MkV: oryginalny centralny zamek zakładany do escorta bez CZ

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

pisze na to forum pierwszy raz wiec witam serdecznie wszystkich.
wiem ze bylo o centralnych zamkach mnostwo razy bo wyszukiwarka pakazala mi duuuuuzo postow ale poswiecilem na ich przeczytanie kilka godzin i nie znalazlem rozwiazania mojego problemu.
otoz kupilem oryginalny centralny zamek od mkV z '91 i chce go zamontowac do mojego mkV z '91, ktory oryginalnie nie mial CZ. dzieki schematom umieszczonym przez zacnych kolegow na forum wiem juz mniej wiecej gdzie jaki kabel od silownikow ale mam jeszcze nastepujące problemy:

1) gdzie podlaczyc kable od takich wlacznikow montowanych na wkladkach zamka?? z tego wlacznika wychodza 3 kable i leca do przelotki drzwiowej. co z nimi zrobic poza drzwiami??

2) na zamku jest zamocowana jakas krancowka z ktorej wychodza 2 kable. jeden na wiazce laczy sie z brazowym (pewnie masa), a drugi leci dalej do przelotki drzwiowej. tez nie wiem gdzie go podlaczyc za drzwiami.

3) w ktore miejsce na skrzynce przekaźników wpiać kable od centralnego zamka?? a moze moja skrzynka nie ma na to miejsca?? wedlug schematu mam sie podlaczyc pod bezpiecznik 19 ale ktore to bedzie zlacze na skrzynce??

Koles ktory mi to sprzedal powycinal cale wiazki i chyba mam w nich kupe niepotrzebnych kabli ale nie moge sie do konca polapac.

pozdrawiam i prosze o pomoc bo auto rozkrecone stoi
Bajbus
  
 
tzn jakei wiazki? masz pelne ?
od kogo kupowales? na allegro?
  
 
witam

tak zamek z allegro

mam tak:

1) zestaw lewe drzwi: zamek z silownikiem i krancowką, włącznik montowany na wkładce zamka i cale okablowanie centralnego zamka az do przelotki drzwi. przy przelotce mam odciete kable od szyb i lusterek (gosciu sprzedawal je na innych aukcjach)

2) taki sam zestaw do prawych drzwi

3) wiazka kabli z kabiny od przelotki drzwiowej do przelotki drzwiowej i do skrzynki przekaznikow, wiązki nie sa pelne bo wycieto z nich miedzy innymi szyby i lusterka.
wychodza z tej wiazki dwie wtyczki do podlaczenia do skrzynki przekaznikow. i w tej wiazce jest kilkanascie bardzo cienkich kabelkow zakonczonych wtyczka. wyglada na to ze gosciu wycial szyby lusterka a reszte wyslal mi

  
 
oki wydaje mi się ze to od nas kolega escort1992r. na allegro zwany ojciec_44 - popraw mnie jeśli się mylę

poszukam tego [materiały] i może coś się uda zrobić
  
 
taaa dokladnie ojciec_44
  
 
Cytat:
2006-05-01 23:12:18, bajbus12 pisze:
taaa dokladnie ojciec_44



wiedzialem bo dal to do niezlego rzezbienai dla zakladajacego
mam taki chemacik moze ci cos pomoze



co do reszty wpinasz to od spodu w skrzynke ale sprawdz najpierw czy nie masz wiazki w drzwiach
  
 
dzieki za schemat - przyda sie.
nie mam wiazki w drzwiach, mam tylko instalacje do elektrycznych lusterek (bo takie mam) i do glosnikow.

tylko gdzie od dolu sie wpiac w skrzynke bo wszystkie zlacza sa zajete a porownywanie kolorow doprowadzilo mnie do wniosku ze nie mam w samochodzie takiej wtyczki jak dostalem z wiazką czyli kompletnie nie wiem gdzie sie wpiac
a dlaczego na zadnym schemacie nie moge znalesc tych krancowek i tych wlacznikow na wkladkach??

zaczynam myslec o czym takim KLIK ale boje sie ze wyjdzie mi na to samo

pozdr
Bajbus
  
 
Cytat:
2006-05-01 23:38:54, bajbus12 pisze:
zaczynam myslec o czym takim KLIK ale boje sie ze wyjdzie mi na to samo pozdr Bajbus



to co pokazujesz to sprzedaje bodajrze kolezanka dayna tesz od nas z klubu jesli to kupisz to powiem ci ze tyko sciafgasz tapiceredrzwi wymieniasz wiazke do drzwi + wiazke do skrzynki ciagniesz pod fotelqmi i masz kompletna wiazke pod wszystko
dzial na pewno przerabialem temat jakis czas temu w zimie gdy przy 5 stopniach i maly garazu rozpruwalem calosc auta tzn drzwi + boczki + fotele i przzuca;lem pod wykladzina to wszystko bo chcialem lusterka elektryczne
poszlo jak splatka 7-8 godzin roboty znaczy sie grzebanai samemu duzo potu i sił ale zero myslenia i dziala bez problemu wiec jak chcesz kupuj to i bedzie dobrze
najwyzej stracisz wiecej godzin ale dasz rade
  
 
no tak ale ta wiazka tak wyglada jakby nie mial podlaczen do tej krancowki i przelacznika na wkladce.
nie rozumiem jak to by mialo wtedy dzialac bo przeciez to chyba te przelaczniki na wkladce po przekraceniu kluczyka daja impuls na CZ, a krancowka chyba czy zamek jest juz zamkniety. na wszystkich schematach pokazane jest ze silowniki sa polaczone ze soba a kable masy i pradu wchodza do skrzynki przekaźników. ale gdzie sa podlaczone kable od wlacznikow i krancowek?? wyglada na to jakby mial byc jeszcze jakis sterownik centralnego zamka jak np tu KLIK ale ja takiego sterownika nie dostalem. czyzbym nie dostal wszystkiego??
  
 
dobra dales kolejna aukcje kolegi z klubu

sterownik owszem jest ale do alarmu
mowisz o krancowkach i przelacznikach na wkladkach to sa czesci od alarmuy
ciebie interesuje wtyczka 3 pinoiwa i tyle
tamto od alarmu i te krancoiwki jak to mowisz powoduje ze masz alarma + podwojne ryglowanie
wiec nic sie nie stanie jak tego nie bedziesz mial bo alarm musi byc orginalny

a tak na marginesie przerabial ktos podlaczenie orginalnego alarma po zmianei wiazki bo mam taki wraz z czujkami na wkladki w ksztalcie polksiezycow??/
  
 
hi hi trzeba bylo tak odrazu ze to od alarmu bo to byla dla mnie najwieksza zagadka.
to teraz rozumuje tak:
bialy z lewej lacze z bialym z prawej
zolty z lewej lacze z zoltym z prawej
brazowe pod mase w skrzynce przekaznikow
czerwone pod prad w skrzynce przkaznikow

jeszcze tylko dowiem sie w ktorym miejscu wpiac sie w skrzynke to biore sie za zakladanie kolejno centralnego zamka a pozniej sterownika na pilota

pozdr i dzieki wielkie
Bajbus