Standardowe (małe) głośniki dla mocy 4x50W - np. w Lanosie ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Niedawno zakupiłem radioodtwarzacz SONY CDX-GT200
(max moc wyjściowa 4x50W przy 4Ohm)
i teraz bardzo chciałbym zainwestować w nowe głośniki, gdyż fabryczne są do kitu
(RMS 20W, Peak 40W – z czego jeden się spalił wraz z poprzednim sprzętem).

Jestem kierowcą Daewoo Lanosa i nie chciałbym modyfikować wnętrza samochodu
(nie planuję dokładać, ani dziurawić tylnej półki, wystawiać głośników na pokaz, itd.)
tak więc niestety pozostałoby mi niewielkie pole do manewru:
- głośniki przednie: 100mm
- głośniki tylne: 4"x6"

Znalazłem kilka modeli głośników JBL
(do JBL mam największe zaufanie, ale może się mylę?)
które być może byłyby w stanie mnie w jakimś stopniu zadowolić…
(jestem realistą, nie spodziewam się cudów przy tak małych rozmiarach głośników).
Słucham głównie klasyki (również operowej), lubię bluesa i jazz,
zdarza mi się też włączyć lekki rock typu Metallica itp.

Martwię się o bas, który bardzo lubię (sam jestem basem),
jest konieczny chociażby do zachowania proporcji brzmienia
– może znacie jakieś dobre głośniki, które zaspokoją powyższe wymagania ?
(ponoć z przodu, przy zastosowaniu dystansów mógłbym nawet użyć 130, 160 i 165mm głośników - czy ktoś z Was to sprawdził ? mieszczą się takie głośniki w standardowe,
fabryczne otwory Lanosa?)

Oto wspomniane JBLowskie głośniki:

JBL GTO 6427 - 4"x6"
http://www.jbl.com.pl/apps/katalog/tekst.jsp?place=jbl_b3&news_id=75
RMS 40W; Peak 120W; 75Hz -21kHz; 91dB; 2Ohm

JBL GTO 427 – 100mm
http://www.jbl.com.pl/apps/katalog/tekst.jsp?place=jbl_b3&news_id=71
RMS 30W; Peak 90; 90Hz -21kHz; 90dB; 2Ohm

JBL GTO 527 – 130mm
http://www.jbl.com.pl/apps/katalog/tekst.jsp?place=jbl_b3&news_id=72
RMS 45W; Peak 135; 70Hz -21kHz; 91dB; 2Ohm

JBL GTO 627 – 160mm
http://www.jbl.com.pl/apps/katalog/tekst.jsp?place=jbl_b3&news_id=73
RMS 60W; Peak 180; 55Hz -21kHz; 92dB; 2Ohm


A teraz uwaga… pytania