Łopatki w pompie wspomagajacej hamulec (carina 2 1988 2.0D)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z gory przepraszam za nietechniczny jezyk, ale jestem raczej laikiem, wiec nazywam rzeczy po swojemu

Problem jest nastepujacy:
Mam carine 2 2.0D 1988 od jakiegos tygodnia , w tym oto samochodzie padl alternator, kiedy pytalem mechanika czemu, bo myslalem, ze moze zalalem podczas ostatniej ulewy, stwierdzil tylko, ze po prostu sie spalil (uzwojenie i 3 diody), po tylu latach to normalne.
No wiec wzialem ten alternator do Łasku i tam facet mi go zregenerowal za 250zl, tak ze wyglada jak nowy i tak mam nadzieje dziala. Nastepnie dalem znow alternator mechanikowi i bedac dobrej mysli czekalem az mi go wmontuje. Po jakis dwoch godzinach facet dzwoni i mowi, ze jest pompa od wspomagania hamulca zepsuta i zebym sobie wzial na wzor. Chodzi wlasnie o te pompe zaraz przy alternatorze (przytwierdzona do niego sluzy miedzy innymi do smarowania go). Facet stwierdzil, ze to moze byc przyczyna przepalenia alternatora.

Otoz chodzi wlasnie o te pompe, tam w srodku sa takie 4 lopatki w ksztalcie podluznych szescianow. Po jednym z nich nie bylo sladow (poza drobniutkimi kawaleczkami jak po zmieleniu) a drugi byl ulamany. Pozostale dwa w dobrym stanie. Moje pytanie: czy ktos sie orientuje
1) z czego sa zrobione te lopatki?
2) gdzie mozna je dostac, zeby calej pompy nie kupowac
3) jakie one maja oznaczenia katalogowe albo cos w tym stylu

Dwa dni przejezdzilem w poszukiwaniu tego, ale w okolicach kalisza ciezko cos do toyoty znalezdz. Z gory dzieki za info.