Polonez 2.0 DOHC TURBO [duzo foto] - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
aktualizacjia
  
 
tak ta sama ale od cromy turbo
  
 
x

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 10:17:38 ]
  
 
jesli konstruktorzy fiata uznali ze takie mapy sa optymalne i daja 150KM to chyba da rade
  
 
z

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 10:17:08 ]
  
 
Cytat:
2006-08-23 09:09:59, automatic pisze:
Zadam Ci słynne pytanie Olo :,, PO CO'' aż taka ta moc ? do czego ten pojazd ma służyć ?



Jak to po co ?? Do driftu 150 KM to minimum.

Genialny projekt !! Powodzenia w dalszych zmaganiach
  
 
Cytat:
2006-08-23 10:28:33, automatic pisze:
phi ! do driftu nitro polecam -



Nitro ???? bleeee to dla mistrzów szybkich i wsciekłych prostych dobre
  
 
Cytat:
2006-08-23 10:37:50, automatic pisze:
ale na dojazdy do pracy to masz wtedy autobus/tramwaj



Rzeczywiście

No ale nie oftopując już , sam chciałbym kiedyś "zrobić" silnik 2.0 T i wstawić go do Kanta.
Najbardziej odpowiednim, byłby 2.0 T z Lancii Delty Integrale
  
 
Cytat:
2006-08-23 10:44:31, Koval_stm pisze: Najbardziej odpowiednim, byłby 2.0 T z Lancii Delty Integrale


To ci się tylko tak wydaje ...
  
 
Cytat:
2006-08-23 10:48:43, schab pisze:
To ci się tylko tak wydaje ...



A niby dlaczego ??
  
 
Cytat:
2006-08-23 10:52:16, Koval_stm pisze:
A niby dlaczego ??


Poczytaj sąsiedni wątek : Silnik 2,0 z Fiata Cromy . Delta - to tez poprzeczny silnik . A poza tym znowu zaczynamy Sabałowe Bajania - powiedz , na którym śmietniku znajdziesz taki silnik ... ( i za ile )
  
 
Cytat:
2006-08-23 10:56:58, schab pisze:
Poczytaj sąsiedni wątek : Silnik 2,0 z Fiata Cromy . Delta - to tez poprzeczny silnik . A poza tym znowu zaczynamy Sabałowe Bajania - powiedz , na którym śmietniku znajdziesz taki silnik ... ( i za ile )



Otóż taki silnik jest, został również wstępnie przymierzony.
Jedyny problem (nie wspominam o błachych sprawach), to wałki wyrównoważające, które uniemożliwiają zamontowanie rozrusznika do skrzyni od 132/Argenta.... A co do bajania to ja nie jestem z tych co opowiadają niestworzone historyje, tylko z tych co działają...
  
 
Cytat:
2006-08-23 11:03:35, Koval_stm pisze:Jedyny problem (nie wspominam o błachych sprawach), to wałki wyrównoważające, które uniemożliwiają zamontowanie rozrusznika do skrzyni od 132/Argenta....


No , jeśli to jedyny problem - to powodzenia ...
  
 
x

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 10:13:53 ]
  
 
Cytat:
2006-08-23 11:09:32, schab pisze:
No , jeśli to jedyny problem - to powodzenia ...



Nie no jasssne najlepiej sobie znaleźć 100000 problemów i rozłożyć ręce

A za takie konstruktywne wypowiedzi to koledze podziękuję.

P.S.
"Mowa jest srebrem, a milczenie złotem".
  
 
Cytat:
2006-08-23 11:11:46, automatic pisze:
No! no ! nie bądz zucek taki



hehe
Zuczek to mój idol, trzeba z kogoś brać przykład
Ale już nie róbmy burdelu
  
 
x

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 10:12:58 ]
  
 
Cytat:
2006-08-23 11:14:01, automatic pisze:
Koval -a skrzynia od łady ma rozrusznik po prawej -nie podejdzie ?


niewiem, nie sprawdzałem
  
 
x

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 10:12:25 ]
  
 
Cytat:
2006-08-23 11:21:00, automatic pisze:
aaa to szkoda ! ale i tak ta skrzynia nie przeniesie 200 niutonów [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2006-08-23 11:41:40 ]



A z Argenty VX da radę ??