Kierunki+centralny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam ptanko, podłączyłem dziś sterownik centralnego zamka, podpiełem kierunki pod kabelki (czarno-białe) odchodzące od włacznika awaryjnych, problem jest taki ze jakbym nie podłaczył kabli do sterownika to i tak miga mi tylko jeden lewy kierunek. Co mogłem źle podłączyć? sterownik ma wyjście na 2 kierunki i ja podłaczyłem pod 2 kable od lewego i prawego.
  
 
pamietam ze jak u siebie zakladalem to tez kombinowalem z awarynymi ale to nie byl dobry pomsl.
Skoro masz dwa wyjscia z centralki to szukasz lewego i prawego kierunku w skrzynce i tam podpinasz. I bedzie dzialac.
  
 
a jesli masz jedno wyjscie z centralki t o koniecznie bedzie tzreba dostawić dwie diodki - bo będziesz uruchamiał wszystkie swiatła kierónków na raz ( L+P)
w razie poytrzeby pisz cos nasmaruje - ostatni miałem sporo "meczarni " w związku montarzem alarmu , oraz świetnego sciemniacza/rozjasniacza oświetlenia ISO DIGIT@LL[addsig]
  
 
jesli sterownik centralngo nie jest przystosowany do kierunkow to nic nie kombinuj bo tylko sie spali
taki sterownik musie miec własny przekaznik jak niema to bedzie prechodzic przez niego za duze naterzenia produ i nie wytrzyma chyba ze potrafisz jeszcze osobno podłaczyc przekaznik to tak mozna ale zeby paliły ci sie wszystkie kierunku musisz podłaczy najlepiej pod przednie oby dwa
  
 
Dlatego działa Ci jeden z kierunków ponieważ podłączyłeś sterownik tylko pod jeden. W Fordzie jak i w innych samochodach przewody do kierunkowskazów mają następujące kolory, czarno-biały, czarno-zielony.
  
 
zamiast pod awaryjne, weź do łapy miernik i odłącz złączke przy kierownicy od kierunków i sprawdź na "sucho" jakie przejścia ma wyłącznik (jakie styki z jakimi łączy) poszukasz tym sposobeb kanał prawy i lewy, nastepnie podpinasz pod te styki twoje 2 przewody z centralki i wszystko działa