Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
duet86 Opel Omega Łódź | 2006-06-15 23:49:15 Jak wszyscy sie pewnie orjetujecie nasza omesia zawsze miała słabe światła a zwłaszcza kiedy klosze lamp sa juz żółte. Jest na to sposób. Przeróbka moze trwac jakieś 30min do 1h a koszt to ok 30zł. i polega na podaniu dobrego prądu na żarówki. Efekt jest taki ze 55W świeci lepiej po przeróbce niz 100W przed przeróbką!!!
DO RZECZY : Trzeba podac prąd bezpośrednio z akumulatora na lampy (+ i - ), dobrze jest zaraz za akumulatorem założyc bezpiecznik 40. Prad podajemy poprzez przekaźnik na 4 stopki. Szukamy 2 sterujace i podpinamy do nich orginalne kable od lamp + i - a na pozostałe 2 stopki podpinamy plusa z akumulatora i do lampy, natomiast minusa bezpośrednio do akumulatora. Pamietajcie dobrze pozaciskac wszystkie wsówki na przekaźniku itp zeby nie iskrzyło. Mozna to tez wykożystac do świateł drogowych wtedy widzimy lepiej niz w dzień UWAGA : PROPONUJE PRZEKAŹNIKI UMOCOWAC GDZIES DALEJ OD LAMP TAK ZEBY DO LAMP DOCHODZIŁY TYLKO NASZE KABLE I NIE BYŁO NIC WIDAC BO W ŚWIETLE PRAWA NIE MOZNA PRZERABIAC INSTALACJI OSWIETLENIA ANI LAMP TE PSEŁDO ŻARÓWKI CO ŚWIECA NIBY O 30% LEPIEJ UMYWAJA SIE PRZY TYM WPRAWDZIE SA JASNIEJSZE ALE W OMESI NIE ROBIA WIELKIEJ RÓZNICY |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-06-16 11:53:24 nie dodałeś tylko, że trzeba wozić kilogram żarówek 55W na zapas...
i jakiś spray do ochrony przed natrętnymi, oślepianymi kierowcami z drugiej strony |
Browarny OmegaA2,0/OmegaB2,5TD Katowice/Mysłowice | 2006-06-16 13:26:00 Ja tam wolę 100W wrzucić ... tyle że się dość często palą ale trudno |
SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2006-06-16 20:06:16 hm jakos mi ciezko tu matematyka u was wychodzi.
55 : 12 =4.58 wiec 5A starczyna kazda normalizowana zarowke ja bym jak joz wsadzil 7.5A |
Musasi Była Omega B Poznań | 2006-06-16 20:51:11
A wziąłeś pod uwagę prąd udarowy przy włączaniu obciążenia halogenowego dużej mocy ??? Jako elektryk z wykształcenia zwracam uwagę na takie niuanse Po coś wymyślili oryginalną wartość bezpiecznika świateł na 10A |
omegafan LOB SYMPATYK Omega włocławek | 2006-06-16 23:53:16 Ja u siebie w A mam żarówki 100W na przekaźnikach. Prąd mam prosto z alternatora i jest naprawde dośc jasno, napewno o wiele jaśniej niż seryjnie. Dobrze ustawione żarówki 100W nie oślepiają innych. Boje sie tylko czy w B klosze też by wytrzymały zarówki 100W, bo w A wytrzymują 100%.
pozdrawiam |
duet86 Opel Omega Łódź | 2006-06-21 02:38:01 Koledzy kozystam juz z tego długi czas i
po pierwsze żarówki sie nie pala po drugie Zwróć uwage ze w omedze b fabrycznie to tak naprawde nie świeca,xsarce II matki sa 2xlepsze swiatła niz ja mam w omie po przeróbce mimo tego ze w porównani do fabrycznych sa 4x lepsze po trzecie jak ustawisz sobie dobra wysokośc świateł to nie bedziesz nikogo pślepiał a widocznośc bedziesz miał 4x lepsza |
duet86 Opel Omega Łódź | 2006-06-21 02:41:22 cd...
po czwarte niewiem czy zwróciliscie uwage ze tak naprawde po włożeniu 100w w fabryczna instalacie prawie nie ma różnicy miedzy 55w a nie ma jej dlatego bo prąd jest za słaby, dopiero po rzerobieniu instalacji widac co potrafia 100w zarówki po piąte klosze wytrzymuja zarówno okres zimowy jak i letni |
duet86 Opel Omega Łódź | 2006-06-21 02:45:50 Jeszcze jedno
zaznaczam ze po przerobieniu instalacji nie ma jakiejs wielkiej różnicy jesli mieliscie włozone zarówki 55w gdyz one na fabrycznej instalacji maja dość prądu ale jesli macie 100w żarówki to dopiero zobaczycie co one potrafia gdyz fabryka nie dała tyle produ by je uciągneły fabryczne kable.] a co do bezpiecznika to zalecam dac 40 z tego wzgledu ze zakładamy go na plusie idącym prosto z akumulatora a nie na jakims podrzednym kablu. jak wkładałem 30 to mi sie paliła a na 40 nic sie nie pali nic nie kopci i lampki świeca jak szalone |
Musasi Była Omega B Poznań | 2006-06-21 07:25:27
I to by było na tyle |