[126p] lansss moja 650 update - remoncik - Strona 16

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie jest kwestia szczypania się tylko braku czasu na takie przeróbki patrząc na zysk - kiera teraz kręci się jednym (silnym) palcem. Ale może kiedyś jak mi wpadnie przekładnia w dobrym stanie.
  
 
ja bym się na takie zwrotnice pisal gdybys robil na zlecenie.
  
 
Cytat:
2014-01-17 20:11:18, jaqo pisze:
Pavlus twierdzi, że sprężystość gum w drążku pośrednim ma pomagać we wracaniu kierownicy. O tym nie pomyślałem wcześniej, ale fakt że to ma sens. Problem jest taki, że nigdy nie widziałem malucha w którym drążek by to robił, nawet nowe teraz produkowane średnio to robią - po prostu stawiają spory opór a jak już je przekręcisz to tam zostają - no ale wiadomo jak to jest z nowymi częściami. Zamontuję taki na łożyskach i zobaczymy, mam już wszystko przefrezowane, tylko zamontować.


Eh, racja. Jak ja sobie przypomne jak dobrze jezdzil nowy Maluch z salonu... Pamietasz to towarzystwo (no dobra, mozesz nie pamietac). X osob, kazdy mial zrobionego Kaszla i kazdy, ale to kazdy wsiadal w tego i wow. Dlugo to nie trwalo co prawda, ale to juz nie samochodu wina byla.
  
 
Trochę nie czaje o jaki drążek pośredni chodzi. Ja właśnie przerabiam wspornik ukł. kierow. na łożyska. Jeśli o to chodzi to powiedz jakie łożyska zastosowałeś, bo ja najbliższe jakie znalazłem to 6201, ale wtedy korpus wymaga roztoczenia.
  
 
plug and play nic nie kupisz zawsze trzeba toczyć. Chodzi właśnie o wspornik.
  
 
Cytat:
2014-01-17 20:11:18, jaqo pisze:
Pavlus twierdzi, że sprężystość gum w drążku pośrednim ma pomagać we wracaniu kierownicy. O tym nie pomyślałem wcześniej, ale fakt że to ma sens. Problem jest taki, że nigdy nie widziałem malucha w którym drążek by to robił, nawet nowe teraz produkowane średnio to robią - po prostu stawiają spory opór a jak już je przekręcisz to tam zostają - no ale wiadomo jak to jest z nowymi częściami. Zamontuję taki na łożyskach i zobaczymy, mam już wszystko przefrezowane, tylko zamontować. [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-01-17 20:12:25 ] [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-01-17 20:19:26 ]



Z tego co zauważyłem to zbieżność i cała geometria ma duży wpływ na wracanie kierownicy
  
 
Cytat:
2014-01-18 19:13:21, Markiej pisze:
Z tego co zauważyłem to zbieżność i cała geometria ma duży wpływ na wracanie kierownicy


oczywiście, że tak, przede wszystkim kąt wyprzedzenia zwrotnicy.
  
 
Rzemiosło robiło wsporniki na łożyskach, chwilę temu wisiał taki na allegro, tu link do starej aukcji gdzie jest foto: Auka
Cichy_b0b miał takie cudo, nie wiem czy montował, może coś na ten temat powie.
  
 
Jak skończę to:

to pod koniec tygodnia zamontuję ten wspornik, pojadę na geometrię i zdam relację.
  
 
Ciut więcej o tym silniku można ??
P.S Jaqo, wysłałem Ci priva jakiś czas temu, doszedł ?
  
 
porsche! i teraz pytanie, cały silnik czy tylko obudowy ?
  
 
Tylko wiatrak jest z porsche, swap silnika z porsche do garbusa to gigantyczna pomyłka. Ten silnik to vw typ 4, tłok 103 x 71 mm skok Trochę się kręci.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-01-19 23:12:41 ]