Cabrio RST-1.1 BAR..jest fajnie - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dżizas Niezły wymiatacz
  
 
cos tam sie zbiera chyba ze jedziesz na dojazdowkach
  
 
łooo ladnie ladnie...robi robote
  
 
nie no z gorki bylo. Dopiero po 160 jest rowno bo widac ze wolniej idzie hehehe Tak na powaznie to wlasnie na 4 mi sie boostcut zalcza bo cos mam ze sterowaniem turbiny i przepompowuje wtedy.Natomiast na jedynce i dwojce niedopompowuje ale moze to i lepiej bo strat daje rade.Cos moze dzisiaj przy swiecie pomajstruje przy elektrozaworze zeby trzymal jask trzeba.
  
 
ładnie jedzie.. jak już wrócą uprawnienia musimy jakiś sezon bezdzaszników w Wawie rozpocząc
  
 
jak one wroca to ja bede bez dachu w lutym smigal...szlag mnie trafia ale kara musi byc. Sprobuje ustawic to do konca dzisiaj i skrece jakis filmik znowu...aaaj cabrio rulez.Pomyslec ze to ma 19lat.Chcialem zaznaczyc ze jest zto zdrowa seria po prawdziwym remoncie + walek piper t1 + IC od forda probe + wydech przelot z koncowym seria. Mam jeszcze kompa z chipem ale wychodzi ze zostalem zaladowany bo odcina przy 1 barze czyly jest lipa ;/
  
 
Cytat:
2007-04-08 15:33:32, rex pisze:
jak one wroca to ja bede bez dachu w lutym smigal...szlag mnie trafia ale kara musi byc. Sprobuje ustawic to do konca dzisiaj i skrece jakis filmik znowu...aaaj cabrio rulez.Pomyslec ze to ma 19lat.Chcialem zaznaczyc ze jest zto zdrowa seria po prawdziwym remoncie + walek piper t1 + IC od forda probe + wydech przelot z koncowym seria. Mam jeszcze kompa z chipem ale wychodzi ze zostalem zaladowany bo odcina przy 1 barze czyly jest lipa ;/


może być i w lutym ... ale autko i tak fajnie jeździ.. daj jakieś fotki bo przecież robiłeś go troche.
  
 
ale tam sie nic nie zmienilo...wczesniej w topicu jest.Seria z gleba,bialy kierunkami i lusterkami m3look. Musze jakis tlumik wsadzic bardziej fikusny bo w sumie ten moj wyglada jak w duzym fiacie hehehe
  
 
nawet nawet sie to zbiera
fajnie wskakuje na te 60 odrazu
nakreć z postoju
  
 
wlasnie tak zrobie.Powinno byc lepiej jak doladowanie opanuje bo kiedys mialem 0.6 juz przy 3.300 a teraz mam 0.3 do jakis 4 tys i wtedy dopiero rosnie ;/ Napewno do 100 robi to roznice bo potem opory i tak sa wieksze wiec trzyma cisnienie.Boje sie ze aktuator padniety bo w koncu ma juz te swoje 20x lat Moze ty masz poratowac na probe jakims bo ja mialem zapas ale pozyczylem komus i za ch.. nie pameitam komu..
  
 
No nieźle, prawie jak mój 1.4 .
  
 
aktuator??
mi sie kojazy z akumlatorem

pewnie mam cos takiego
  
 
to jest ta puszka z nozka przy turbinie.Bylbym wdziecznybo to ciezko kupic w pl oddzielnie ;/
  
 
mi nie pożyczałeś.. .. mój drugi ma mały smok chyba.. bo mu dałem kolektor z turbiną bez wirnika ale z ACT..., ale za to licznik mam drugi.. mogę ci wysłać..

[ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2007-04-08 18:42:31 ]
  
 
liczniki to ja mam 3....mysle wlasnie czy by jednego do wiertarki nie podlaczyc i nagrac filmik...wtedy na bank bylbym najszybszy na swiecie Najgorsze ze deszcz wlasnie spadl i nie moge testingu uskutecznic Podobno w lublinie jest t3 i to jest jedyna opcja kupienia aktuatora nowego w polsce.Poza tym wszelkie kolanka i rurki pasuja rowniez od tegoz pojazdu jakby ktos potrzebowal


[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2007-04-09 09:44:17 ]
  
 
W ramach swiat kupilem essiemu nowe sprzeglo i usunalem mechaniczny abs...wieczorem zrobie male fotostory.Calkiem to proste a hamulec napewno bedzie pewniejszy.
  
 
Gdzie te fotki ?
  
 
OK wiec zaczynamy Przede wszystkim mi bylo latwo to wywalic bo i tak wyjmowalem skrzynie ale bez tej akcji tez nie powinno byc problemow. generalni potrzebne sa klucze:

13 i 11 plaskie nieoczkowe i kobinerki bo mozna sobie uciac przewod jak nie da sie odkrecic. Sam ABS od skrzyni sie odkreca chyba 17tka i 13tka.

Najpierw trzeba rozlaczyc przewody od serwa,zarowno glowne jak i powrotne. Metalowe przewody ida od serwa do pompy abs skad ida dalej do trojnikow po lewej i prawej stronie a dalej na hamulce przod i tyl.
Serwo null
Jak widac te wyjscia z gumowymi rurkami zostaja wolne wiec trzeba je zaslepic lub kupic serwo od wersji bez abs gdzie tych wyjsc w zbirniczku nie ma.
Maly schemacik przed i po operacji (artysta nie jestem)


Pakujemy sie pod samochod i odkrecamy przewody od pompy ABS. Moze byc ciezko ale na szczescie trzeba w sumie odkrecic tylko te idace do serwa bo reszte mozna odkrecic albo przy pompie albo kawaleczek dalej. Jak sie nie da to mozna w sumie uciac przewdy idace od serwa do trojnikow bo i twak warto oba wymienic a koszto to dorobienia ok 30 pln za dlugi od lewej i 15pln za ten od prawej.
Tutaj mamy pompe juz wymontowana:


Dla oszczedny jeden przewod idacy od serwa do pompy ABS mozna wykorzystac laczac przewod idacy z lewego trojnika z serwem.
Tak to bedzie od spodu:


A tak przy serwo:


Dorabiamy przewdo idacy z prawego trojnika za jakies 15pln i przykrecamy wszystko. Oczywiscie polecam wymiane obu przewodow bo ladniej wyglada i miedziane lepiej mozna ulozyc niz metlaowe bo sie latwiej "modeluje".Potem odpowietrzamy uklad hamulcowy. Jezeli jest wersja xr3i,cabrio lub rst trzeba robic tyl na ziemi bo inaczej regulator hamowania z tylu nie odpowietrzy dobrze hamulcow tylnich. Lepiej nawet podlewarowac beben zeby byl lepszy docisk. I juz...lovely jobly. Hamulce jak trzeba.
  
 
I jak sie jezdzi ?
  
 
nie mam pojecia Jestem w trakcie pimpowania rurek od dolotu i generalnie komory silnika...podobno to jest podstawa a ze mialem pare nieprzyjemnych przygod z hamulcami np. tylko przednie kola mi dzialaly czasem odkad wylaczylem ten abs paskami to musi byc lepiej