Pękające rurki w dieslu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak niektórym wiadomo, pękła mi rurka doprowadzająca paliwo do wtryskiwacza, nie byłby w tym nic dziwnego jakby nie faklt, że była to trzecia w przeciągu ostatniego roku. Dwa razy pękła mi na pierwszym cylindrze i raz na drugim.
Mam w związku z tym pytanie do dieslowców, co może być przyczyną ? Rozmawiałem z facetem u nas, który jeździe dieslami od zarania dziejów i pytał mnie czy mam sponki na rurkach (takie uchwyty spinające dwie rurki do kupy). Sprawdziłem i okazało się, że nie mam. Czy to może być przyczyną ? Jeśli tak to czy ktoś może podesłać fotkę jak te spinki wyglądają i w których miejscach są założone.
  
 
Wiadomo, że klekot sie trzesie, wiec jak nie masz tych spinek, to rurki mogły jakos o siebie pukać, luzować się i pękać (tak sądze) a spinki to kawałek plastiku z miejscem na 2 rurki, przykładasz do rurek i wpinasz, w ten sposób spinka przytrzymuje rurki i amortyzuje w pewien sposób wstrząsy.
  
 
dokładnie, ja takowych spinek nie mam a że Ci pękła to najprędzej z drgań. Orginalnie powinny być.
  
 
witam. ja mam taką na wszystkie przewody która to trzyma do kupy. taki mały kawałek plastiku. nie wiedziałem że to takie ważne to może od drgań faktycznie
  
 
Witam!
A jezeli juz temat o rurkach to kto z Was juz zmienial rurki odprowadzajace nadmiar ON z wtrysków do pompy? Co daliscie na zamiane, takie same jak były (otulone materiałem, taką plecionką) czy grubsze całe gumowe? Ja jak wymieniałem te przewody posmarowałem krućce gdzie wciska sie ten przewód olejem silnikowym i powiem że gładko weszły
Problem raczej jest jak je zdjąć- są przecież nieźle zapieczone i gdyby sie urwał przy samym krućcu to wtedy ciężko by było
No ale dobra, jakie macie te przewody w Waszych Essach? Ja dałem te same plecione materiałem (zdziwko bo 3,5 za metr )
  
 
Raven - ostatnio gadalem z gosciem o tym problemie w ... ciagniku
Pekaly mu co chwile i wzial dwie listewki drewniane i skrecil nimi rurki - jak reka odjal spokuj juz dluzszy czas - nie pamietam jak w escorcie one ida i czy jest miejsce na to ,ale to najprostszy sposob.
  
 
weź kup zwykłe palstikowe opaski te takie z zatrzaskami i nimi przyłap te rurki
  
 
trzeba bylo mowic ze nei masz to bym wzial razem z rurka bo byly tam
  
 
Cytat:
2006-06-15 08:56:33, Horhe pisze:
Witam! A jezeli juz temat o rurkach to kto z Was juz zmienial rurki odprowadzajace nadmiar ON z wtrysków do pompy? Co daliscie na zamiane, takie same jak były (otulone materiałem, taką plecionką) czy grubsze całe gumowe?[...]


Witam

Ja wymieniałem jakiś czas temu, bo na jednej trochę było wilgotno, a podobno jak tam się dostaje powietrze to nie jest dobrze zwłaszcza zimą. Już nie pamiętam ile wtedy zapłaciłem. Wymieniłem na takie same w oplocie szmacianym. Ostatnio u pompiarza widziałem, że też takie daje na wymianę, a mój kolega w UNO 1.7d też wymieniał na takie same więc to raczej standard.
  
 
Cytat:
2006-06-15 22:48:46, borys pisze:
trzeba bylo mowic ze nei masz to bym wzial razem z rurka bo byly tam



Nie zastanawiałem się nad tym wtedy. Ja tych plastików wogóle nie miałem i problem się powtarza, można spiąć po dwie naraz i myślę że to może pomóc. Dodatkowo wrzucę do bagażnika klucz 16mm i jakąś rurkę uniwersalną.
  
 
Cytat:
2006-06-15 22:38:25, Seba pisze:
nie pamietam jak w escorcie one ida



O ile dobrze znalazlem to tak i niby spinki sa uwzglednione

  
 
jak masz auto z generatorem hałasu po 95 to spinki ze zdjęcia poniżej nie pasują. Zato wyglądają jak cyfra 8 przecięta w pionie na pół i łapiesz nimi po dwie rurki w płaszczyźnie poziomej. W dobrym sklepie z częściami do forda sztuka kosztuje 3 pln przynajmniej we wrocku. A jak ich niemasz to rurki wpadają w wibracje i problem gotowy, Pozdro Remas