[Kierownica] - inna niż fabryczna - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niestety u mnie kierownica z Fiaciora nie pasuje. W ogóle nie wchodzi na wieloklin i kręci się luzem Mam w domu nawet dwie i nic z tego. Na szrocie gościu powiedział mi, że to trzeba zmienić kolumnę z wałkiem, ale ona też nie pasuje. Jest zupełnie inne mocowanie, inaczej są śruby, wałek jest innej długości itd.
  
 
Do takiego gęstego wielowpustu (wieloklinu i jak się to tam jeszcze nazywa) pasuje na przykład kiera od Plusa Combi - jest mniejsza , ale bez wspomy to może być bolesne doznanie przy parkowaniu.

Co do niedociśniętej kierownicy: a wymieniłeś taki dłuższy czarny przegób na krótrzy ??

Jeżeli tak i nie ma innego rozwiązania ( w co nie wierze) to aby ci kierunki odbijały to wkręc jakiś drzewowkręt (dobrze wchodzi w plastik) w miejsce tego "cycka" do odbijania tylko odpowiednio dłuższy i będzie działać. Jak z kumplem w plusie kiere zmienialiśmy to zapomnieliśmy o tym drobiazgu i dociskając kierownice go złamaliśmy, potem wkręciliśmy tam śróbke i jest OK.
  
 
Ten przegub to wstawiłem jaki miałem, dokładnie od Fiata 132. Do ZF pasował, tylko jak widać był ciut za długi .
Ze śrubką to będę kombinował.
  
 
Witam.
Leon spróbuj zdjąć obudowę kolumny kierownicy i poluzować opaskę zaciskową na wyłączniku zespolonym i przesunąć ją trochę w stronę kierownicy. Jak spasujesz wyłącznik kierunkowskazów z kierownicą to zaciśnij spowrotem opaskę i zamontuj obudowę. Musisz teraz sprawdzić jak ci będzie pasować stacyjka w otworze w obudowie. Jeżeli kluczyk nie da się włożyć to musisz spowrotem pokombinować z łącznikiem kolumny z przekładnią.

  
 
W Poldku byly dwa rodzaje wieloklinow - z mniejsza liczba frezow gdzies do 1995 roku i z wieksza od 1995 do teraz. Kierownice standardowe 4 ramienne od Caro wystepuja wiec z dwoma rodzajami otworow. Trzeba na to uwazac przy zakupie uzywanych.
Ja w Poldku 1.4 z 1996 mialem kierownice od Poldka Kombi i rzeczywiscie dosc ciezko sie kierowalo, ale lepsza byla pecyzja kierowania i przyjemniejszy dotyk.

Pozdrowka
Adamus
  
 
Ja mam dość dziwną kierę - skórzana od CC sporting ale ze starym wielowypustem.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Byłem właśnie na szrocie... I nic dla siebie nie znalazłem Czy macie jakieś pewne typy co będzie do mnie pasować?
  
 
A moze kierownica od Kombi?

Adamus
  
 
Od kombi będzie pasować na 100% bo widocznie masz kolumne jak w plusach (ja też tak mam Caro'96 Lucas). Ja sobie założyłem tą kierę i jest git.
W Zomisie kosztuje koło kierownicze okolo 35 zl i do tego trzeba dokupić klakson w DU i kosztuje on okolo 17 zl.
Mozna kupić też na giełdzie za 50 zl razem z kolumna kierowniczą od plusa i przącznikami kierónków i wycieraczek.

Na giełdzie ciężko jest dostać samą kiere, mi sie udało ale to był fart.(no chyba że nową za 150 zl)
  
 
Właśnie zostałem szczęśliwym posiadaczem kierownicy od +kombi. Jest super! Nareszcie widzę przełączniki i kończyny dolne mi się bez problemu mieszczą. Dziękuję moim rado-dawcom.
  
 
A mnie ta kierownica po prostu sie nie podoba. Zwłaszcza ten głupi znaczek na środku
  
 
A ja mam kierwonicę od 126p z nabą i obszytą zamszem i jest git . ZDJĘCIE



Pozdrawiam
A D M I R A Ł
"SILVER ARROW"
  
 
Szczerze mówiąc - mnie też się wizualnie za bardzo nie podoba ale nie bardzo mam alternatywę. Przynajmniej jest mi wygodnie. A znaczek DU sobię zakleję. Admirał - kiera od malucha do mnie niestety nie pasuje. Już Twoją widziałem i uważam iż istotnie prezentuje się fajnie.
  
 
Właśnie nabyłem drogą kupna kierownicę skórzaną firmy RAID w bardzo dobrym stanie.

Oto ona


Prawdopodobnie pójdzie do rajdówki.

Do wglądu na Spocie Mazowieckim



  
 
Cytat:
2002-12-20 10:54:05, Janio pisze:
A mnie ta kierownica po prostu sie nie podoba. Zwłaszcza ten głupi znaczek na środku


Janio, mamy identyczne zdanie na temat tej kierownicy
  
 
Kurcze ludziska idzcie do sklepu i kupcie sobie nową ładną kierownice taka jaką ja mam firmy raid wersja deluxe wszystko obszyte skórą i wyłożone w środku drewnem a w dodatku moge sobie ją zabrać do domciu w każdym momencie ( demontaż ok 5s)
naprawde świetnie sie z tym jeździ

hucker
polonez atu plus GSI
  
 
no to Admirał masz taką samą kierownicę jak ja:

U mnie była naba oraz mocowanie od golfa, ale mocowanie zrobiłem od starej kirownicy malucha, chodziło o wieloklin, pierścienie ślizgowe klaksonu i wypustkę od kierunków.
Do wglądu na spocie mazowieckim.
  
 
Nie chce żeby mnie ktoś źle zrozumiał, poprostu według mnie taka kiera nie bardzo pasuje do poldka. (a ogólnie podoba mi się).

----------------
Miej zasady
Łam zasady
  
 
Pyanie czy PuntoII, Nubira, Lanos mają takie same frezy co Polonez, bo te kiery mi sie podobają i są mniejsze i grubsze niż te w Poldku.
  
 
Mi najbardziej pasuje oryginalna kierownica,chociaż jak bym coś fajnego trafił to może...