Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Doman 126 RC radom | 2004-03-17 14:13:22 czy jest sens cos takiego wkladac i czy wogole da rade. a jesli da to duzo rzeczy trzeba zmieniac?
jakie sa koszty przyjmujac ze silnik juz mam?? |
vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2004-03-17 15:19:06 Tamten srebrny był z silnikiem 2,9 od Scorpio, ale to prawie to samo. Roboty jest w h....ultaj. Kasy też wydasz straszne ilości. |
Maciej_Firganek FSO Polonez Bielsko-Biala/Krakow | 2004-03-17 15:33:10 Tak tak tamten jest 2.9 Scorpio!!!! |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-03-17 15:35:44
V6 2936cc 12v moc seryjna 145KM +nitro wg. mnie jedna wielka pomyłka... w serii ma mniejszą moc niż można niewielkimi nakładami wydobyc z 2,0 Fiata a przy wkładaniu o wiele więcej problemów.... więc gdzie tu sens ?? (no chyba że nie ma się co z kasą robić - ale i na to miałbym lepszy pomysł ) |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-03-17 15:46:36
|
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-03-17 15:48:55 w 2.9 coswortha od scorpio było chyba 190 kucy |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-03-17 15:55:22
No niby tak ale jak uwzględnimy problemy/ koszty założenia i utrzymania (części i opłaty).... Fiat nadal ma przewagę |
Konrad Miłośnik FSO MB 190 Warszawa | 2004-03-17 16:01:02 A co z rejestracją ? Da się 2.9 zarejestrować ?
|
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2004-03-17 16:34:26
Ten silnik to w ogóle jakieś nieporozumienie. Przecież odrobinę starsza jego wersja czyli 2,8l od Capri ma fabrycznie 160 KM. |
Vyzn-R Babilon Bandit Lipno | 2004-03-20 16:15:55 Rozmawiałem z wlascicielem tego poloneza 2.9L na ATS-ie przez jakies 2 godz i wyjasniał mi co i jak robił, powiem tylko ze nie warto, tam był przerabiany cały tunel, przegroda komory silnika i jeszcze mase rzeczy, jak na moj gust to lepiej wsadzic 2.0 DOHC |
Trojan1000 Citroen AX Łódź | 2004-03-20 17:40:29 A tak wogule to jak się przerabia tunel?? |
Trojan1000 Citroen AX Łódź | 2004-03-20 20:08:47
A mogę prosić o wiecej szczegułów?? Co pociąć i co pospawać? jakie mają być wymiary?? |
Wilu | 2004-03-20 20:12:22 Oj Trojan, blachę pociąć i pospawać, blachę ! A co do wymiarów to będą naturalnie większe ...
Planujesz może wkładanie takiego silnika do Poloneza ? |
thaniel Miłośnik FSO Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2004-03-20 20:31:05
Buuhahahhahah w czolowce niezly txt hihihi buhahaha ... chyba od konca pozdr |
Trojan1000 Citroen AX Łódź | 2004-03-20 21:08:51
Nie planuje, dokształcam się. Może kuzyn będzie wkładał jak mu się 1600 rozsypie. |
Plush Polonez ATU 1,6 GLI Chełm | 2004-03-21 08:50:25 Z tego co pamietam to nie blyszczal w Modlinie - a raczej wlokl sie gdzies w koncowce stawki... |
DAGBAR ATU PLUS WIELUŃ | 2004-03-21 10:24:08 HAHAHA
Człowieku daj se spokuj z tym 2,3 lub 2.9 lub z czymś tam jeszcze. Czeka cie mnóstwo roboty, całe miesiące w garażu, kupa kasy na to pójdzie i co?? i bedziesz dalej miał poloneza a nie ścigacz ferrari!!! Poza tym , jak wspomnieli koledzy wsadzenie (wepchanie) tego silnika wiąże się z naruszeniem konstrukcji auta. Dobrze ci radze kolego NIE RÓB TEGO!!!. Poza tym nikt ci przeglądu nie podbije. Jednym słowem ta operacja jest wysoce nieopłacalna i przede wszystkim niebezpieczna pod każdym względem. ODPUŚĆ SOBIE!!! Lepiej włóż fiatowskie 2.0 na wtrysku (136 KM). Bedziesz bardziej zadowolony. Pozdrawiam |
thaniel Miłośnik FSO Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2004-03-22 15:01:53 Ja tez uwazam ze fiatowskie 2.0 wlozyc, troche grzebnac do tego odchudzil na maxa poldka i bedziesz mial duzo lepsze rezultaty niz jakies 2.9 kombinowac.
pozdr |