Polski FIAT 125p, krótkie serie, nietypowe modele itd... - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ja nie wzialem ale widze ze i tak zostal w rodzinie... tzn klubie
  
 
Cytat:
2006-03-23 02:56:31, Mikry pisze:
Taki bajer fajny we Fiacie


Mógłby ktos napisać coś wiecej o tym
  
 
Skoro jest taki temacik, to ja się podepnę. Potrzebuję zdjęć 125p w tym malowaniu:
  
 
Cytat:
2006-03-23 16:43:07, Nabauab pisze:
Mógłby ktos napisać coś wiecej o tym

Piszą w artykule o badanich nad zastosowaniem elektroniki w samochodzie i ów 125p miał coś jakby ABS, elektroniczne urządzenie do pomiaru ciśnienia w ogumieniu wraz z sygnalizatorem zbyt niskiego ciśnienia, elektroniczną regulację ustawienia świateł mijania itp.
  
 
Takie trzy fotki Luxów (które krótkimi seriami były) znalazłem:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
Pytanie mam do ekspertów od wczesnych klasyków. Korbki szyb, te wczesne z twardym plastikowym pokrętłem - czy te korbki w zastavach są takie same, czy tylko łudząco podobne?

Fotka korbki od Zośki:
  
 
korzystajac z odswiezenia tematu, powiem ze w tarnobrzegu BYŁ LUX :O. Dowiedzialem sie tego rysujac na przyrodzie (biologia,geografia,fizyka) wlasnie LUXa kumpel z lawki powiedzial mi ze jego dziadek mial wlasnie takiego samego zoltego (zonkilek zapewne) fiata. zostal sprzedany gdy dziadek wyjezdzal do ameryki. moze gdzies jeszcze krazy?
  
 
Jacek - sa identyczne
  
 
Dziękuję uprzejmie .
  
 
Cytat:
2006-03-30 23:03:05, kaovietz pisze:
Jacek - sa identyczne ::


A czy to sie tyczy WSZYSTKICH Zosiek, czzy tylko 1100P (ze szczegolnym uwzghlednieniem "P" )??


[ wiadomość edytowana przez: Julo dnia 2006-03-30 23:10:02 ]
  
 
Cytat:
2006-03-30 23:09:50, Julo pisze:
A czy to sie tyczy WSZYSTKICH Zosiek, czzy tylko 1100P (ze szczegolnym uwzghlednieniem "P" )?? [ wiadomość edytowana przez: Julo dnia 2006-03-30 23:10:02 ]



No pasują oczywiście również do Zastav takich jak 101 i 1100 bez Pe Natomiast w 750 już były całkiem inne... Ale to jest wątek o DF-ach a nie o zastavach

[ wiadomość edytowana przez: taxi1313 dnia 2006-03-31 00:02:16 ]
  
 
Pytallem sie dlatego, ze jak P skladali to mogla dostac troche elementow ktore byly tylko nasze
Jacek a mozesz zroibc fote/skan albo jeszcze lepiej przepisac wszystk co jest na SPODNIEJ stronie korbki, tam obok mocowania do mechanizmu?

A wlasciwie to ja jeszcze chcialem zapytac Was o jedno. Czy kiedykolwiek wystepowaly w fiatach albo w syrenach plastikowe czarne klameczki wewnetrzne identyczne jak te starego typu chromowane jak w fiatahc i syrenach? bo dostalem jakies takie plastikowe czarne i nie wiem czy to jakis specjal od syreny R20 czy czegos tam czy po prostu podłe rzemiosło. A moze to maluch?

[ wiadomość edytowana przez: Julo dnia 2006-03-31 09:27:20 ]
  
 
Taka klamka jak ta?

To od MRa, nie wiem dokładnie od którego roku przestały być chromowane (muszę spojrzeć przy okazji jakie są w '76, bo nie pamiętam), montowali je do momentu wprowadzenia szerszych, czyli gdzieś około 83.

A na tych korbkach po wewnętrznej stronie ramienia blisko pokretełka jest tylko jedna cyfra, żadnych innych napisów nie ma. Przy gnieżdzie na wieloklin też nic nie ma.
  
 
ja mam chyba ze 3 takie klamki ale to chyba rzemiosło ojciec kupił na zapas do Zastavy daaaaaaawno temu, co do korbek to czy nie mają one inne rękojeści??
  
 
Nie rzemiosło, poprostu w pewnym momencie przestali je chromować.
  
 
Mam dwie, oddam za piwo
  
 
Giełda!
  
 
Cytat:
2006-03-31 10:21:14, jacek_s pisze:
Nie rzemiosło, poprostu w pewnym momencie przestali je chromować.

no nie tak całkiem : pierw były żeliwne ,a potem czarne -plastik
  
 
Cytat:
2006-03-31 11:30:14, automatic pisze:
no nie tak całkiem : pierw były żeliwne ,a potem czarne -plastik


Zeliwne? a nie znalowe?
  
 
Mi sie zawsze wydawalo, ze te waskie plastikowe klameczki nie byly fabrycznie montowane.Byly waskie chromy, a potem juz szerokie - z Poloneza.
Na pewno nie zeliwne Byl to jakis stop, ale znal raczej tez nie.