Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-04-24 10:06:08 W tym tygodniu w gazecie MOTOR zamieszczono artykuł o Polskim Fiacie 125p.
Moje zdanie: artykuł krótki, przekrój przez historie powstania samochodu + kilka zdjęć. Najlepszy jest fragment: "Wspomagane, tarczowe hamulce przy 4 kołach działały tak skutecznie, że często zdarzały się wypadki najechania na bagażnik hamującego PF 125p. Dlatego na tylnej szybie samochodu fabrycznie umieszczono naklejkę: Uwaga! Hamulce tarczowe ze wspomaganiem." Motor 26 kwietnia - 3 maja 2003 |
gruen Polonez 1.6 GLE '94 ... Białystok | 2003-04-24 10:14:24
dobre! ja za to w poldolocie mam ZOLTY HAK, wyglada mosieznie, nikt sie nie odwazy jechac zbyt blisko |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-04-24 10:19:24 W tamtych czasach na drogach krolowaly Warszawy i Syrenki, wiec bylo to uzasadnione
Pozdrowka Adamus |
gruen Polonez 1.6 GLE '94 ... Białystok | 2003-04-24 10:25:05 oraz wegierdkie ikarusy |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-04-24 10:40:51 O ikarusach, to jeszcze wtedy nie slyszano - Jelcz Beriet to by srodek komunikacji |
gruen Polonez 1.6 GLE '94 ... Białystok | 2003-04-24 10:43:30 w takim razie ktory to byl rok?
hamulce tarczowe montowano od samego poczatku w DF-ie? |
Wyrwizab (M) x | 2003-04-24 10:47:09
jak to w sportowych autkach |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-04-24 10:49:28
I owszem od samego początku. Tylko układ ham. był jednoobwodowy. |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-04-24 10:50:25 dokladnie wyrwi!! Sprtowe fury maja tarcze na 4 kola |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-04-24 10:51:00 1968 rzecz jasna!
Ikarusow jeszcze wtedy niet! Pozdrowka Adamus |
polonezcaro . | 2003-04-24 12:10:53 kto czyta Auto Tuning Świat?
W nowym numerze tzn: 4/2003 na stronie 23 jest opis Lancera EVO 7. I nic w tym szczególnego, ..... gdyby nie pewne śmieszne - ale obraźliwe porownanie... I może najpierw cytat, (bo skan nie wejdzie, bo jest na ciemnym tle czarnym tuszem nadrukowane - nic by nie było widać... a już normalnei z gazety trudno odczytać.. ) " (....) Podstawowym dodatkiem do tego samochodu jest dobry kierowca, który umiałby wykorzystać w pełni możliwośći cywilnej rajdówki. Właścicielem tegoż egzemplarza jest kierowca rajdowy, który zajął 2, miejsce w RSMP 2003 w klasie N3, Michał Duda. ( i teraz najleprzez z tego - to co w nawiasie to mój przypisek ) Na pewno nie jest to samochód przeznaczony dla właściciela Poloneza czy Cinquecento i to nie ze względu na ilość zer na koncie,a le umijętności jaki musi posiadać kierowca tego potwora na 4 kółkach" Czyżby autor Michał Nowak sugerowal, że nie umiemy jeżdzić polonezami, Czy to że nie mamy kasy jak lodu to jest jednoznacze że nie mamy ambicji i zapału żeby dorównać najleprzym? Ojoj.... teoche przestałem mieć szacunek do tej gazety.... Porownywać samochody to mogą bo czyste dane matematyczne to każdy potrafi porównać, ale żeby obrażać kierowców.... , nie ładnie.... A tak swoją drogą, to dobrze że nie pokusili się o porównanie Poloneza EVO 6 z Lancerem EVO7.... jedna evolucja a jaka przepaść technologiczna....... [ wiadomość edytowana przez: polonezcaro dnia 2003-04-24 12:12:37 ] |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2003-04-24 12:17:28 Nie moge co za koles z tego redaktora, uswiadomil mi ze nie umiem jezdzic. (Jak i wy wszyscy Koledzy). Z szacunku dle naszej strony nie bede uzywal brzydkich slow ale same cisna sie na usta
|
gruen Polonez 1.6 GLE '94 ... Białystok | 2003-04-24 12:20:07 ten koles to szpieg japonczykow.
prawdziwy polak ceni produkt swego kraju, jaki by on nie byl.. zawsze moze sie nauczyc japonskiego i starac sie o emigracje. |
RX Miłośnik FSO Polshe 1.6 GLE/1.9 GLD Lublin | 2003-04-24 12:23:35
Czyli wychodzi na to ze jak sie ma inny samochod niz Polonez i CC to sie juz umie jezdzic Bez sensu... chyba wszystkie gazety Auto "Cośtam Cośtam" Świat sa do d... |
gruen Polonez 1.6 GLE '94 ... Białystok | 2003-04-24 12:27:16 bzdury,
juz byly walkowane na forum argumenty za tym, ze to wlasnie uzytkownicy polskiej motoryzacji umieja jezdzic, wlasnie ze wzgledu na przestarzala technologie, trzeba miec wieksze doswiadczenie, wyczucie, wszystko jest mechaniczne, a nie jak w dzisiejszych produktach, gdzie duza czesc robi za ciebie komputer (abs, aersy, sresy... |
BENY Miłośnik FSO Ciechanów | 2003-04-24 12:31:18 no przecież normalnie mnie wqr&^%$# takie teksty takich redaktorzynów z bożej łaski pewnie sam jeździ jakimś tam Cinquecento, czy innym Maluchem i mu żal dupę ściska
Proponuję aby nasz Klub zajął oficjalne stanowisko wobec tego artykułu, bo przecież to, że ktoś jeździ Polonezem, wcale nie oznacza, że nie posiada kwalifikacji i umiejętności do prowadzenia innych samochodów (a od czego Hołek zaczynał?) i nie każdy, kogo stać na lepszy samochód (np Mitsubishi EVO 7) jest urodzonym kierowcą rajdowym z najwyższymi kwalifikacjami. A rzeczywistość pokazuje, że czasem jest wręcz przeciwnie. Nawet często. I prawdziwą sztuką jest prowadzić samochód (np. Poloneza), w którym żaden komputer nic za ciebie nie zrobi i żaden system nie poprawi twojego ewentualnego błędu popełnionego za kierownicą. Ale się wqr&^%$# na tego redaktorka "If everybody in the world love everybody in the world. What a glorious world this could be..." [ wiadomość edytowana przez: BENY dnia 2003-04-24 12:39:56 ] |
polonezcaro . | 2003-04-24 12:35:32 to moż dopisze kawałek dalszej częći - opis wrażeń redaktorka jak go przewieźli tą EVO7
"Przeciążenia zarowno przy przyspieszaniu jak i hamowaniu są naprawde ogromne ( chyba nie hamował polonkiem z naszym klubowym systemem hamulcowym .... ten od trucka z frezowanymi tarczami) Żeby się do tego przyzwyczaić , potrzeba czsu.... ale napewno nie 20minut.... W czasie podróży z Micgałem 3 razy przeleciało mi życie przed oczami, 4 razy wirtualnie się rozbiliśmy, bo myślałem że z taką prędkością wylecimu poza droge i zaliczymy "dzwona" , nie pomijając faktu, że prawą nogą przed każdym hamowaniem robiłem dziurę w podłodze i to nic nei pomagało, bo hamowal DUDI...." No nie...... redaktorek chyba nigdy nie prowadzil sportowym stylem jazdy... kto prawą nogą hamuje.... to w takim wypadku lewa musi być na sprzegle( żę to jest błąd to już na kursie uczą ... sam to pamiętam ) ... Dudi jako kierowca rajowy samochodu przednio napędowego nie używal by prawej nogi do hamowania... bo przód napęd to technika lewej nogi....{a tak szybko nie zmieni się przyzwyczajeń} szczegołowy opis tej techniki w "WRC" Ale nie ma się co z nimi kłucić.... I tak są fajniejsi niż te debile z "Auto Świat" A co do hamowania polonezem.... to najwięcej chyba do powiedzenia będzie mial Walezy.... nasz klubowy rajdowiec (ale nie jedyny!!) Co jak co ale się z deka uśmiałem.... porównywać poloneza EVO6 z lancerem EVO7 [ wiadomość edytowana przez: polonezcaro dnia 2003-04-24 12:36:49 ] |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-04-24 13:26:52 redaktorek prawdopodobnie nie miał przyjemności solidnej jazdy polonezem zwłaszca w trórnych warunkach.
Kazdy kierownik wie ze jak wejdziesz 4 kołowcem za szybko w zakret to ew ppadniesz w 4 kołowy poślizg i mozesz przejechac ho spokijnie czasem wystarczy ze puscisz gaz i autko sie uspokoi natomiast przy tylnym bez odpowiedniej kontry raczej sie nie obejdzie jak wpadniesz w poslizg jako przykład powiem ze widziałem w TV test 3 samochodów Corroli Tsport. Clio Sport (ten z cetralnie umieszconym silnikiem) i Imprezt STI a za kierownica otrzywiście Hołek i tam własnie było widać rożnice w prowadzeniu pomiedzy przednim, tylnim czy 4 kołowym napedem |
polonezcaro . | 2003-04-24 16:12:32 a kiedy będą polonezy z naszego klubu w ATŚ?
GDA miał mieć sesje zdjęciową .... nie On tylko jego samochód , i inni też mieli znaleść się na stronach gazet.... a ty cisza , czy ktoś możę to sprostować lub wytłumaczyć np: klub calibr miał całą serie opisów swoich samochodów... bądz co bądz szpanerskich.... A my kiedy.... chciałbym poczytać o naszych poczciwych polonkach, pokazać kuplom że nie tylko niemieckie złomy są zamieszczane w gazetach, ale rownież najleprze polskie samochody made in FSO , no czasem OBRSO |