Zwątpiłem w mój tjunink, a co Wy myślicie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tjuningu mojego auta w formie widocznej na fotce (3 dodatkowe wskaźniki) dokonałem wprawdzie pół roku temu, byłem na to bardzo napalony, ale jak już zamontowałem te 3 zegarki (ciśnienie oleju, woltomierz i amperomierz) pod radio to zacząłem wątpić w sens i estetykę mego czynu.
A co Wy o tym myślicie?



[powód edycji: usunięcie "[125p]" z nazwy tematu]

[ wiadomość edytowana przez: jacek_s dnia 2006-04-02 16:50:48 ]
  
 
Nie jest żle, trochę szkoda ze każdy inny, jakby były jednego rodzaju to byłoby już całkiem dobrze.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
jakaś prowokacja, po dzisiejszym dymie w wątku o tuningu???

Ładne... Estetycznie wykonane (tak na pierwszy rzut oka)...
  
 
To nie miała być prowokacja, nie.
A każdy jest inny bo:
* olej jest firmy MERA bo do takiego miałem czujnik (BTW z Żuka), do niego dobrałem prawie identyczny amperomierz
* polskie firmy np. MERA nie robiły woltomierzy, dlatego volt jest inny
  
 
czemu?? ładne, ja tez mam tylko ze takie same ale gorzej wsadzone [blacha alu]. Dobrze jest
  
 
Masz kryzys bracie, minie ci. Zmień tylko ten środkowy na taki jak lewy albo taki jak prawy albo lewy na taki jak środkowy i dodatkowo prawy na taki jak środkowy albo środkowy na jeszcze inny i nie zapomnj o lewym i prawym !
  
 

Trzeba było założyć od Łady 2103 , sa fajniejsze
  
 
Jest dobrze-fajnie tak jak w samolocie
Tylko...Co to jest takie jakby doklejone z lewej strony od kierownicy,na desce rozdzielczej?
  
 
Ooo Łada 2103 zanotowałem, dzięki, poszukam!

EDIT: to po lewej to wakuometr (ekonomizer)

[ wiadomość edytowana przez: jacek_s125 dnia 2005-03-13 23:54:00 ]
  
 
Czy to po lewej to słynny (E)Wakuometr?

Ciekawe ile pokazuje na 5-ce przy 4,500rpm. Dzisiaj 50km tak non-stop jechałem
  
 
Cytat:
2005-03-13 23:51:11, Wilu pisze:
Masz kryzys bracie, minie ci. Zmień tylko ten środkowy na taki jak lewy albo taki jak prawy albo lewy na taki jak środkowy i dodatkowo prawy na taki jak środkowy albo środkowy na jeszcze inny i nie zapomnj o lewym i prawym !


i jeszcze nie można zapomnieć o zegarku, coś z nim nie tak.
  
 
Tak, to po lewej to wakuometr, ile pokazuje to nie wiem, bo piątki nie mam .
Zegarek to samoróba - zrobiony z mechanizmu VDO i puszki po amperomierzu od UAZa . Ma jedną wadę - nie da się go regulować pokazue domyślnie czas letni bo to auto praktycznie tylko latem jeździ.
  
 
Chciałem już chyba z 10 razy kupić (E) wakuometr na allegro, ale jakoś mnie przelicytowywali... z drugiej strony.... założyłbym i co... cały czas by było na czerwonym polu... to to i ja wiem bez wskaźnika
  
 
a ja jeżdżąc jak emeryt sporo na tym oszczędzam
mieszczę się w zielonym, tylko czasem wjeżdżam na czrwone
  
 
Cytat:
2005-03-14 00:01:29, Makaveli pisze:
Chciałem już chyba z 10 razy kupić (E) wakuometr na allegro, ale jakoś mnie przelicytowywali... z drugiej strony.... założyłbym i co... cały czas by było na czerwonym polu... to to i ja wiem bez wskaźnika


Mógłbyś mieć miłą niespodziankę. Niekoniecznie jest tak jak myślisz



A jeśli chodzi o zegary to faktycznie mogły by być trzy lub cztery takie same.
Ja mam taką propozycję: może kup jeszcze dwa zegary od Żuka i po prostu przełóż zawartość zegara i woltomierza do nich. Bo w Ładzie zegar i woltomierz są różnych rozmiarów, a amperomierza nie ma.
Sam jestem właśnie na etapie kompletowania dodatkowych zegarów do Poldka. Mam już amperomierz, woltomierz, wskaźnik temperatury oleju, podściśnieniomierz (łatwiejsza nazwa - wakuometr) i zegar cyfrowy. Teraz kombinuję gdzie je sensownie umieścić i skąd wziąć czujnik do temp. oleju.

[ wiadomość edytowana przez: grzech dnia 2005-03-14 03:00:21 ]
  
 
Nawet miło to zamontowane
Nie martw się...nie zwieśniaczyłeś
Pozdrawiam
  
 
Gdybyś to zdjęcie umieścił w wiadomym wątku to zostałbyś potraktowany krótko przez "wujka Pagana mistrza riposty" - tak przynajmniej twierdzą niektórzy

a na poważnie - wg mnie jest to idealne miejsce na takie "gadżety" daje 4+, na piątke nie starczyło z powodu tego ze jednak każdy jest inny - ale generalnie jest dobrze
  
 
troche nackane, ale spoko. sluchaj, to radio z zegarkami montowales na oryginalnym plastiku czy wycinales jakas deseczke czy cos w tym stylu? a jesli tak to jak polaczyles dwie deseczki, bo mocuje sie w takim razie tylko jedna.
ja przerabiam deche w ten sposob, ze przed soba mam centralnie wskaznik temp. wody, obok szybkosciomierz z obrotomierzem, a olej z benzyna na konsoli od poloneza.
  
 
Cytat:
2005-03-14 02:51:15, Grzech pisze:
Ja mam taką propozycję: może kup jeszcze dwa zegary od Żuka i po prostu przełóż zawartość zegara i woltomierza do nich.


To niestety nie jest takie proste - te wskaźnki są szczelnie hermetycznie pozamykane i otworzyć się da to przy pomocy brzeszczota / kątówki .
Cytat:
2005-03-14 08:35:10, PACAN pisze:
troche nackane, ale spoko. sluchaj, to radio z zegarkami montowales na oryginalnym plastiku czy wycinales jakas deseczke czy cos w tym stylu? a jesli tak to jak polaczyles dwie deseczki, bo mocuje sie w takim razie tylko jedna.


to jest wkomponowane w oryginalną maskownicę głośnika, odpowiednio pociętą, dodatkowo jest wzmocniona plastikiem z trzema otworami (fi 55 mm) w dolnej części (tam gdzie był głośnik)
i to wszystko jest przykręcone na wkręty tak jak w każdym dfie.
A wszystko co było oryginalnie za tą kratką (płaskowniki pod safari5, miejsce na glośnik) wyciąłem brzeszczotem.
radio wisi na takiej półkieszeni - ramce wkręconej na wkręty w górną płaszczyznę "daszka" deski rozdzielczej.
  
 
Generalnie wygląda to estetycznie. Dobrze że Twoja wersja kanta ma okragłe zegary, całość jest w podobnym kształcie więc dobrze współgra ze sobą.


p.s Załóż jeszcze futerko na kierownicę.... żart