Siedzenia Inter Groclin? - Strona 34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-02-25 00:54:32, KraseK pisze:
Naprawiłem dzis gabki siedziska w Relax-ach. Dzieki OLO za podpowiedz w sposobie naprawy Wyglądaja teraz jak nówki. Jak by ktos chciał naprawic to słoze pomoca!



ja chce... opisuj
  
 
A wiec tak:
Potrzebne nam bedzie:
- klej do pistoletów (elektrycznych)
- twarda gabka (moze byc z podłokietnika)
- cienka gabka (ok 2mm grubosci)
- niezawodne trytryki (z 6 szt)
- cierpliwosc

Zaczynamy oczywiscie od wymontowania fotela z auta.
Nastepnie gdy mamy go juz na wiezchu, odkrecamy plastykowe osłony, zdejmujemy obicie tapicerskie i naszym oczom ukazuje sie zniszczona gąbka.
Przy pomcy GlueGana kleimy wszystkie pekniecia gąbki i miejsca w których straciła sztywnoasc. Oczywiscie nalezy pamietac o przytrzymywaniu podczas zasychania, aby gąbka nie straciła dawnego profilu.
Gdy juz mamy ta czesc za soba, z twardej gabki wycinamy "czapke" w kształcie metalowego pręta który znajduje sie pod fabrycznym boczkiem. Najlepiej wyciac ja tak aby była wyzsza od preta o jakies 20mm, jednoczesnie nie moze byc za gruba, gdyz spowoduje nam "gule" i wypchnie fabruczna babke na boki. Reszte wolnych przestrzeni pod boczkiem wypełniamy kawałkami gąbki.
Nastepnei trytrytkami przypinamy dolna czesc boczka aby nam nadmiernie nie opadał.
Z cienkiej gabki wycinamy płat, który umieszczamy pod tapicerka, aby wyrównał nam powierzni epo zastygnietym kleju.
Zakładamy tapicerke i skrecamy wszystko do kupy.

I oto w ten sposób cieszymy sie poprawnym wygladem naszego siedziska.

Dziekuje za uwage
  
 
ciesze sie ze technologia działa

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Od dzisiaj mam juz druga pare Grokow :



Poszukuje do nich:

Pokretlo regulacji:



Plastikowa oslona:



oraz chyba szyn - czegos tu jeszcze brakuje... (stoja na podlodze idealnie pozioma, a chyba jedna szyna powinna byc nizej niz druga):

  
 
jak stoją poziomo to brakuje szyn
  
 
Nie mam fotek przed naprawa ale po wyglada to tak:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
Dzieki Krasek - ale to relaksy - sa mocowana jak std. fotele z polda. W Standardach IGA szyny sa calkowicie odkrecane od plaskiej powierzchni fotela. Szyny w moich grokach ktod potraktowal diaksem wiec POSZUKUJE SZYN DO GROKA KIEROWCY !!!
  
 

Z zagłówkami z borka też są zajefajne.
  
 
no no ladnie sie prezentuje z nadwoziem
widze ze fiacior ma komputer pokladowy rarytas
  
 
Cytat:
2006-02-28 20:56:52, BolimA pisze:
. Szyny w moich grokach ktod potraktowal diaksem wiec POSZUKUJE SZYN DO GROKA KIEROWCY !!!



To pojedz na złom i zakup nawet od zwyklych foteli. Przełozysz i git
  
 
Cytat:
2006-02-28 22:57:56, KraseK pisze:
To pojedz na złom i zakup nawet od zwyklych foteli. Przełozysz i git



Od zwyklych chyba nie pasuja (sa ich integralna czescia)... chyba, ze sie myle...
  
 
od zwykłych foteli nie podejdzie, jak już Bolim powiedział - szyny są integralną częścią fotela. Chyba że jakies kombinacje diaksem i wiertaką załatwia sprawę
  
 
hmmm Ja szyny wyciągnąłem z poldka... chyba po '93 ?? ten gdzie przesuwanie foteli jest całym prętem a nie pojedyńczą wajchą i regulacja oparcia jak w grokach... i nie były integralną częścią...
  
 
w moim ('96) szyny by.ły razemz fotelem, może w starszych są oddzielnie
  
 
Cytat:
2006-02-26 22:13:34, BolimA pisze:
Od dzisiaj mam juz druga pare Grokow : Poszukuje do nich: szyn - czegos tu jeszcze brakuje... (stoja na podlodze idealnie pozioma, a chyba jedna szyna powinna byc nizej niz druga):



z checia zamienie dwie niskie prowadnice szyn na dwie wysokie. Czyli obaj powinnismy byc zadowoleni

[ wiadomość edytowana przez: kosa131 dnia 2006-03-01 17:07:20 ]
  
 
Cytat:
2006-03-01 11:43:48, kosa131 pisze:
z checia zamienie dwie niskie prowadnice szyn na dwie wysokie. Czyli oboje powinnismy byc zadowoleni


Oboje?
  
 
Cytat:
2006-03-01 11:43:48, kosa131 pisze:
z checia zamienie dwie niskie prowadnice szyn na dwie wysokie. Czyli obaj powinnismy byc zadowoleni [ wiadomość edytowana przez: kosa131 dnia 2006-03-01 17:07:20 ]



Prowadnice sa nie kompletne (chyba wyciete diaxem z auta). Mysle, ze chyba nie bedziesz mial z nich pozytku...
  
 
Cytat:
2006-03-01 19:29:15, BolimA pisze:
Prowadnice sa nie kompletne (chyba wyciete diaxem z auta). Mysle, ze chyba nie bedziesz mial z nich pozytku...


nei potrzebuje prowadnic tylko elementu, do ktorego sa mocowane, a ktory to element mocuje sie do fotela. To wlasnie te mocowania prowadnic maja rozna wysokosc (do poloneza komplet to dwie wyzsze po stronie dzwi i dwie nizsze po stronie tunelu). Ja potrzebuje miec wszytkie cztery mocowania jednej wysokosci (fotele beda zamontowane w fiacie 131) wiec chetnie wymienie dwa zbedne mi wyzsze mocowania na dwa potrzebne mi mocowania niskie. Jezeli Twoje foteel posiadaja cztery jednakowe elementy pomiedzy szynami a fotelami to chetnie dokonam wymiany .
  
 
Ja do ojca samochodu 94 kupowałem prowadnice osobno koszt cos kolo 35zł nowej był siedzenia ma te wąskie
  
 
Cytat:
2006-03-02 00:27:06, kosa131 pisze:
nei potrzebuje prowadnic tylko elementu, do ktorego sa mocowane, a ktory to element mocuje sie do fotela. To wlasnie te mocowania prowadnic maja rozna wysokosc (do poloneza komplet to dwie wyzsze po stronie dzwi i dwie nizsze po stronie tunelu)....



Ja ma tylko ten element ktory przykreca sie do spodu fotela - dwie szyny do przesowania fotela i laczacy je palak z zapadka blokujaca fotel w odpowiednim miejscu...

Cytat:
2006-03-02 08:43:49, Grizli pisze:
Ja do ojca samochodu 94 kupowałem prowadnice osobno koszt cos kolo 35zł nowej był siedzenia ma te wąskie



Gdzie je kupowales? Prowadnice do standardowych foteli od caro?