Ile powinien kosztować poldzio z 2000r?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałbym kupić poldzia z 2000r ew 1999 jaki powienien być przebieg i jaka cena za dobry egzemplarz bo ostatnio widziałem ceny ok 16tysi to chyba troche przesadzone jak za auto którego się już nie produkuje.
Radzio
  
 
To że nie jest już produkowany w przypadku poloneza nie powoduje drastycznego spadku cen - poprostu te auta są wciąż chodliwe pomimo swoich wad mają wiele zalet że choćby wymienię niskie koszta eksploatacji itd itp

cena 16 tys to rzeczywiście sporo jak na ten rocznik w tj cenie to raczej utrzymuje się wersja kombi, rocznik 2000 oscyluje w granicach 11-12 tys, rocznik 1999: 9-10 tys, wersja Atu jest droższa od Caro o ok. 300-500 zł
  
 
Trzy miesiące temu kumpel z problemem sprzedał swojego Poloneza rocznik 2000r, 1.6 MPI z LPG za 10500zł. Samochód był w idealnym stanie, przebieg 46kkm, syntetyk w silniku, skrzyni i moście. A klient jeszcze wybrzydzał. Samochód miał nawet centralny oraz alarm. A ostatnio ceny Polonezów poszły w górę. Prawdopodobnie związanie jest to z okresem letnim i w październiku już wszystko powinno wrócić do normy. Teraz nie warto kupować auta, gdyż można sporo przepłacić.
  
 
Cytat:
2003-07-09 14:26:36, Jeff_Colby pisze:
Teraz nie warto kupować auta, gdyż można sporo przepłacić.


Chyba tak - wczoraj bylem w Auto Gdynia stal plusik z 11.97 z przebiegiem 30 000 i juz byl zarezerwowany cena 9500 zl
  
 
Niestety ceny są moim zdaniem fatalne. Mój ojciec właśnie chce kupić Poloneza (rocznik około `95) i przeglądaliśmy ogłoszenia teraz i trzy miesiące wcześniej i cena wzrosła o ponad 700zł, albo miejscami więcej!!! Ponadto ofert także jest mało, więc doszliśmy do wniosku, że teraz jest najgorszy okres na kupno i doradziłem ojcu poczekać do października, ponieważ przepłacać sporo ponad 500zł za to samo to już jest dużo. Tym bardziej, że zwykle to właśnie 500zł trzeba jeszcze zainwestować w samochód po zakupie.
  
 
to ile mógłbym dostać za caro+GLI z XII97 (LPG z nowym parownikiem, most roczny z kombi, przebieg 90tysi, el.szybki)?
Radzio
  
 
Radzio myślę, że około 9000zł powinieneś dostać. To w dużej mierze zależy także od jego stanu. A czemu chcesz zmieniać auto na tylko dwa lata młodsze.
  
 
wstawka filozoficzna: w moim przypadku, wiec prawdopodobnie wiekszosc ludzi ma ten przypadek, ze kiedy napali sie na jakis model i mocno go szuka, nie znajduje. kiedy tylko cos w koncu kupi, a przewanie jakas pomylke lub utrate rozumu, zaraz potem widzi kilka naprawde idealnych aut do sprzedania. ja tak mialem swego czasu, kiedy szukalem skody rapidki, czarnej, pieciobiegowa skrzynka, szyberdach. szukalem jej i kupilem sierre. w nastepnym tygodniu kupuje gazetke z ogloszeniami i co widze? skoda rapid... i wszystkie parametry i cena jak dla mnie. dlatego, filozofujac dalej, majac jakas okreslona kase w kieszeni nalezy byc otwartym na inne modele, wazne, aby byly tego warte. osobiscie wolalbym starego borewicza w idealnym stanie niz niewiadomo do konca jakie auto z 98 roku czy jakiegos tam. oczywiscie jestem ch^& nie ekspert, ale nadrabiam zaleglosci w teorii materii
zygac mi sie chce od powtarzania, ze sam szukalem borewicza, a kupilem wyjeb^&*stego kanta, mimo tego, ze reagowalem na te auta z wielkim grymasem.
pagan elemelek
  
 
Halo tu Eurotax. Podajemy ceny Polonezów z rocznika 2000:

- Caro Plus 1.6GLI 11.600 zł
- Caro Plus 1.6GSI 12.300 zł

- Atu Plus 1.6GLI 11.700 zł
- Atu Plus 1.6GSI 12.600 zł

- Kombi 1.6GSI 14.900 zł

  
 
Nie chodzi mi o te dwa trzy latka ale o klimkę (którą w rocznikach 2000 mozna czasami znaleźć) ponadto trochę blachę muszę podratować z przodu i nie wiem czy mi sie chce i czy nie lepiej dołożyć i kupic coś nowszego.
Radzio
  
 
Cytat:
2003-07-10 17:01:35, Radzio75 pisze:
Nie chodzi mi o te dwa trzy latka ale o klimkę (którą w rocznikach 2000 mozna czasami znaleźć) ponadto trochę blachę muszę podratować z przodu i nie wiem czy mi sie chce i czy nie lepiej dołożyć i kupic coś nowszego.
Radzio


Z klimą będzie ciężko, ponieważ wyposażone w nią były tylko niektóre modele i nie łatwo będzie je znaleźć. Jeżeli jesteś przekonany o kupnie nowego to chyba najlepiej kup wersję GSI, czyli na wtrysku wielopunktowym. Jest on zrywniejszy, bardziej cichy, a przy odpowiednim "duszeniu" gazu na trasie potrafi spalić mniej paliwa. Aczkolwiek wydaje mi się, że możesz spróbować ratować Twój dotychczasowy model.