JAK NATANIJEJ OBNIŻYC..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, czytałem posty o sprezynach itd..
Mam jednak watpliwosci i pytanie JAK NAJTANIEJ OBNIZYC SERYJNEGO ESCORTA?? Nie interesuje mnie obcinanie sprezyn..
Chce obnizyc auto dla wygladu nie zalezy mi na utwardzeniu go, wrecz przeciwnie. W kazdym razie nie chce w zaden sposob pogorszyc wlasciwosci jezdnych takich jakie mam.
Czy mozna wymienic same sprężyny?? Ile moga kosztowac takie sprezyny i jakei wymiary, parametry powinne miec i gdzie je kupie.. ??
DZIEKI ZA POMOC>
  
 
ja bym ci proponował zostawić go na tej wysokości co jest dopóki dróg w Polsce nie naprawią bo moim zdaniem narobisz sobie tylko kosztów na częstsze wymiany podzespołów zawieszenia, a z drugiej strony skoro masz teraz dobre właściwości jezdne to po co obniżać, a po trzecie, to jak już obniżać to też i trochę utwardzić.
  
 
mozna załozyc same sprezyny na seryjne amortyzatory, ale max -40 poszukaj na allego, bywaja jamexy itp, one sa dosc miekie.
  
 
a ja slyszalem ze seryjne amorki mozna do -35mm
 
 
na nasze drogi nienadają sie samochody obnizone moze tylko optycznie go obniz????/
  
 
Cytat:
2006-06-04 09:43:47, Adus20 pisze:
a ja slyszalem ze seryjne amorki mozna do -35mm

5mm nie zrobi różnicy kup jakies -40 lub -35 springi i zaloz na serie amory
  
 
Cytat:
2006-06-04 12:05:22, ESSIlux pisze:
na nasze drogi nienadają sie samochody obnizone moze tylko optycznie go obniz????/


a jezdziłes kiedys obnizonym samochodem? ze tak twierdzisz?, to trzeba lubiec i jesli tobie sie nawet nie podoba to nie znaczy ze sie nie nadaja, mi na przykład sie duzo lepiej jezdzi jak czuje co sie z autem dzieje, i cieszy mnie to ze moge przejechac szybciej przez zakret przed którym kiedys na seryjnym zawiasie musiał hamowac.
  
 
niechodzi oto ze mi sie to niepodoba obnizone auta bardzo mi sie podobają ale tracą na praktycznosci. jezdzilem obnizonym bmw 316 owszem trzyma sie drogi lepiej ale miska olejowa została na studzience wystającej z asfaltu.
  
 
zalerzy gdzie kto mieszka, np. we Wroclawiu to po zimie kwestia była czy wogóle się przejedzie komfort jazdy schodzi na drugi plan.
  
 
Cytat:
2006-06-04 07:11:27, scanik pisze:
Witam, czytałem posty o sprezynach itd.. Mam jednak watpliwosci i pytanie JAK NAJTANIEJ OBNIZYC SERYJNEGO ESCORTA??



Kupić używane sprężyny np 35/35, założyć i potem narzekać, że przód siedzi dwa razy wyżej, niż tył. Na pewno to będzie najtańsze.
  
 
Cytat:
2006-06-04 13:27:37, KriSSo pisze:
Kupić używane sprężyny np 35/35, założyć i potem narzekać, że przód siedzi dwa razy wyżej, niż tył. Na pewno to będzie najtańsze.



a czemu tak sie stanie?

pzdr
  
 
Cytat:
2006-06-04 13:42:04, darkly_noon pisze:
a czemu tak sie stanie? pzdr


bo to escort.. tak się stanie i koniec
  
 
to co trzeba zrobić by było fajnie i dobrze (tzn obniżyć essiego oczywiście ), da sie to osiągnąć bez wymiany amortyzatorów?

pzdr
  
 
Cytat:
2006-06-04 13:51:57, darkly_noon pisze:
to co trzeba zrobić by było fajnie i dobrze (tzn obniżyć essiego oczywiście ), da sie to osiągnąć bez wymiany amortyzatorów? pzdr

hmm.. jak obniżać to tylko nierówno..czyli 60/40 albo 55/35..coś takiego..inaczej escort będzie stał krzywo... a co do amorów...wiadomo ze najlepiej wymienić na cały kit... ale to sa koszty.. więc na serię maks -40mm.. co z tyłem zrobić... hmm.. nie wiem. nie robią springów -20...
  
 
A gdyby tak tylko na sam przód założyć te -30 czy -35, fajnie by to wyglądało ?
  
 
Cytat:
2006-06-04 13:58:18, darkly_noon pisze:
A gdyby tak tylko na sam przód założyć te -30 czy -35, fajnie by to wyglądało ?


może nie fajnie ale lepiej niż seria... tylko teraz pytanie.. jak się to będzie zachowywać na seryjnym tyle.. moim zdaniem kiepsko..
  
 
A może tylną sprężyne skócic/obciąć na -20 ? Ale to chyba wogóle bez sensu i tak nie można robić, bo w takim wypadku po co na przód kupować - też uciąć kawałek i tyle...Nie są wskazane (wogóle możliwe) takie przeróbki?
  
 
Miałem glebe z przodu i z tyłu (sprężyny Eibach) miesiac temu tył wrócił do seryjnej wysokości, wygląda nawet fajnie, ale coś czuje że pupa czasami chce mnie wyprzedzić, dziwne uczucie teraz na serii, ale komfort nieporównywalnie większy.
  
 
moze bujac tyłkiem...zly pomysl moim zdaniem....kup sprezyny na allegro -60/40 i git
  
 
Cytat:
2006-06-04 14:08:03, darkly_noon pisze:
A może tylną sprężyne skócic/obciąć na -20 ? Ale to chyba wogóle bez sensu i tak nie można robić, bo w takim wypadku po co na przód kupować - też uciąć kawałek i tyle...Nie są wskazane (wogóle możliwe) takie przeróbki?


udam że nie widziałem co napisałeś