Alan 95+

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kupiłem na alegro alana 95+ale niestety bez instrukcj obsługi
jestem początkujący w temacie cb może ktos posiada istrukcję skan stron z podstawowymi funkcjami
z góry dzięki za pomoc
laser77
  
 
widzę że chyba nikt nie posiada instrukcj do alana 95
  
 
Poszukam. Mam 95+ też z Allegro, ale nie pamiętam już czy miałem do niego papiery
Pozdro.
  
 
powiem tak posiadam to radyjko od 1 roku nie mam instrukcji ale mam wiedzę więc przy.scan to skanowanie kanałów u mnie jest ich 400 10 band-A-B-C-D-E-G-I i tak dalej jest jakaś modulacja ktoś rozmawia to skanowanie zatrzyma się samo na tym kanale ktoś przestanie rozmawiać to szuka dalej po kanałach emg:przycisk ratunkowy bezpośrednio przekierowuje na 9 ratunkowu kanał raczej zbędna funkcja lock:blokuje wszystkie przyciski w radiu przed przypadkowym wciśnięciem qick down up szybkie przełanczanie co 10 kanałów down up skok co jeden kanał hi/ low oszczędzanie baterii jak hi to lepszy zasięg i więcej prądu jak low to na odwrót save oszczędzanie bateri nie PAMIEC jak masz skręcony skqelth i to włączone to masz migającą literkę p i po pewnym czasie odłączy ci się sam głośnik.słowem za 80 zł dokupłem gruszkę antena at-72 lemm przykręcana na dachu i chej marsz idzie na fm i am elegancko trochę brakuje stałego podświetlenia w nocy przycisk light lecz jest ok
  
 
dawno nie zaglądałem do netu .dzięki serdeczne za wyczerpujące info
i małe pytanko czy w czasie jazdy korzystasz z zasilania Batery czy
z gniazda zapalniczki??
  
 
powiem tak z bateri czy akumulatorków w tym wypadku 9 sztuk mozemy wyciągnąć tylko określoną wartość małą prądu zaś gdy podłączysz do gniazda z boku 13,8V to masz zasilanie akumulatora i prąd duży w zapasie i lepiej to chodzi .zkąbinuj jakąś wtyczkę pasującą do gniazda i uwaga na polaryzacje plus minus jak cos to czasem zaglądne i odpisze