Zmiana auta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ten sam post dalem na fso ptk, ale pomyslalem ze kogos to zainteresuje:
Dzisiaj tj 12.04 2003 sprzedalem rajdowke. polonez poszedl do katowic i jest szansa ze jeszcze bedzie startowal w rajdach. Troche mi go szkoda bo w koncu to jest kawal historii, lezka mi sie w oku kreci . Mimo tego juz teraz skladam fiata 131, bedzie to replika wersji abarth. Klatka juz jest, teraz trzeba zrobic zawieszenie i blacharke z malowaniem. bedzie troche roboty ale chyba sie oplacila ta wymiana. Z rajdowki przeloze wszystko do fiata(szpera, fotele, silnik, skrzynia itp itd). Fotki fiaciora sa na mojej stronie. jutro powinny byc fotki ostatnich chwil mojego poldona w moich rekach. To chyba jest koniec mojej przygody z poldkami, tzn mam jeszcze trzydrzwiowke ale teraz nie mam czasu na jej remont.
  
 
Naprawde szkoda Walezy, miejmy nadzieje ze kiedys odrestaurujesz poldka 3d
  
 
Pisząc replika 131 Abarth masz na myśli wygląd zewnętrzny, bo seryjny 131 z wersją Abarth to niewiele miał wspólnego poza wyglądem. Adaptacja niezależnego zawieszenia z tyłu chyba raczej nie wchodzi w grę ?

Pozdrawiam
Sławek
  
 
co do zawieszenia to jak tylko takie cos gdzies namierze to zaloze ale problem lezy w dyfrze i polosiach. Najpierw jednak poszukam odpowiedniej skrzyni biegow. colotti bedzie chyba dobre tylko gdzie takie cos znalezc za rozsadne pieniadze.
  
 
no a inne modyfikacje sa wrecz oczywiste. duze hamulce hydrorekaw itp itd. wlasnie czekam na homologacje, wtedy bede wiedzial co moge z poldka podpasowac, a co musze kupic.
  
 
Przy okazji co z homologacją poldka 2000. Jest szansa na skany ?

Pozdrawiam
  
 
a tak z ciekawosci, czy spawales bude w 131? Jesli tak, to ile Cie to kosztowalo?
  
 
buda bedzie spawana ale dopiero po piaskowaniu nadwozia. co do ceny to... coz mam uklady i bede mial to zrobione praktycznie za cene materialu(dwie rolki drutu do migomatu no i gaz i prad) nie wiem dokladnie ile. jesli chcesz obspawac nadwozie to zadzwon do mojego mechanika. bedzie dobrze i wzglednie tanio.