OLEJ do toyotki - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-01-16 15:32:23, rng17 pisze:
A ha a jaki masz silnik w tym vw



1.6 benzyna , 8v , 101KM , symbol AFT
  
 
Panowie, widzieliście filmik poglądowy na temat płukanki?
http://pl.youtube.com/watch?v=WmMPmVI60LM
Co Wy na to? Może płukanka przy każdej zmianie oleju...?

Tak na marginesie zdaje się, że to mój przypadek

  
 
Ja zalałem to :
http://pl.youtube.com/watch?v=RvWenz7AmH8
I jest na pewno lepiej
  
 
Cytat:
2009-01-17 08:17:44, Cromm pisze:
Ja zalałem to : http://pl.youtube.com/watch?v=RvWenz7AmH8 I jest na pewno lepiej


Wygląda jak z reklamy na tv shop tylko język nie ten a co ciekawe oba specyfiki działają tak samo więc albo działają albo nie na sto procent robił je jeden producent filmowy
  
 
Cytat:
2009-01-17 08:17:44, Cromm pisze:
Ja zalałem to : http://pl.youtube.com/watch?v=RvWenz7AmH8 I jest na pewno lepiej



a w zakładce filmik jak łatwo można zdobyć tańszego Motula
  
 
Cytat:
2009-01-17 18:46:39, Talus pisze:
a w zakładce filmik jak łatwo można zdobyć tańszego Motula



No cała Polska
Tam akurat rusek co mnie wcale nie dziwi

Jakby w takim Intercarsie mieli tak robic to musieli by zatrudnic cala armie "wiewioreczek co zawijaja w te sreberka"
  
 
Ojeja, nie chodzi o firmę, chodzi o zasadę działania
Ja sprawdziłem specyfik jeszcze innej firmy i stwierdzam, że faktycznie to działa. Na miarce olej mam brązowy a nie czarny, pod korkiem wlewu jest czyściutko i co najważniejsze znacząco zmniejszyło się branie oleju
Cromm polecał mi płukankę Motula ale nie mogłem jej nigdzie dostać więc kupiłem STP i pewnie też jest dobra bo efekty są

A tak nawiasem co sądzicie o dodatku do benzyny, co to ma czyścić wtryskiwacze?

Pozdrawiam
  
 
Witam
Napiszcie jaki olej stosujecie w silnikach d4d od 2004r bo przewaga na forum to silniki benzynowe.
  
 
Co do płynu czyszczącego wtryskiwacze i cały układ paliwowy, to kiedys raz wlałem do baku takie "cudo" bo samochód troszkę poszarpywał, podobno dodatkowo miało zmniejszać spalanie, ale szczerze mówiąc to nie odczułem żadnej różnicy. Facet u którego kupowałem, powiedział że przy jeździe na benzynie nie trzeba tego często stosować, ale za to gaz podobno lubi narobić syfu przy wtryskiwaczach
  
 
Witam! Chcę wymienić u siebie olej w Carince E mojej nowej używanej Poprzedni właściciel mówił że lał jakiś angielski olej w niebieskim opakowaniu półsyntetyk i że brał pół litra między wymianami.... ale w bagażniku znalazłem 3 opakowania po różnych olejach. Oleju zaczęło mi ubywać i silnik trochę zasmarkany. W sumie od kupna robiłem dwie dolewki Castrola czy Mobila (już nie pamiętam firmy) 10W40, spore dolewki bo praktycznie musiałem dolać 2l na jakieś 5500 km. Dodam że silnik to 4a-fe z przebiegiem 416 tys. a samochodzik zagazowany. Od ostatniej dolewki (250ml )ubyło mi nie wiele oleju, praktycznie 1 mm może na bagnecie a przejechałem już od dolewki 500km więc go mało ubyło. Dodam jeszcze że odkąd robiłem dolewki to olej robił się czarny. Więc albo sprzedający przyciął w ch.... albo silnik zaczyna wariować.

Co radzicie? Jakiś mineralny czy jakiś lepki półsyntetyk?


[ wiadomość edytowana przez: tomoplw dnia 2009-02-12 11:25:08 ]
  
 
A ja chcialbym moze i was sie poradzic w temacie olejoweym bo swoje cos wiem ale , ale ...
szwagier kupil AVE 1998 4A-FE z przebiegiem ok. 150 czy 170tys km od nowosci lany 0w30 SLX Castrola niekiedy jak go brakowalo to Edge 0w30, podobno bieze tego oleju zarowno pierwszego jak i drugiego okolo 1L/3000km z dosyc ciezkim butem, myslicie zeby wlac 5w50, czy dac sobie siana i zalac 10w40 ?
Mi chodzi po glowie dobry 10w40, ale ....
Chcialbym chlopakowi dobrze doradzić ....
  
 
przy jeździe z buten to nie jest dużo,ja bym zostawił przynajmniej motor ma lżej..
  
 
Cytat:
2009-03-07 21:10:00, Cromm pisze:
A ja chcialbym moze i was sie poradzic w temacie olejoweym bo swoje cos wiem ale , ale ... szwagier kupil AVE 1998 4A-FE z przebiegiem ok. 150 czy 170tys km od nowosci lany 0w30 SLX Castrola niekiedy jak go brakowalo to Edge 0w30, podobno bieze tego oleju zarowno pierwszego jak i drugiego okolo 1L/3000km z dosyc ciezkim butem, myslicie zeby wlac 5w50, czy dac sobie siana i zalac 10w40 ? Mi chodzi po glowie dobry 10w40, ale .... Chcialbym chlopakowi dobrze doradzić ....


Ten olej jest produkowany do silników przystosowanych do tego np. 3,0 diesel BMW taki samochód posiadam sam. Silnik toiki nie jest przystosowany do tego oleju inne tolerancje pasowań tłoka i cylindra więc będzie go ubywało a z tego co wiem jest on najdroższy w gamie castrola.Pozatym jest to olej long life 2 generacji więc dla silników z czujnikiem wymiany , mi średnio wymiana wypada co 40 tys ,proponuje ten 10w40
  
 
napewno nie jest przystosowany do tego oleju skoro jezdzi na nim od nowości...
  
 
Cytat:
2009-03-09 22:10:33, profesorr pisze:
napewno nie jest przystosowany do tego oleju skoro jezdzi na nim od nowości...


Pewnie do malucha też można nalać ten olej i jeżdzić na
V power99+ od shella ale nie oznacza to że maluch jest do tego przystosowany ,ale można jak ktoś zechce
  
 
Cytat:
2009-03-08 16:31:07, rng17 pisze:
Ten olej jest produkowany do silników przystosowanych do tego np. 3,0 diesel BMW taki samochód posiadam sam. Silnik toiki nie jest przystosowany do tego oleju inne tolerancje pasowań tłoka i cylindra więc będzie go ubywało a z tego co wiem jest on najdroższy w gamie castrola.Pozatym jest to olej long life 2 generacji więc dla silników z czujnikiem wymiany , mi średnio wymiana wypada co 40 tys ,proponuje ten 10w40



No i ogladalem wczoraj korek wlewu po tym bardzo drogim syntetyku SLX 0w30 ktory jest obzygny czarnym glutem, po mobilu 10w40 i 15 latach bylo czysciutko, faktycznie castrol syfil, chyba trzeba bedzie jakas plukaneczke i dopiero zalac czyms sensownym ...
5w50 vs 10w40 ?...
Dylemacik mały
  
 
Podpina się do tematu, ponieważ za jakiś miesiąc czeka mnie wymiana oleju w silniku 3s-fe. Obecnie jeżdżę na Mobilu super S 10W40. W poprzednich postach polecaliście olej ROYAL PURPLE. Czy warto zamówić go przez Allegro gdzie cena za litr to 49 zł np. tutaj Oczywiście przy wymianie oleju do gry wchodzi płukanie silnika jakimś preparatem. Przebieg mojej Ravki to 170 tys. Z silnika nie ma żadnych wycieków, oleju nie bierze. Co sądzicie, warto zainwestować w ten olej?

[ wiadomość edytowana przez: junior_ek dnia 2010-03-03 19:04:27 ]
  
 
Cytat:
2010-03-03 19:00:35, junior_ek pisze:
Podpina się do tematu, ponieważ za jakiś miesiąc czeka mnie wymiana oleju w silniku 3s-fe. Obecnie jeżdżę na Mobilu super S 10W40. W poprzednich postach polecaliście olej ROYAL PURPLE. Czy warto zamówić go przez Allegro gdzie cena za litr to 49 zł np. tutaj Oczywiście przy wymianie oleju do gry wchodzi płukanie silnika jakimś preparatem. Przebieg mojej Ravki to 170 tys. Z silnika nie ma żadnych wycieków, oleju nie bierze. Co sądzicie, warto zainwestować w ten olej? [ wiadomość edytowana przez: junior_ek dnia 2010-03-03 19:04:27 ]


Jeśli tankujesz v-pover 99 plus i serwisujesz na autoryzowanych stacjach to może i warto jeśli nie to lepiej kupić coś o normalnej
cenie nic nie piszesz na czym wcześniej jeżdziłeś a w sprawie olejów to może Crom niech się wypowie z tego co wie to fan petrocanady
  
 
jeśli nie bierze oleju i nie masz innych zastrzeżeń do mobila to po co kombinować? żadnej różnicy nie odczujesz.
  
 
Jesli chcesz 10W/40 to ja bym wlał w tej klasie z ogólnodostepnych Motula 10/40 Synergie +, naprawde dobry olej w tej klasie.
Płukaneczkę możesz też tej firmy kupić, sam jej uzywałem wielokrotnie i sie sprawdza, to dobra firma.
Choc ja bym w 3S-FE myslał o czym lzejszym co lepiej się będzie sprawdzać w mrozy i zimę.
Oczywiście sam obecnie wlewam cos co może nie jest tak popularne ale się sprawdza lepiej od wszystkiego co do tej pory miałem okazje testować i z czym miałem do czynienia.
Amsoil ale to inna liga wg. mnie.
Petro canadę testowałem na szczęscie wylałem szybko silnik chodził jak młockarnia i go ubywało, mimo deklarowenej wysokiej klasy, olej dostał ode mnie bana