President harry II

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam kolegów,
jestem początkującym mobilnym radiowcem i chciałbym zasięgnąć Waszej opinii na temat radyjka president harry II.

interesuje mnie takze problem montażu anteny. ponoć "magnesówka" obniża efektywność anteny. jak to jest? nie koniecznie chciałbym robić dziurę w kabinie samochodu...

pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi / taran
  
 
jeśli chodzi o HARRY II to wolałbym kupic UNIDEN 520 XL bo to jest to samo tylko ze 100 zł tańsze. HARRY ma ASC czyli coś gównianego. bo jeśli ktoś bedzie daleko to zamiast go słyszec z lekkim szumem to niebedziez go wogóle słyszał. albo tylko poszczególne sylaby.

A jesli chodzi o antene to kup tą montowaną na stałe i kup uchwyt bagażnikowy (klapowy) i bedzie po problemie. Magnesówka sie zawsze troche poruszy, porysuje dach a ta na stałe jest ok.

pozdrawiam
  
 
Zadne uchwyty tylko jak juz niechcesz na stale to tylko magnez
  
 
koledzy,
chyba na razie zostanę przy magnesie. nie mam czegoś takiego jak tradycyjna klapa bagażnika. powożę się pickupem. tył mam zabudowany budą z laminatu więc montuję antenę tylko na części metalowej.

czy połączenie anteny z blachą daje aż takie polepszenie odbioru i nadawania?

mam sprzęt od paru dni. na razie po warszawie. ale tu jest jakaś masakra na kanale 19

pozdrowienia JT
  
 
Cytat:
2006-08-10 12:12:53, Marcinozo123 pisze:
jeśli chodzi o HARRY II to wolałbym kupic UNIDEN 520 XL bo to jest to samo tylko ze 100 zł tańsze. HARRY ma ASC czyli coś gównianego. bo jeśli ktoś bedzie daleko to zamiast go słyszec z lekkim szumem to niebedziez go wogóle słyszał. albo tylko poszczególne sylaby. A jesli chodzi o antene to kup tą montowaną na stałe i kup uchwyt bagażnikowy (klapowy) i bedzie po problemie. Magnesówka sie zawsze troche poruszy, porysuje dach a ta na stałe jest ok. pozdrawiam

A co powiecie na temat Harrego II clasic ? Tam nie ma ASC. Zapatruje sie na ten model, bo ma min. 0 i 5 co przyda mi sie za granica.
  
 
Cytat: