[Ogólne] gleba pomozcie - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w katalogu jest dla wszystkich essich a 1,3 jest lzejszy z przodu, ja mam 55/35 i siadł równo koło 40 bo przód lekki a tył ciezki (sedan).
  
 
hmm ... ja mam chyba glebe zrobioną ale tylko z przodu. Jak wjadę na warsztat to sprawdzę dokładnie.
Narazie to widziałem u siebie tylko niebieskie sprężyny (jeśli jakaś firma robi takie).
Ale powiem wam mam już dość szorowania po krawężnikach, obijania zderzaka i innych takich historii.
  
 
niebieskie to pewnie Eibach,
  
 
W Fosab sprężyny WEITEC 60 40 cos koło 550

kiedyś unich widziałem zestaw ala zwykłe gwintowane bez regulacji twardości tylko z regulacją wysokości od 30 80 !! Coś koło 2tyś
  
 
obniżone zawieszenie zdaje egzamin tylko na idealnie równych
drogach asfaltowych bez dziur-a takie u nas są tylko na autostradach
jesli lubicie szybko jezdzic to tylko bedziecie tracic czas na mijaniu
kolein .do 40mm to max! i do tego nie za twarde,amory tez muszą
byc gazowe-dwustronne,no i rozpórki inaczej nigdy nie pojedziecie
szybko.róznice są naprawde widoczne(mówie tu o szybkiej sportowej jezdzie po odpowiednim torze jazdy,z lewą nogą na hamulcu,opowiednią pozycją kierowcy itp.)
sorry ze się mądrze ale dwa miesiące dobierałem zawieszenie
metodą prób i błędów,mierząc czasy
gleba i beton wygląda ekstra ale nic poza tym.
a jesli opony bedą h..... to i tak zawias bedzie sie marnował
a wy bedziecie podskakiwac tylko na fotelu ale inni bedą sie za to
oglądać

pozdro!

  
 
ja kupilem cos takiego i jestem bardzo zadowolony, jest nisko i sztywno, wiadomo po miescie na slabych drogach trzeba trochę wolniej ale w trasie na niezlej nawierzchni jest super, przewaznie w zakretach

  
 
a ja właśnie nabyłem takie -40mm zobaczymy co z tego wyjdzie
  
 
Cytat:
2006-04-25 21:48:15, hans7 pisze:
a ja właśnie nabyłem takie -40mm zobaczymy co z tego wyjdzie



Zupełnie zacznie inaczej wyglądać. Będzie super.
  
 
a jakie takie cus sobie sprawilem, Bilstein B8 i weitec
  
 
no i sprężynki dziś dotarły, jeszcze nowe amorki i za 3 tygodnie wreszcie gleba!!!



  
 
Haj podłącze sie.
Wlasnie zamieram posadzic essine na nowych felgach. Padlo na 15tki.
Przy okazji zobaczylem ze tylnia lewa sprezyna jest peknieta na ostatnim zwoju od dolu i trzyma sie na samej koncowce.
Zastanawialem sie czy przy okzaji nie moglbym wstawic twardszych zeby Essi tak dupcia nie rzucal. Czy mozna zrobic to bez obnizania?
Skoro i tak musze wymienic sprezyny to teraz chce twardsze.

Doradzcie cos bo wogole nie znam tematu.
  
 
dziś założyłem te springi i masakra!!! o ile tył jest ok. (poszedł w dół ok 3-4cm) to z przodu auto poszło do góry o jakiś 1cm
nieno załamany na maxa jestem auto wygląda teraz jak jakaś piejąca dacia z zarwanym tyłem, ehh wszystkiego sie odechciewa, szkoda tylko kasy było i jeszcze za założenie wywaliłem 140PLN
  
 
Hansik, a wiesz pod jaki silnik to było? bo 1.4 do najcięższych nie należy...
  
 
Cytat:
2006-05-24 17:01:53, Wojo pisze:
Hansik, a wiesz pod jaki silnik to było? bo 1.4 do najcięższych nie należy...


niestety springi escortowe nie mają podziałów na silnik.. można założyć do każdego silnika ..od 1.3 do 1.8.. czasami zdarzają się firmy które do RSów robią inne...( z grubszego drutu)
  
 
Cytat:
2006-05-24 17:01:53, Wojo pisze:
Hansik, a wiesz pod jaki silnik to było? bo 1.4 do najcięższych nie należy...



dokładnie jak pisze VinCe nie było określone do jakiego napisane było wszystkie oprócz RS i Cabrio chyba
  
 
Cytat:
2006-05-24 17:23:14, hans7 pisze:
dokładnie jak pisze VinCe nie było określone do jakiego napisane było wszystkie oprócz RS i Cabrio chyba


tak jak piszesz.. RS i cabrio maja niby wzmocnione.. a ile miały obniżyć auto?? wiesz.. springi muszą się ułożyć ale żeby w góre poszły??? cuda Panie. cuda...
  
 
Cytat:
2006-05-24 17:30:41, VinCe pisze:
tak jak piszesz.. RS i cabrio maja niby wzmocnione.. a ile miały obniżyć auto?? wiesz.. springi muszą się ułożyć ale żeby w góre poszły??? cuda Panie. cuda...


miały być -40mm Jamex, nie mam już kasy ani nerw a tak nie bede jeździł bo wygląda to jak dlamnie komicznie, nie pozostaje mi nic innego jak oddać temu magikowi co je zakładał coby skrócił i zachartował 150 PLN z robocizną
  
 
A jak przeglądałęm to wydawało mi się że były podział, ale pewnie macie rację

Hans, qrcze, nie skracaj
  
 
Podział jak najberdziej jest, nie u wszystkich, ale jest. Np Weitec - osobne springi są do 1.3 - 1.4 osobne do 1.6 16v i 1.8 16v a osobne do RS'a.

Hans, przykro mi kurczę, że tak wyszło. Cóż zrobić. Za 370 Euro, miałbyś kompletny kit Weitec 55/35 właśnie do Twojego silnika i miałbyś glebę tak, jak ma Fryszard, a kto wie, czy nie lepiej.

Ile Ciebie wyszły te spreżyny, + nowe amory + montaż razem..

P.S.
Nie warto było dołożyć do kita ?
  
 
Cytat:
2006-05-25 11:29:01, KriSSo pisze:
Podział jak najberdziej jest, nie u wszystkich, ale jest. Np Weitec - osobne springi są do 1.3 - 1.4 osobne do 1.6 16v i 1.8 16v a osobne do RS'a. Hans, przykro mi kurczę, że tak wyszło. Cóż zrobić. Za 370 Euro, miałbyś kompletny kit Weitec 55/35 właśnie do Twojego silnika i miałbyś glebę tak, jak ma Fryszard, a kto wie, czy nie lepiej. Ile Ciebie wyszły te spreżyny, + nowe amory + montaż razem.. P.S. Nie warto było dołożyć do kita ?


springi 360 PLN z przesyka=amory 200PLN (zmieniłem tylko przód, bo tył jeszcze zdrowy), + wymiana 140PLN no i teraz dojdzie jeszcze 150PLN za przerobienie przodu bo tak to nie bede jeździł
czyli w sumie 850 PLN