Problemy z odpaleniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problemy z porannym odpaleniem polda...odpala na benie za pierwszym razem i energicznie wchodzi na obroty ale po ok 5s obroty spadaja do minimalnych (prawie gasnie silnik), dopiero po ok 10s wszystko jest OK...silnik pracuje normalnie na ssaniu....
nie wiem co to moze być...niegdy wcześniej nie mialem takich sytuacji..czy to jaka s dysza?,filtr? czy cóś innego ?????
  
 
Mozę paliwo cofa sie do baku? Ale w końcu w komorze gaźnika tez cos powinno być. HGW - to wymaga zbadania na żywo.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
u mnie tez tak jest (GLI), wg mnie zimna pompa paliwa jest dosc stara i nie wyrabia

olo, kolega ma Plusa
  
 
Witam!
Miałem u siebie podobnie, tzn. po odpaleniu zaraz gasł, na mrozie sytuacja powtarzała się nawet 3 razy. Problem ustąpił po diagnostyce wszystkich złączy elektrycznych instalacji wtryskowej (rozłączenie i psiknięcie kontakt-sprayem).
  
 
ja tez mialem cos takiego - pomogla regulacja zaplonu. Chociaz do dzisaj czasem mu sie cos takiego zdarzy - ale juz sporadycznie
  
 
On ma wtrysk
Do autora: Na przyszłosc - jeśli coś opisujesz to napisz dokładnie jaką masz wersje silnika (bądż rocznik samochodu) To pomaga

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
no tak - wtrysk to inna psrawa nie doczytalem - sorki
  
 
witam Panowie ja mam takie dziwne pytanie!!!!jak zostawie autko na benzynie to po postoju np. do rana jest problem z odpaleniem tzn mozna krecic i krecic i nic.ale jak otworze maske podniose filtr benzyny i benzynka zleje sie na dol filterka to pali od kopa???czy mam wymienic filterek jak myslicie??? pozdrawiam.
  
 
Filterek można zmienić kosztuje gorsze. Ale wydaje mi się że już pompka nie podaje odpowiedniej ilości paliwka. Sprawdź membrany, zaworki w pompce i popychacz.
  
 
chodzi mi oto ze benzynka jest w filterku tylko na gorze jak lekko podniose splywa na dol i jest ok odpala od kopa????to mnie zastanawia.


[ wiadomość edytowana przez: will dnia 2004-07-16 13:51:13 ]
  
 
To zmieniaj filterek.
  
 
Witam! Mam taki problem. Ostatnio ustwiłem zawory w Polonezie 1.5 GLE. Wszystko zrobiłem ok, lecz po regulacji wyniknął taki problem, że miałem kłopot odpalić na gazie. Po wielu próbach nie odpalił. Postanowilem spróbowac na benzynie i poszedł. Zaraz po tym przełączylem na gazik i chodził bez zastrzeżeń. Od tamtego momentu chodzi bez problemu i pali na dotyk. Moje pytanie w takim razie brzmi nastpująco. Czy ktoś z Was ma pomysł czego to mogło być powodem, że nie mogłem odpalić na gazie po regulacji zaworów, bo mnie to bardzo i nteresuje. Najlepszy motyw to to ,że kiedyś już raz mialem taką akcję i też było później bylo ok.
P.S. Zawory ustawiłem: ZS - 0,15mm ZW - 0,20 mm. Niby powinno się ustawiać deko większe ale jakbym tak zrobił to strasznieby klepało, a to jest trochę wkurzające. Pozdrawiam
  
 
ojej jak jest OK to po co szukać przyczyny?

jak teraz pali dobrze to dobrze
  
 
też mi się wydaje że nie ma co drążyć tematu - być może tamto "nieodpalenie" nie było w jakikolwiek sposób powiązane z regulacją zaworów... Może to tzw. "zalanie" gazem - czysty przypadek...
  
 
Cytat:
2005-09-12 17:08:14, crisross pisze:
[...] Zawory ustawiłem: ZS - 0,15mm ZW - 0,20 mm. Niby powinno się ustawiać deko większe ale jakbym tak zrobił to strasznieby klepało, a to jest trochę wkurzające. Pozdrawiam



raczej za luźno.

ustawiaj wszystkie na 0.15


jezeli masz starą głowicę i nie utwardzone gniazda zaworowe, to wtedy możesz ustawiać luźno, np na 0,17 - 0,20, albo regulować częściej luz zaworowy, bo inaczej będzie ci "podpierać" zawory.



  
 
Cytat:
2005-09-12 18:09:11, kornik pisze:
raczej za luźno. ustawiaj wszystkie na 0.15



nie byłbym taki pewny
  
 
no bez jaj - za ciasno nie może być!
  
 
Cytat:
2005-09-14 00:02:40, Makaveli pisze:
no bez jaj - za ciasno nie może być!



ze 0,15 to nie jest za ciasno?
  
 
Za ciasno uważam, że nie jest. Dane regulacyjne są wzięte z książki obsługowej do tego auta. Głowica ma utwardzane gniazda zaworowe i można lać benę bezołowiową. No fakt nie ustawiałem dokładnie tak jak jest podane troszkę mniej około 0,01-0,02 bo w przeciwnym razie strsznieby klepało. Poza tym ustawiałem już wiele razy i jest ok. Przecież gdyby było źle ustawione silnik miałby różne obroty, a tak nie jest.
A poza tym chyba niema sensu już kontynuowac tego wątku.
Dzięki za spostrzeżenia i pozdrawiam.
  
 
Tak jak w temacie tzn. zawory zostały wyregulowane należycie ale poldek stał się mniej elastyczny i ciężej mu zapalić. Oczywiscie wszystko na LPG, na benzynie niesprawdzane. Co może być przyczyna takiego stanu rzeczy?? Co radzicie- regulacje gazowni, zapłonu czy moze coś innego??