Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2006-07-26 22:55:57 To bedzie dzien roboty. Musisz najpierw zdjac glowice, nastepnie oczyscic ja dokladnie i najlepiej wyjac zawory (choc moze nie musisz, nie wiem jak w OHV) i dac ja do planowania i sprawdzenia na szczelnosc. Podczas gdy glowica sie planuje, idziesz do sklepu po uszczelke lub caly komplet uszczelek glowicy wraz z uszczelniaczami zaworowymi, odbierasz glowice, wymieniasz uszczelki i skladasz spowrotem. Moze nie zajac 1 dnia, jesli w zakladzie splanuja na nastepny dzien, ale to juz niezalezna sprawa.
Kategorycznie odradzam wymiane samej uszczelki bez planowania i sprawdzania glowicy. 50% szansy straty czasu, pieniedzy, nerwow i mozliwosc dalszego uszkodzenia. |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2006-07-26 23:37:24 to bedzie po 1 - przeczytać TUTAJ |
R-said Miłośnik FSO 125p Zabrze | 2006-07-28 08:42:34 A jaki olej nalać ?? Lotosa 15w/40 czy castrola dostarszych silników ponoc taki jest? Bo obecen selektora mam ale wyglada jak woda |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2006-07-28 11:40:46
castrola sobie daruj. |
Janisz1990 Miłośnik FSO W-wa | 2006-07-28 11:59:15 Sorki, że namieszałem tu tym castrolem. Po tym co tu przeczytałem, chyba też zaleję poldkowi lotosu przy wymianie.(bo chciałem castrol) |