[Polonez] - [zegary] - zmiana ze starego typu na nowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam czy da rade wstawic zamiast kwadratowych zegarów okragle od nowego caro.Prosze o odp i czy trzeba robic duze przerobki np w wiazkach.

[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-03-06 16:12:52 ]
[ powód edycji: Zmieniałem tytuł. ]
  
 
Przerobić się da, pasować pasują, ale trzeba mieć zegary z wtyczkami i poprzerabiać wiązke - stare cyferblaty mają dużo mnie kontrolek niz nowe. Trzeba poprostu miec schemat licznika co jest od czego, lub isc "po sciezkach" Coś pokombinowac i bedzie działało
  
 
>>>>KLIK<<<<
  
 
Bardzo wam dziekuje za udzielenie odpowiedzi,teraz bede sie z tym bawil,zobaczymy jaki bedzie efekt.Pozdro
  
 
Bodziot tak ma, więc możesz jeszcze do niego się zwrócić o radę
Pozdrawiam
  
 
dla mnie stare kwadraty w polonezie to najpiekniejsze zegary i nie rozumiem, po co je zamieniac.
  
 
po to bo ktos ma odmienne zdanie !!
Ja z kolei uwazam ze MR93 jest pikniejsze i widocznie wlasciciel podziela moje zdanie
  
 
jest jedna racjonalna przyczyna - po zmianie kierownicy na jedyną słuszną, czyli jakąkolwiek mniejszą od fabrycznej, powstaje problem zasłaniania przez ową kierownicę prędkościomierza i obrotomierza.
  
 
Cytat:
2005-08-27 16:41:23, PAGAN pisze:
dla mnie stare kwadraty w polonezie to najpiekniejsze zegary i nie rozumiem, po co je zamieniac.


Nie każdy lubi patrzeć zezując na obrotomierz i prędkościomierz naraz.
  
 
Odkopuje temat, mam problem z zegarami, znienacka przestały działać, to znaczy większość. Ze wskazników działają szybkosciomierz i zegarek, nic więcej. Obrotek, cisnienie oleju, temp wody, paliwo są martwe.
Po przekręceniu zapłonu działa TYLKO kontrolka ładowania, działaja tez kontrolki świateł jeśli sa włączone. Natomiast nie palą się te od oleju, ham ręcznego i nożnego, stopów, ogrzewania tylnej szyby i ten ten duzy STOP na środku.
Co robić, gdzie szukać, bo głupio się tak jeździ
  
 
Prawdopodobnie zwarcie we włączniku świateł cofania przy skrzyni, sprawdz czy działają Ci światła stopu! Jesli nie to w miejsce prawdopodobnie wstawiamy na pewno .
  
 
Cytat:
2006-10-03 16:35:38, Lafaar pisze:
Prawdopodobnie zwarcie we włączniku świateł cofania przy skrzyni, sprawdz czy działają Ci światła stopu! Jesli nie to w miejsce prawdopodobnie wstawiamy na pewno .


Dzięki, to nawet bardzo na pewno . Nie dodałem ,że miałem dziś incydent z gałęzią (jakims cudem wkręciła się w wał w okolicach skrzyni) nie pokojarzyłem bo to dość daleko od wskaźników Zatem wjeżdżam na kanał zaraz....
  
 
Cytat:
2006-10-03 16:32:46, Nabauab pisze:
Odkopuje temat, mam problem z zegarami, znienacka przestały działać, to znaczy większość. Ze wskazników działają szybkosciomierz i zegarek, nic więcej. Obrotek, cisnienie oleju, temp wody, paliwo są martwe. Po przekręceniu zapłonu działa TYLKO kontrolka ładowania, działaja tez kontrolki świateł jeśli sa włączone. Natomiast nie palą się te od oleju, ham ręcznego i nożnego, stopów, ogrzewania tylnej szyby i ten ten duzy STOP na środku. Co robić, gdzie szukać, bo głupio się tak jeździ


Masz do wymiany kostkę stacyjki. Mozesz na szybko zewrzeć czarny i niebieski przewód wychodzący z kostki.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2005-08-27 16:41:23, PAGAN pisze:
dla mnie stare kwadraty w polonezie to najpiekniejsze zegary i nie rozumiem, po co je zamieniac.


nie każdy ma tak szeroko rozstawione oczy

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2006-10-03 21:12:44, OLO pisze:
Masz do wymiany kostkę stacyjki. Mozesz na szybko zewrzeć czarny i niebieski przewód wychodzący z kostki.


No własnie jednak okazało się, że ta gałąź zmaltretowała kable do czujnika wsteka i wywalało bezpiecznik. Tymczasowo wymieniłem go ,zabezpieczyłem kabelki w tunelu przed zwarciem i jest ok, no prawie bo wstecznych na razie nie mam. Nieźle bym sie wk... gdyby to była kostka, wymieniałem miesiac temu
  
 
Cytat:
2006-10-03 21:13:16, OLO pisze:
nie każdy ma tak szeroko rozstawione oczy



popieram

bo mimo posiadania małej kierownicy lubie wiedziec jak szybko jade. Pozatym lubie sobie patrzeć na obrotomierz, zwłaszcza jak wskazówka szybciutko pedzi w kierunku czerwonego

niestety błekitek ma LPG wiec wskazówka ciezko osiagała 5500 a co dopiero 6200

a złomek jeszce niema ale załoze mu na dniach
  
 
Witam!Chodzi o to,że chce sobie do borka wstawić licznik od Caro a jak kazdy wie borek ma inne z tyłu podłączenia.Czy jest ktoś w stanie wykonać taką przejściówkę(że podpina się kostki pod oryginalną instalcje z borka i pod licznik z caro).Wiem,że można przerobić,ale ja nie chce instalacji psuś wole oryginał,żeby zawsze w razie czego(sprzedaż)załorzyćlicznik orygnalny.Ma ktoś może plan jak to zrobić lub wie gdzie to kupić lub czy ktoś mógłby to zrobici za ile??Pozdro