Silnik 2.3 granada w polonezie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy jest sens cos takiego wkladac i czy wogole da rade. a jesli da to duzo rzeczy trzeba zmieniac?
jakie sa koszty przyjmujac ze silnik juz mam??
  
 
Polonez z takim silnikiem byl opisamy w ktoryms GT, ale dokladnie nie wiem w ktorym . Napewno da sie to zrobic i ponoc niezle daje . Byl w czolowce wyscigow na 1/4 mili w Modlinie Srebrna bestia!!!!!!
  
 
Tamten srebrny był z silnikiem 2,9 od Scorpio, ale to prawie to samo. Roboty jest w h....ultaj. Kasy też wydasz straszne ilości.
  
 
Tak tak tamten jest 2.9 Scorpio!!!!
  
 
Cytat:
2004-03-17 15:19:06, vazyl pisze:
Tamten srebrny był z silnikiem 2,9 od Scorpio, ale to prawie to samo. Roboty jest w h....ultaj. Kasy też wydasz straszne ilości.



V6 2936cc 12v moc seryjna 145KM +nitro

wg. mnie jedna wielka pomyłka... w serii ma mniejszą moc niż można niewielkimi nakładami wydobyc z 2,0 Fiata a przy wkładaniu o wiele więcej problemów.... więc gdzie tu sens ?? (no chyba że nie ma się co z kasą robić - ale i na to miałbym lepszy pomysł )
  
 
Cytat:
2004-03-17 15:35:44, Nomad pisze:
Cytat:
2004-03-17 15:19:06, vazyl pisze:
Tamten srebrny był z silnikiem 2,9 od Scorpio, ale to prawie to samo. Roboty jest w h....ultaj. Kasy też wydasz straszne ilości.



V6 2936cc 12v moc seryjna 145KM +nitro

wg. mnie jedna wielka pomyłka... w serii ma mniejszą moc niż można niewielkimi nakładami wydobyc z 2,0 Fiata a przy wkładaniu o wiele więcej problemów.... więc gdzie tu sens ?? (no chyba że nie ma się co z kasą robić - ale i na to miałbym lepszy pomysł )

W tamtym silniku przy niewielkich nakladach tez mozna uzyskac wiecej mocy bo tez jest niewysilony. Przyklad tego silnika w wersji 4-ro zaworowej gdzie ma cos kolo 200KM.
  
 
w 2.9 coswortha od scorpio było chyba 190 kucy
  
 
Cytat:
2004-03-17 15:46:36, Ali-En pisze:
Cytat:
2004-03-17 15:35:44, Nomad pisze:
Cytat:
2004-03-17 15:19:06, vazyl pisze:
Tamten srebrny był z silnikiem 2,9 od Scorpio, ale to prawie to samo. Roboty jest w h....ultaj. Kasy też wydasz straszne ilości.



V6 2936cc 12v moc seryjna 145KM +nitro

wg. mnie jedna wielka pomyłka... w serii ma mniejszą moc niż można niewielkimi nakładami wydobyc z 2,0 Fiata a przy wkładaniu o wiele więcej problemów.... więc gdzie tu sens ?? (no chyba że nie ma się co z kasą robić - ale i na to miałbym lepszy pomysł )

W tamtym silniku przy niewielkich nakladach tez mozna uzyskac wiecej mocy bo tez jest niewysilony. Przyklad tego silnika w wersji 4-ro zaworowej gdzie ma cos kolo 200KM.



No niby tak ale jak uwzględnimy problemy/ koszty założenia i utrzymania (części i opłaty).... Fiat nadal ma przewagę
  
 
A co z rejestracją ? Da się 2.9 zarejestrować ?
  
 
Cytat:
2004-03-17 15:35:44, Nomad pisze:
Cytat:
2004-03-17 15:19:06, vazyl pisze:
Tamten srebrny był z silnikiem 2,9 od Scorpio, ale to prawie to samo. Roboty jest w h....ultaj. Kasy też wydasz straszne ilości.



V6 2936cc 12v moc seryjna 145KM +nitro

wg. mnie jedna wielka pomyłka... w serii ma mniejszą moc niż można niewielkimi nakładami wydobyc z 2,0 Fiata a przy wkładaniu o wiele więcej problemów.... więc gdzie tu sens ?? (no chyba że nie ma się co z kasą robić - ale i na to miałbym lepszy pomysł )



Ten silnik to w ogóle jakieś nieporozumienie. Przecież odrobinę starsza jego wersja czyli 2,8l od Capri ma fabrycznie 160 KM.
  
 
Rozmawiałem z wlascicielem tego poloneza 2.9L na ATS-ie przez jakies 2 godz i wyjasniał mi co i jak robił, powiem tylko ze nie warto, tam był przerabiany cały tunel, przegroda komory silnika i jeszcze mase rzeczy, jak na moj gust to lepiej wsadzic 2.0 DOHC
  
 
A tak wogule to jak się przerabia tunel??
  
 
Cytat:
2004-03-20 17:40:29, Trojan1000 pisze:
A tak wogule to jak się przerabia tunel??



Trojan, ale masz pytania : bosch, blacha i spawarka
  
 
Cytat:
2004-03-20 17:45:27, andrzej_krakow pisze:
Cytat:
2004-03-20 17:40:29, Trojan1000 pisze:
A tak wogule to jak się przerabia tunel??



Trojan, ale masz pytania : bosch, blacha i spawarka



A mogę prosić o wiecej szczegułów?? Co pociąć i co pospawać? jakie mają być wymiary??
  
 
Oj Trojan, blachę pociąć i pospawać, blachę ! A co do wymiarów to będą naturalnie większe ...
Planujesz może wkładanie takiego silnika do Poloneza ?
  
 
Cytat:
2004-03-17 15:15:38, Maciej_Firganek pisze:
Polonez z takim silnikiem byl opisamy w ktoryms GT, ale dokladnie nie wiem w ktorym . Napewno da sie to zrobic i ponoc niezle daje . Byl w czolowce wyscigow na 1/4 mili w Modlinie Srebrna bestia!!!!!!




Buuhahahhahah w czolowce niezly txt hihihi buhahaha ... chyba od konca

pozdr
  
 
Cytat:
2004-03-20 20:12:22, -Wilu- pisze:
Oj Trojan, blachę pociąć i pospawać, blachę ! A co do wymiarów to będą naturalnie większe ...
Planujesz może wkładanie takiego silnika do Poloneza ?



Nie planuje, dokształcam się. Może kuzyn będzie wkładał jak mu się 1600 rozsypie.
  
 
Z tego co pamietam to nie blyszczal w Modlinie - a raczej wlokl sie gdzies w koncowce stawki...
  
 
HAHAHA
Człowieku daj se spokuj z tym 2,3 lub 2.9 lub z czymś tam jeszcze. Czeka cie mnóstwo roboty, całe miesiące w garażu, kupa kasy na to pójdzie i co?? i bedziesz dalej miał poloneza a nie ścigacz ferrari!!! Poza tym , jak wspomnieli koledzy wsadzenie (wepchanie) tego silnika wiąże się z naruszeniem konstrukcji auta. Dobrze ci radze kolego NIE RÓB TEGO!!!. Poza tym nikt ci przeglądu nie podbije. Jednym słowem ta operacja jest wysoce nieopłacalna i przede wszystkim niebezpieczna pod każdym względem. ODPUŚĆ SOBIE!!! Lepiej włóż fiatowskie 2.0 na wtrysku (136 KM). Bedziesz bardziej zadowolony.
Pozdrawiam
  
 
Ja tez uwazam ze fiatowskie 2.0 wlozyc, troche grzebnac do tego odchudzil na maxa poldka i bedziesz mial duzo lepsze rezultaty niz jakies 2.9 kombinowac.

pozdr