Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maciobyk22 Był ford escort, je ... (Tarnów-Kraków) | 2006-07-24 21:38:26 |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2006-07-24 21:39:21 nie ten dział to tak na dzień dobry .. wykręcasz świece, wkładasz manometr i druga osoba kręci... i masz zmierzone |
maciobyk22 Był ford escort, je ... (Tarnów-Kraków) | 2006-07-24 21:44:12 czyli nie trzeba ściągać wszystkich kabli zapłonowych żeby nie spalić cewki ??? |
Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2006-07-24 21:54:26
Trzeba. Cewce nic nie będzie, tylko nie dotykajcie przewodów i żeby nie stykały się z masą. Wykręca się wszystkie świece na raz i tak jak Vince pisał, a ja doprecyzuję, druga osoba kręci rozrusznikiem z wciśniętym pełnym gazem. Świece i kable musisz wyjąć bo inaczej silnik zapali. Pomiaru dokonuje się na zimnym silniku. Manometr jeśli będzie taki wkładany to trzeba mocno docisnąć bo może wyskoczyć i pomiar jest do niczego. Jeśli manomentr jest wkręcany to nie ma potrzeby dociskania. Każdy pomiar należy powtórzyć kilka razy a wyniku zapisywać celem uniknięcia błędu pomiaru. Jeśli to benzyna to wartości powinny oscylować wokół wartości 12atm jeśli diesel to 30. |
maciobyk22 Był ford escort, je ... (Tarnów-Kraków) | 2006-07-24 22:14:01 Dzięki serdeczne R aven |
Matys318 Audi s8 4,2 v8 2000r ... Głogów | 2006-07-24 23:32:31 ja swojego essiego mam na diagnostyce ciekawe jak wypadnie jak źle pojawi sie post kupie silnik 2,0 hehe |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2006-07-25 06:37:10
Wojtuś popraw bo Michał sie obrazi |