TO JEST DOPIERO GLEBA!!pneumatyczne zawieszenie;) - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-07-14 10:05:44, KriSSo pisze:
Jakto nie wyjechał ?... Całą jego zaletą jest własnie to, że podnosisz auto, przejeżdżasz przeszkodę i sadzasz auto.



Dobra a jak nie zdążysz i napotkasz dziure?
  
 
Cytat:
2006-07-17 16:32:09, arti31 pisze:
Dobra a jak nie zdążysz i napotkasz dziure?



W Polsce ?

w 1/3 przypadków nawet na serii skończy się urwaniem wahacza


[ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2006-07-17 17:56:35 ]
  
 
hehhe
  
 
Był już kilka razy na forum.

Ładny.
  
 
w cytrynach takie zawieszenie było juz 30 lat temu
 
 
ten czerwony escort dalej tez ma ladne fele
 
 
jestem w szoku...super sprawa... podjazd na zlot,i gleba...
a w zime spokojna głowa
  
 
gleba
  
 
Koszt AirRide około 6 tysi, najtańsze i najprostsze.
Samemu można wykonać takie zawieszenie mieszcząc się w 1 morze 1,5 tys. Trzeba mieć tylko dostęp do materiałów i tokarza

Na filmiku gość zaprezentował tylko tył ja oczywiście mówię o komplecie na tył i przód

[ wiadomość edytowana przez: kolo21dg dnia 2011-05-11 17:34:02 ]
  
 
a np tak..... 2 siłowniki hydrauliczne do tylnej belki pompa hydrauliczna np od wozka widłowego GPW Zręba Raka itd itp..
jakis prosty rozdzielacz jedno sekcyjny np produkcji Tucholskiej...od w/w sprzatów (w kombajnie Bizon tez wystepuje..) jakis zbiornik na olej hydrauliczny złozyc do kupy i sie ma low ridera najtanszym kosztem
  
 
tak i wtedy masz sztywny zawias i auto tylko na zloty... Robert w 1.5 klocka ciężko było by się zmieścić, raczej w okolicach 3 tys
  
 
Nie mam pytań
  
 
samo skrocenia jednego amora to koszt okolo 200zl (przy takiej glebie niestety konieczne)... wiec nie opowiadajcie bzdur, sam walcze z tematem od kilku tygodni...


[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2011-05-11 23:20:51 ]
  
 
Wszystko zależne od konstrukcji auta. Skracanie amora nie jest konieczne jeżeli posiadasz już pn gwint.
Największymi kosztami są rękawy lub poduszki pneumatyczne, wydajny kompresor i elektro zawory. Stosuje sie nawet zawory od LPG jednak ich przepustowość nie pozwala na "efektowne" schodzenie lub uniesienie, ale na sprawne " w miarę " szybkie uniesienie wystarczają.
  
 
nic nie cza skracać i obcinać itd itp, kolo widziałeś na Łazach jak działa w Jetta i nic nie było cięte

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Cytat:
.... Skracanie amora nie jest konieczne jeżeli posiadasz już pn gwint. ...



jak pewnie wiesz posiadam gwint... amor od seryjnego jest krotszy o 4cm, a to stanowczo za malo zeby escort ( bo mowimy w tym temacie o tym samochodzie) usiadl na podlodze...

P.S dla niektorych gleba to -40, wiec wszystko zalezy od punktu widzenia
  
 
Cytat:
2011-05-11 19:49:24, szafa pisze:
tak i wtedy masz sztywny zawias i auto tylko na zloty... Robert w 1.5 klocka ciężko było by się zmieścić, raczej w okolicach 3 tys



kolega robil to w audi a 6 ale z jajem, ze podnosi sie i opada bardzo szybko, na dwuch kompresorach, osobne sekcje przod tył, odpowiednio duzej wielkosci przewody i zawory, aby to szybko dizałało i poszło prawie 10tyś
  
 
Pod tym adresem http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10218&page=1&pp=20
jest pokazane jak połączyć amorki z poduchami , z czego zrobić butle itp .
  
 
a tu podaję link do forum na VW

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=184526&sid=a6157c7a5f893feada03511960be050c

temat Air Ride jest tutaj dobrze rozebrany na części , można wykożystać pare pomysłów
  
 
to jest wszystko ladne, proste jak sie o tym czyta w necie... w realu jest troszke inaczej, Ci ktorzy mieli stycznosc z takim zawiasem wiedza jakie sa realia