Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
czester Ford Escort - sprzed ... Poznań | 2006-04-29 13:05:11 Witam,
wile czytałem na forum, odnośnie informacji o likwidacji zakłuceń, odbieranych z instalacji elektrycznych w samochodzie. Ten sam problem pojawia się u mnie. Zakłucenia pochodzą z wentylatora, wycieraczek itd. Postanowiłem więc podpiąć się pod aku, bo do tej pory moje radyjko było wpięte pod instalcję radia (odziwo w radiu nie mam zakłuceń). Tutaj moje pytanie, jaki kabel do tego użyć, jakie powinnien mieć "fi"? pzdr Czester |
czester Ford Escort - sprzed ... Poznań | 2006-04-29 14:33:13 może źle się wyraziłem.
- CB - zakłucenia - sprzęt grający (owe radio ) - brak zakluceń oba podpięte są pod tą samą instalację. p.s. hmmm jaki wpływ ma bezpiecznik w radiu CB do fi kabla ?, tzn czy ma to wpływ na dobor kabla. pzdr. Czester |
mono_ VW Polo Zabłudów/Białystok | 2006-05-01 15:10:24 Witam. Też mam problem z zakłóceniami spowodowany pompką paliwa.
Gienekp napisałeś że trzeba zamontować kondesator, czy możesz podac jakieś parametry albo link z aukcją do takiego kondesatora bo na allegro jest tyle tego, a ja za bardzo się nie znam. Z góry dzięki. |
Gienekp VW polo Odolanów | 2006-05-01 22:12:12 [quote]
2006-05-01 15:10:24, mono_ pisze: Witam. Też mam problem z zakłóceniami spowodowany pompką paliwa. Gienekp napisałeś że trzeba zamontować kondesator, czy możesz podac jakieś parametry albo link z aukcją do takiego kondesatora bo na allegro jest tyle tego, a ja za bardzo się nie znam. Z góry dzięki. [/quote Według mądrych ksiązek do odkłócenia wycieraczek,dmuchawy i podejrzewam,że pompki paliwa też wystarczy kond.typu KPs-011 o wartości 0,5 mikrofarada.Powinno się go dostać kupic w sklepie motoryzacyjnym.Kond.o większej pojemności to KPs-012o poj. 3 Mkfarady.Myślę,że któryś powinien pomóc. |
czester Ford Escort - sprzed ... Poznań | 2006-05-06 14:44:57 Witam,
w zeszłym tygodniu podłączyłem radyjko bezpośrednio pod aku, i nic, nadal są zakłócenia. Gdzieś na necie doczytałem że można zastosować filtr przeciwzakłóceniowy i też nie pomogło. Moje dalsze przeszukiwania stron www doprowadziły mnie do tzw. pierściania ferrytowego. Znalazłem taki (tak mi się wydaje), przy starym zasilaczu od komputera, owinąłem kabelki przez niego i też to nic nie dało. Więc pewnie pozostaje mi przerobić temat tego kondensatora. Tutaj pojawia się moje pytanie gdzie i jak go podłączyć? pzdr. Czester |
mono_ VW Polo Zabłudów/Białystok | 2006-05-13 21:51:24 Z tego co wyczytałem w internecie to taki kondesator należy podłączyć pomiędzy plusem a minusem, np między zasilaniem a masą pompki paliwa. |