[Bakster] Btt Bijacz... Reaktywacja - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no nie wygląda źle w tym niebieskim chociaż moim zdaniem lepszy byłby inny

Nosek........flaga musi być !
  
 
Nie bedzie juz flagi ma byc zlozone na tip top i zabieramy sie za cos konkretnego Gt-R musi zawitac do garazu
  
 
jasne jasne
i pewnie celujesz w drift challenge king of europe
  
 
Cytat:
2006-03-22 00:51:23, micab pisze:
jasne jasne i pewnie celujesz w drift challenge king of europe




... na drifty to przeciez buma jest

... Baksiu flage rob !!!!!
  
 
Cytat:
2006-03-22 00:35:21, Bakster pisze:
Arturek ciesze sie ze Ci sie podoba ale to nie racing blue Piotr a co dalej skladanie i na sprzedaz...



Ale i tak spoko Gdyby nie to że to gruba kasa to pewnie już dawno bym swojego przelakierował
  
 
To jest imperial blue to prawda za malowanie calego auta ze srodkiem i "silnikiem w komorze duzo wolaja... lakier tez w sumie drogi
  
 
No baksiu nie marudz nad kaską tylko działaj. Mnie podobne rzeczy czekają za 2 tygodnie
  
 
Cytat:
2006-03-22 11:26:41, Bakster pisze:
To jest imperial blue to prawda za malowanie calego auta ze srodkiem i "silnikiem w komorze duzo wolaja... lakier tez w sumie drogi



ile orientacyjnie może kosztować przemalowanie całego autka w taki lub kolor lub Racing Blue albo czarny??
  
 
Artur ja wlalem prawie 6 litrow lakieru... Litr dobrej perly kosztuje 360 zl plus jakies 3 litry klaru... no i malowanie w komorze wychodzi jakies 3000-3500 jesli malujesz wszystko.... normalnie jest 2000 plus lakier... pewnie to drogo ale wiem ze dobrze bo komora dobra i jestem zadowolony...
  
 
Baks - rozbierałeś sam czy ktos to robil dla Ciebie ?

Co z uszczelkami robisz ? Bo z tego co wiem to oryginaly sa chorendalnie drogie ... ja mam dylemat co z tym zrobic czy kupowac uzywki czy zostawic stare pordzewiałe. Podrob nie ma.
  
 
ta uszczelki tanie nie są... ale stare kłaść.. ), cały lakier... jak masz dobry układ 2500...,
apropo innych fur... szykowąłem się na zrobienie sierry 2.0 T..na bazie 2.0 DOHC, ale... żona mi rozwodem grozi.. a oboekt już mam.., kolektory mam, turbine mam, smarowanie i chlodzienie też mam rozwiązane... ..

o to obiekt...

[ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2006-03-22 20:12:26 ]
  
 
Cytat:
2006-03-22 20:08:37, piotr_RST pisze:
ta uszczelki tanie nie są... ale stare kłaść.. ), cały lakier... jak masz dobry układ 2500..., apropo innych fur... szykowąłem się na zrobienie sierry 2.0 T..na bazie 2.0 DOHC, ale... żona mi rozwodem grozi.. a oboekt już mam.., kolektory mam, turbine mam, smarowanie i chlodzienie też mam rozwiązane... .. o to obiekt... [ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2006-03-22 20:12:26 ]



to moze zostawisz tą sierre w spokoju i ja ci podzuce moją essine na uturbienie!!
  
 
Wiem ze to do dupy klasc stare uszczelki ... ale jedna uszczelka (ta ktora idzie miedzy dachem a drzwiami az do blotnika przod) kosztuje 260 PLN Nie mowie o calej reszczie uszczelek ... szyb itp itd ... masakra

Baks jak u Ciebie bedzie ?

PS - ta scierka calkiem spoczko. Troche ja ruda bierze ale pozatym jest ok Silniczek do remontu ? (Zonie sie nie dziwie)
  
 
no.. te 200K idealnie się nadają na dobicie turbiną... ale.. nic z tego nie będzie... bardzo się postawiła...
  
 
Piotr...jak sądzisz a RS2000 to dobry silnik do uturbienia??
  
 
Z tego co wiem to RS2000 pod turbo sie nie nadaje ... ZETEC jest lepszy :/ albo ZVH ...

No ale powoli robimy OT w watku Baksa :/
  
 
Cytat:
2006-03-22 20:49:01, NoSeK pisze:
Z tego co wiem to RS2000 pod turbo sie nie nadaje ...



czemu? może mnie ktoś uświadomić?
  
 
Cytat:
2006-03-22 20:53:00, Artur_ST pisze:
czemu? może mnie ktoś uświadomić?



moze dlatego ze silnik jest troche wyzylony i pod turbo trzeba bebechy wymieniac?
ale to taka dedukcja
  
 
to wątek baksa na inny temat, generalnie chodzi o klamoty...
  
 
Nosek Tylko dla Ciebie