Z KE na K-Jetronica. Da rade?? MKIV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak pytam sie z ciekawoscie. Da rade?? kosztowne to jest. I co z moca,momentem? spadak czy minimalny wzrost?
Ja mam 1.6i nie EFI mam KE-Jetronic(L4) chcialbym (LR)

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
a ke n9ie były tylko w rst???
  
 
Cytat:
2006-03-25 09:08:17, asc pisze:
a ke n9ie były tylko w rst???


Ja to nawet nie wiem co ma RST

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
NIE TYLKO RST
ja mam xr3i i mam LR
ale u ciebie chyba nie oplaca sie bo z tego co wiem to nie masz regulatora cisnienia przy kolektorze rozdzielacz masz juz z elektronika masz sonde i jakis mini komp.LR tego wszystkiego nie ma. ale chyba mozna wszsytko iech sie wypowiedza ci co sie znaja bardziej.
  
 
musiał byś wywalić kompy, skombinowac reglator nagrzania silnika, aparat zapłonowy podciśnieniowy, przepływomierz bez sterowania z kompa (w całości mechaniczny), wywalić oczywiście lambde (zaspawać portki), i wewnie małe zmiany w instalacji no i jeszcze jedna kwestia - obie głowice mają inny stopień sprężania nawet wiem kto ma regulator i przeplywomierz koszt jest raczej niski ale czy odczujesz poprawe tego nie wiem bo sam zrezygnowałem z tego "projektu"