Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tomoplw Carina E Kombi PB+LPG Hajnówka | 2010-07-04 11:17:47
No w sumie racja... tak to zabrzmiało Ale tak czy siak ogólnie wyszło że zmieniłem cały rozrusznik na używany ponieważ zależało mi na czasie ponieważ samochód u mnie musi jeździć. Co do objawów to faktycznie było tylko CYK po przekręceniu kluczyka. Co do bendiksu. W rozruszniku, który odmówił posłuszeństwa lekko obracał się w dwie strony a w tym używanym co kupiłem to w jedną stronę lekko się kręcił a kręcąc w przeciwnym kierunku tak jakby wychodził z rozrusznika na zewnątrz. Akumulator jest dobry... trzyma napięcie powyżej 12V a przy rozruchu spada na 11V z groszem. Co do tych styków automatu to popatrzę gdyż teraz będę miał więcej wolnego czasu. |
tomoplw Carina E Kombi PB+LPG Hajnówka | 2010-07-04 21:03:29
Co do szczotek.... zużyły się dopiero w połowie a i stojan wygląda całkiem dobrze (w sumie wystarczy przeczyścić). Faktycznie te styki to w najlepszym stanie nie są.... jeden jest częściowo wytarty bo w sumie siedział przekosem a drugi był na wykończeniu. Miedziany pierścień na walcu stycznika ma ślady tak jakby po strzałach iskrą i jest nie równy. Czyli w sumie jest możliwość naprawy rozrusznika i mieć drugi w zapasie chociaż z drugiej strony patrząc za dwa kawałeczki miedzi 40 zł wydać... hmmm... chyba u mnie w pracy frezerzy by zrobili takie cudo, bo w robocie zamawiają 3 kg młotki miedziane za 120 zł a tych płytek jest tylko kawalącik. Tak w nawiasie mówiąc żebym znów się nie wygłupił cytując mechaników. Rozumiem, że chodziło Tobie o te styki i o tą sprężynę, której miałem nie zgubić. Uploaded with ImageShack.us Kurde... jak patrzę na "mechaników" w mojej mieścinie to coraz bardzie ogarnia mnie trwoga i chęć kupna roweru niżeli samochodu. I jeszcze raz dzięki dla Bigelektrona za trafną diagnozę. Oby takich ludzi więcej..... [ wiadomość edytowana przez: tomoplw dnia 2010-07-04 21:05:53 ] |