Co to jest??? (MKV 1.6 EFI)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Mam taki problem z obrotami (przeglądając archiwum, zauważyłem, że w escortach jest to problem nr1)...
przechodząc do rzeczy:
Od kilku dni mam problem z obrotami, a dokladniej jak stoje i jest na biegu jalowym - zamiast trzymac 900rpm, faluje (+/- 150rpm), a jak sie rozpedze i wrzuce na luz, normalnie spada do 900 rpm i trzyma równo obroty.... az do momentu jak sie zatrzymam (moge sie toczyc 10km/h i trzyma, ale jak sie zatrzymam to obroty zaczynaja falowac - na zimnym i na cieplym silniku)
zagladam pod maske i widze to:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=251D736C3AC3BBCC
to jest chyba przyczyna dolegliwosci...


czy ktos mi moze pomóc? co to jest i co z tym zrobic?)
objechalem wszystkich mechaników w okolicy i nikt nic nie wie (albo nie chce powiedziec )


[ wiadomość edytowana przez: martino_p dnia 2006-05-30 21:43:10 ]
  
 
  
 
Mam to samo i od roku niemogę nic z tym zrobić, raz jest dobrze raz źle. A co ciekawsze to samo na LPG i PB. Nawet czepiałem się kompa i niema tam żadnych błędów. Jak któś coś wymyśli chętnie to wyprubuję.
  
 
jutro zrobie foto bo ja tego nie mam ale w to miejsce chyba mam cos wpietego i napewno nie lata luzem :]
  
 
Witam.
U mnie nie ma tego zaworku , a ten wezyk jest podpiety do mapa.
  
 
u mnie jest taki gumowy sztywny wezyk i on idzie kolo silniczka krokowego za silnik, przez ten wezyk przechodzi jeszce jakby maly plastikowy pojemniczek.
  
 
jednym slowem masz bledne wskazania czujnika podcisnienia w dolocie
  
 
u mnie jest to podlaczone to tej czarnej skrzyneczki przy kielichu i po drodze jakis pojemniczek jest:] jak odlacze to albo chociarz pojemniczek ten to mi obroty zaczynaja cholernie falowac
  
 
podpiąłem i jest lepiej, tylko nurtuje mnie jeszcze ten jakis plastikowy pojemniczek - bo w moim przypadku, to on chyba jakis taki troche rozwalony jest (powinien byc chyba zaślepiony?) i zastanawiam, sie czy nie lepiej byłoby puscic ten wężyk bezpośrednio z dolotu do mapa (bez tego plastikowego czegoś - nigdzie nie moge tego kupić)? tak żeby było całkowicie szczelnie??
dobrze kombinuje?
  
 
jedz na szrot wymontujesz sobie to zaplacisz za takie gowno 15zl i z bani
  
 
podlacz bez tego plastiku i powinno byc lepiej, no chyba ze masz MAPa zwalonego...

btw. w RSie leci rurka od kolektora, potem jest trojnik i laczy sie z taka sama rurka od listwy wtryskowej, i dalej leci sobie do mapa... u mnie jak map odmowil posluszenstwa to wlasnie falowaly obroty, gubil zaplony podczas jazdy, itp, itd...