[RS2000] Nie odpala a iskra i benzyna są

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam... jak juz pewnie wszystkim wiadomo rozbierałem cały samochód w środku... po poskładaniu go do kupy wsadzeniu skrzynki bez itd. normalnie odpalił i świetnie równiutko pracował...

później założyłem tylko kanape fotel kierownice i takie tam plastiki...

Zamykam maske wsiadam do auta i silnik tylko kręci...
Dodam że czasami jakby chciał już załapać ale nie daje rady...
Można tak kręcić do rozładowania akumulatora...


Uprzedzając ptytania
-Pompa paliwa się załącza i podaje paliwo
-Wtryski działają
-Iskra na świecy jest (przeskakuje jak jest zbliżona do masy, po bezpośrednim styknięciu z masą nie przeskakuje)
-Bezpieczniki sprawdzone
-Przekaźniki sprawdzone
-Czujniki sprawdzone
-Paliwo w baku jest
-Śmierdzi paliwem
-Edis podmieniany
-Komputer podmieniany


Pytanie moje... czy słaby akumulator może być bezpośrednią przyczyną ? (ja podczas kręcenia miałem go podpiętego do prostownika)

Poważnie mówie nie mam już pomysłów bardzo Was proszę o pomoc koledzy moi drodzy ... pozdrawiam...


[ wiadomość edytowana przez: Mativo dnia 2010-03-11 17:58:22 ]
  
 
Cytat:
2010-03-11 17:36:36, Mativo pisze:
Witam... jak juz pewnie wszystkim wiadomo rozbierałem cały samochód w środku... po poskładaniu go do kupy wsadzeniu skrzynki bez itd. normalnie odpalił i świetnie równiutko pracował... później założyłem tylko kanape fotel kierownice i takie tam plastiki... Zamykam maske wsiadam do auta i silnik tylko kręci... Dodam że czasami jakby chciał już załapać ale nie daje rady... Można tak kręcić do rozładowania akumulatora... Uprzedzając ptytania -Pompa paliwa się załącza i podaje paliwo -Wtryski działają -Iskra na świecy jest (przeskakuje jak jest zbliżona do masy, po bezpośrednim styknięciu z masą nie przeskakuje) -Bezpieczniki sprawdzone -Przekaźniki sprawdzone -Czujniki sprawdzone -Paliwo w baku jest -Śmierdzi paliwem Pytanie moje... czy słaby akumulator może być bezpośrednią przyczyną ? (ja podczas kręcenia miałem go podpiętego do prostownika) Poważnie mówie nie mam już pomysłów bardzo Was proszę o pomoc koledzy moi drodzy ... pozdrawiam...



Słaby Akumulator też może mieć w pływ .
Nie masz tam jakiegoś zabezpieczenia przed kradzieżą ? może to właśnie to skoro palił przed składaniem też może gdzieś nie dostawać na jakimś kablu który jest odpowiedzialny od zapłonu Masy

Rozumiesz Forum Pytasz a odp może być multum ciężko przez neta diagnozować co nie ten tego może być
  
 
Jak sprawdziłeś wtryski?
Jakie czujniki sprawdziłeś
I czy na 2 cewki dochodzi + po zapłonie i minus sterujący (do sprawdzenia diodą LED)
  
 
U mnie przyczyną był brak masy, ja ci śmierdzi paliwem to możesz sprawdzić czy przewody do filtra są dobrze podpięte.
  
 
Cytat:
2010-03-11 19:12:31, djtados pisze:
Jak sprawdziłeś wtryski? Jakie czujniki sprawdziłeś I czy na 2 cewki dochodzi + po zapłonie i minus sterujący (do sprawdzenia diodą LED)



Sprawdziłem miernikiem czy dochodzi prąd podczas próby zapłonu...

Na obie cewki dochodzi + przecież logiczne bo jest iskra na świecach to skądś ten prąd musi się brać... tylko nie wiem na ile cewki są dobre, a wątpie żeby 2 na raz padły a na jednej przecież by odpalił.
Z diodą nic nie sprawdzałem, bo auto 30 min wcześniej normalnie odpaliło :/

"U mnie przyczyną był brak masy, ja ci śmierdzi paliwem to możesz sprawdzić czy przewody do filtra są dobrze podpięte."

Masy posprawdzałem podokręcałem :/

Jutro jeszcze podmienie cewki całe i świece może jest za słaba iskra... tylko co może być tego przyczyną :/ przecież 30min wcześniej samochód normalnie mi odpalił :/

Na prawdę zgłupiałem dzisiaj znowu totalnie w garażu :/ wszystko było super ładowanie itd wszystko extra... a tu taki zonk :/
  
 
Teraz byłem jeszcze w garażu... mam wrażenie że akumulator jest już dentka poprostu (chociaż kontrolki-radio-zegarek normalnie świecą i grają) ładował się aku przez 4-5 godzin, odłączyłem próba odpalenia i tylko spróbował ze 3 razy i koniec akumulatora :/

Tylko czy słaby akumulator rzeczywiście może być przyczyną tego że może być za słaba iskra? :/ Bo ciężko ciężko powiedzieć co to może być... wszystko inne gra i buczy tylko nie chce odpalić
  
 
Cytat:
2010-03-11 19:48:18, Mativo pisze:
Tylko czy słaby akumulator rzeczywiście może być przyczyną tego że może być za słaba iskra? :/

Może być, w 1.4 tak miałam w RSie jeszcze się nie zdarzyło
  
 
U mnie też raz nie chciał odpalić a przyczyną był rozrusznik który na mrozie nie chciał zapalić a jak się ociepliło to zapalił normalnie.
  
 
Jeszcze zapomniałem o jednym fakcie dotyczącym aku... próbowałem go odpalić podpiętego do prostownika i jak miernikiem (takim prostym) sprawdzałem napiecie na aku to 16,7 nawet pokazywało :/ odłączyłem prostownik i sam aku dawał ponad 14 (nie odpalone auto)...
Ponawiam pytanie czy akumulator który pozwala na uruchomienie się radia i całej innej elektryki w aucie może być taki że nie da rady dać odpowiedniej iskry na świece? (tzn prądu do cewki)
  
 
napięcie może mieć dobre ale wydajność prądowa bardzo niską,może też być tak, że dostaje zwarcia i szybko "pada"
  
 
Rozrusznik podczas kręcenia potrafi pobrać w impulsie nawet 40A
A radio i zwykłe odbiorniki powiedzmy 2A
  
 
a gdyby spróbować podjechać innym autem i dać mu prąd kablami na klemy??
  
 
napisales ze gdy swiece zblizasz do masy ale nie dotykasz to jest iskra a gdy dotkniesz masy to iskry brak, to tu chyba jest problem poniewaz przeciez wkrecona w glowice swieca ciagle dotyka masy a wiec z tego co napisales wczesniej towynika ze iskry w cylindrze nie ma, jezeli cos zle zrozumialem z Twojego postu to prosze wyjasnij mi