Stożek MK4-montaż ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemka wszytkim wyjadacza escortów.Chłopaki kto podjalby sie monztazu u mnie filtra stozkowego mam silnik 1.6 escort oczywsice MK4 jak w temacie .Chodzi mi o monatrz oczywcie nie za darmo pisac pisac
  
 
hej ludzicha przeciez ans duzo nik
  
 
A nie lepiej podpytać się innych, popatrzeć i samemu zamontować stożek ??
  
 
wiesz nie znam nikgo co ma stozek w mk4 wiec pytam wyjadasczy co to zrobia no
  
 
Cytat:
2006-05-22 22:21:17, Wolek_Racing pisze:
wiesz nie znam nikgo co ma stozek w mk4 wiec pytam wyjadasczy co to zrobia no


hehe no akurat ja mam stozek w mkIV
ale sam tego nie robilem bo zalezalo mi bardzo na wygladzie
  
 
no w ke-jecie i w k-jecie w mk4 to z zalozeniem tego albo kupa pieprzenia sie albo sporo kasy trzeba wydać a jak wiadomo efekt prawie żaden poza może satysfakcją ale jak ktoś lubi
  
 
Hmmm saintdamus no kurcze co to znaczy duzo roboty i kasy stozek i dolot to wszedzie tak samo a teraz gdzie co i jak to juz problem
  
 
no akurat w ke-jetronic to jest latwiejsze niz wymiana fitlra seryjnego bo zdejmujesz puche i nasadzasz stozek i juz...w k-jetronic to chyba byl juz taki watek w dziale tuningu. Generalnie to musisz dorobic flansze. Z jednej strony bedzie miala mocowanie do calego przeplywonimerza (u gory) a na dole zwezke coby stozek nasadzic...a juz jak to zrobic to jak kto woli
  
 
HMMM no ok fajnie sie mowi jak sie ma pojeci eo tym a ja jesli chodzi o to to nie bardzo jak bys pokazal to inna sprawa to zrobie podpatrze a tak
  
 
rex nie bardzo w ke-jecie nie chce działać jak sie ominie przeływomierz w kazdym razie u mnie nie działało poza tym nawet jak by działało to bez sensu rozwiązanie bo wtedy będzie podawana maksymalna dawka paliwa
  
 
JA montowałem w 1.6 mk3. To samoróbka tego kitu który sprzedaje w angli pipercross. Choc najlepiej byloby to np z żywicy wyrzeźbić...
Oto temat - i fotki są
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=138349&c=129&hq=filtr+sto%BFkowy+k-jetronic&f=20
  
 
on wiem ale kto m to zrobi o to chodzi poza tym ja mam toche inaczej jak ty w mk3
  
 
up
  
 
ojoj w mkIV xr3i jest k-jetronic a w rs turbo ke-jetronic i w ke-jetronic jest dokladnie tak jak mowie
  
 
rex no mowie ci ze sie mylisz ke-jet jest tez w normalnym 1.6 to jest po prostu k-jet z odrobina elektroniki (2 kompy na podszybiu) i ma 90km a po info w profilu wolka widze ze może mieć wlaśnie taki a z doświadczenia wiem że tu nie da sie ominąć przepływomierza
  
 
to juz sam nie wiem
  
 
nie ma opcji. Ke-jetronic byl tylko i wylacznie w RS Turbo montowany.Mam to czarno na bialym na pismie w instrukcji.Poza tym mialem do czynienia z obiema wersjami xr3i,zarowno 90 jak i 105 kuniuff i obie mialy k-jetronic.Tak czy siak,wracamy do punktu wyjscia.Zamontowac stozek w k-jetronic jest prze... jak w ruskim czolgu
  
 
rex zapraszam do mnie pod maske k-jet to zwykły mechniczny a ke-jet to to samo z elementami elektroniki 2 kompy na podszybiu sterujące chyba zapłonem i przeływomierzem
  
 
no i to smao saint i rex przokoamżanki ale dobrze chodzi o to by kazdy powiedizla co wie
  
 
Cytat:
2006-05-30 14:47:43, saintadamus pisze:
.... a ke-jet to to samo z elementami elektroniki 2 kompy na podszybiu sterujące chyba zapłonem i przeływomierzem



ojjjjjj ke-jet i k-jet to nie to samo i nie rozni ich tylko elektronika Inna puszka filtra powietrza no i w KE nie ma problemu z zamontowaniem stozka, bo przeplywla jest skierowana ku gorze i poprostu na nia zakladamy stozek