Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bezgranicznieoddany Escort Driver Ford Escort solec kujawski | 2013-04-14 21:28:23 wiec nie da sie rozwiercic bloku n7a i wrzucic tylko tlokow ewentualnie korby od galaxy??? |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-04-14 21:33:54 z tego co kojarzę wkładając do silnika wał korbowy z N7A i głowicę również od N7a można fajnie obniżyć stopień sprężania ( w sam raz pod turbo) pojemność chyba spada do 2.18
tutaj mogę się trochę mylić |
bezgranicznieoddany Escort Driver Ford Escort solec kujawski | 2013-04-14 21:38:18 no wlasnie mi oto chodzi zeby nie kupowac kolejnego silnika i zagracac garaz w ktorym juz ledwie moge sie ruszyc. z tad moje pytanie czy da sie rozwiercic n7a do 2.3 i wrzucic tylko garki od 2.3??? |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2013-04-14 21:42:56 Możesz i Mały ma rację - obniżysz pojemność do 2.2l. Tylko nie kojarzę jaki tam stopień sprężania wychodzi. Trzeba by pomierzyć i policzyć, bo może się okazać, że będzie kupa Jak masz głowicę luźną na chacie jakąś od RS'a to możesz przywieźć i zmierzymy komorę spalania. |
bezgranicznieoddany Escort Driver Ford Escort solec kujawski | 2013-04-14 21:51:44 no i to mi sie podoba a masz kogos kto by to rozwiercil? glowice musze tylko odkrecic |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2013-04-14 21:55:35 Zanim rozwiercisz to pomierz wszystkie elementy i policz, bo jak ci CR spadnie to o mocy zapomnij |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-04-14 21:55:44 Emtes jakoś 8 z hakiem chyba
|
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2013-04-15 00:02:45 nadal nie rozumiem sensu rozwiercania bloku z 2.0 obstawiam, ze roznice w takim bloku w porownaniu do fabrycznego 2.3 wyjda marginalne, te bloki sa w takich szczegolach identyczne, ze to pewnie jeden odlew
... no ale niech ktos pomierzy, moze akurat co do trzech opcji, ktore napisal Venom, to walki wywazajace polecam wywalic zawsze, w escorcie micha po mojemu wychodzi za nisko na takie bajery, a ten kawalunio bloku i zaslepienie kanalu olejowego to pryszcz, a napewno nie wiekszy problem niz dodatkowe przerabianie wydechu. emtees - z glowica z 2.3 jest jeszcze jeden plus - latwiej ja znalesc w dobrym stanie ;D no i do jazdy na codzien bedzie w sam raz. choc jesli chodzi o pelny performance, to napewno RSowa glowica jest zdecydowanie lepszym wyborem |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2013-04-15 09:03:54
Pytanie czy na głowicy RS czy 2.3 zenq - to też słuszna uwaga |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-04-15 09:56:08 na głowicy RS
i wale z RS'a Zenq, zaiste racja to do performace lepsza głowica rs przy galaxowej (przeczytałem na angolskim forum) że fajnie silniki wybuchają przy turbo [ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2013-04-15 09:57:51 ] |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2013-04-15 16:25:31 No to lipa, nie ma sensu się w to bawić. 8:1 to jest stanowczo za mało do wolnossaka.
Na te wybuchające silniki na głowicy z galaxa brałbym poprawkę, bo ciężko mi sobie wyobrazić, żeby przez głowicę wybuchał silnik Dół to się może przy turbo sypać, ale głowica? |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-04-15 16:27:32 dlatego też wspomniałem o silniku doładowanym
inaczej może korba sobie radośnie wypaść |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2013-04-15 16:28:22 Przy nie odprężonym silniku pewnie ale to to i na rs'owej główce można zrobić i pewnie nawet szybciej |
bezgranicznieoddany Escort Driver Ford Escort solec kujawski | 2013-04-15 16:36:49 no wolnossak to nie myslale o turbo opssssssssssssss |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2013-04-15 18:20:14
Ale nie od galaxowej głowicy IMO - jak taki stopień sprężania wychodzi to gra jest niewarta świeczki, w sensie rozwiert. Edit - policzyłem sobie co nie co i zmieniam zdanie 2.2l wychodzi w przypadku tłoków z 2.3 i wału z 2.0. Czyli rozwiercając 2.0 nie ma opcji na stopień sprężania 8:1 przy głowicy RS. Czyli takie rozwiercone 2.0 do 2.2l może być całkiem spoko do wolnossaka. Przy 2.3 sam blok siłą rzeczy musi być wyższy i wrzucając wał z RS'a faktycznie musi się robić 8:1 idealne pod turbo. Co ciekawe jeśli się nie mylę i moja hipoteza nt. bloku jest słuszna to podejrzewam, że nie będzie możliwy montaż wału z 2.3 do RS'a bo tłoki będą wystawać o 0,5cm [ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-04-15 18:27:39 ] [ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-04-15 18:29:21 ] |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2013-04-15 19:43:38 ooo. a jak policzyłeś że ci 5mm będzie wystawać? |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2013-04-15 19:47:49 Jakie 5, popieprzyło mi sie. Różnica w wykorbieniu dzielona na 2 czyli 2,5mm. Przyjmując, że w GMP dół 2.0 ma tłoki na równi z blokiem |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2013-04-15 19:53:05 też tak to kiedyś liczyłem i by się zgadzało to co piszesz, o ile same tłoki mają taką samą wysokość. właśnie tej info nie mam sprawdzonej, i nie wiem jak to gra z wysokością bloku. szkoda że nikt kto składał 2.3 nie zrobił pomiarów dla potomnych. |