Jak sprawdzić ciśnienie w cylindrach-escort

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
  
 
nie ten dział to tak na dzień dobry .. wykręcasz świece, wkładasz manometr i druga osoba kręci... i masz zmierzone
  
 
czyli nie trzeba ściągać wszystkich kabli zapłonowych żeby nie spalić cewki ???
  
 
Cytat:
2006-07-24 21:44:12, maciobyk22 pisze:
czyli nie trzeba ściągać wszystkich kabli zapłonowych żeby nie spalić cewki ???



Trzeba. Cewce nic nie będzie, tylko nie dotykajcie przewodów i żeby nie stykały się z masą.
Wykręca się wszystkie świece na raz i tak jak Vince pisał, a ja doprecyzuję, druga osoba kręci rozrusznikiem z wciśniętym pełnym gazem. Świece i kable musisz wyjąć bo inaczej silnik zapali.
Pomiaru dokonuje się na zimnym silniku. Manometr jeśli będzie taki wkładany to trzeba mocno docisnąć bo może wyskoczyć i pomiar jest do niczego. Jeśli manomentr jest wkręcany to nie ma potrzeby dociskania.
Każdy pomiar należy powtórzyć kilka razy a wyniku zapisywać celem uniknięcia błędu pomiaru.
Jeśli to benzyna to wartości powinny oscylować wokół wartości 12atm jeśli diesel to 30.
  
 
Dzięki serdeczne R aven
  
 
ja swojego essiego mam na diagnostyce ciekawe jak wypadnie jak źle pojawi sie post kupie silnik 2,0 hehe
  
 
Cytat:
2006-07-24 21:54:26, Raven pisze:
... i tak jak Bince pisał, a ja ...



Wojtuś popraw bo Michał sie obrazi