Jaki wydech z ładnym brzmieniem do omegiB - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Raz widzialem na wlasne oczy i niestety sluch jak kumpel "stjuningowal" sobie wydech w astrze GSi dodal tam jakis gadzet ktory powodowal ze mogl strzelac z wydechu akurat wtedy bylem w posiadaniu dB mierza i jak podlozylem go w odleglosci 1m od wydechu to na nim wylecialo poza skale 130dB uszy mnie bolaly jakies 3 dni i na butach mialem powbijane kawalki "czegos" czarnego.... Ale ubaw byl po pachy
Sorki za ot ale sie powstrzymac nie moglem
  
 
Ja kupilem moja ome 2.0 bez tylnego pierdziocha i fajnie mruczal, ale w dalsza trase ibuprom musialem brac. Lepiej przyczepic puszki po piwie na sznurku za autem niz zmieniac oryginalny tlumik.
  
 
Cytat:
2006-08-03 11:41:32, miklo pisze:
PiotrS chyba ma z kwas rurki robiony. I może być przelotowy. Uderz do niego.



Wydech mam pełen przelot, głośny powyżej 4 tys.
Trasa max 200 km szybkiej jazdy lub o wiele więcej poniżej 4 tys.
Trzeba zadać sobie pytanie "czego potrzebuję?". Wszystko co universalne jest do dupy. Ja mam przy 3 tys na 5 bigu, około 120 km/h co w zupełności wystarcza, a jest to prawie max moment.
Wydech jest glośny, brzydki ale skuteczny, no i nie rdzewieje .
  
 
Ja mam juz w trzecim aucie przelotowy ostatni wydech ukltera " polska produkcja " i jak narazie mnie nie zawiodly, cena oczywiscie zalezy od koncowek, ale mozna za fajny liczyc od 220,00 do 300 >> do czterocylidrowki, bo do V co dwie rury koncowe__tu nie mam pojecia jaka cena.

Bardzo wytrzymale, potwierdzam przy predkosciach 120-140 na trasie jest glosniejszy od seri, wiec jak ktos duzo po dlugich trasach smiga tom musi to lubiec tak jak ja @@

Ale moim zdaniem wszystkie V6 tak pieknie rycza ze im nie potrzeba.
  
 
a do czego służy w TD końcowy tłumik? mi się urwał na końcu środkowego jakieś 2 cm przed łączeniem z końcowym tłumikiem i zero zmian jeśli chodzi o hałas, normalne to?