VIII Rajd Jesienny - wrażenia, zdjęcia ! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niestety na chwile obecna nie moge sie wpisac na liste bo moj PILOT pracuje akurat w ta sobote Czy bedzie mozliwosc dopisania sie pozniej jak by sie cos zmienilo w grafiku o co bedziemy zabiegc?
  
 
Cytat:
2006-08-31 00:12:05, Maras pisze:
Czy bedzie mozliwosc dopisania sie pozniej jak by sie cos zmienilo w grafiku o co bedziemy zabiegc?



Kłania sie Zoppoter z Automobilklubu Morskiego. Jestem autorem projektowanej trasy raidu, byłem tez autorem trasy wspominanego przez was rajdu we wrześniu 2004.

Późniejsze dopisanie sie bedzie oczywiście mozliwe, o ile do 02. wrzesnia wpłynie wystarczająca ilość wpłat. Jesli nie wpłynie, to nie będzie sie do czego dopisywać....
  
 
Cytat:
2006-08-31 08:02:16, Zoppoter pisze:
(ciach) o ile do 02. wrzesnia wpłynie wystarczająca ilość wpłat. Jesli nie wpłynie, to nie będzie sie do czego dopisywać....


Witam na naszym forum

można zapisać do listy TOP15 - 3 sztuki od nas,
ilu jeszcze brakuje aby rajd się odbył ?
  
 
Cytat:
2006-08-31 08:24:16, GDA pisze:
Witam na naszym forum można zapisać do listy TOP15 - 3 sztuki od nas, ilu jeszcze brakuje aby rajd się odbył ?



To juz pytanie do KajTana - na jego konto przyjmujemy wpłaty i on ma wgląd w konto.
  
 
Ok - to mam kolejnego pewniaka od nas
Czyli 4 załogi od nas zjawiają się na rajdzie
  
 
Podobno bedzie podzial na klasyfikacje zabytkow i plastikow.
Czy Polonez Caro jest zabytkiem czy plastikiem?
Czy Polonez Coupe jest zabytkiem czy plastikiem?
Czy VW z 1987 to plastik, czy zabytek?

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2006-08-31 11:20:31, adamus pisze:
Podobno bedzie podzial na klasyfikacje zabytkow i plastikow. Czy Polonez Caro jest zabytkiem czy plastikiem? Czy Polonez Coupe jest zabytkiem czy plastikiem? Czy VW z 1987 to plastik, czy zabytek? Pozdrawiam Adamus


Podzial na nowoczesne i zabytkowe. podzial bedzie na probach sportowych, ktore nei lciza sie do generalnej klasyfikacji.
VW 1987 to jest nowoczesne auto.

Odpowiem na razie w skrócie, jak to jest przewidziane.

1. Klasyfikacja generalna - dla wszystkich jednakowa, liczona na podstawie zadań zawartych w itinererze i pytań z wiedzy o historii. Jedna dla wszystkich, bo te wyniki nie zależą od typu pojazdu. Klasyfikacja generalna nie będzie obejmować wyników na próbie sprawnościowej.

2. Wyniki za próbe sprawnościową podzielimy na dwie grupy zabytki i współczesne.
2.1. Zabytek to każdy samochód starszy niż 25 lat w stanie oryginalnym, czyli rok produkcji do 1981 włącznie.
2.2. Jako zabytek potraktujemy też samochody młodsze, produkowane bez zmian konstrukcyjnych od czasów przed 1981. Czyli w przypadku Poloneza, beda to auta do 1993 roku (kryterium jest wprowadzenie modyfikacji w tylnym zawieszeniu)
2.3. Pozostałe samochody bedą traktowane jako współczesne.

3. Jeżeli okaże się, że według powyzszych zasad któreś załogi bedą miały identyczny wynik - dodatkowo uwzględnimy rok produkcji auta, przyznając o.5 punktu karny za każdy rok powyżej 1900 (dokładnie tak jak w regulaminie MPPZ autorstwa PZMot).

- Polonezy OHV seryjne, bez wspomagania, bez przerobek to zabytki
- tuningowane, Rovery, wspomagane - to nowoczesne.
  
 
Cytat:
2006-08-31 12:24:16, KajTan pisze:
2.1. Zabytek to każdy samochód starszy niż 25 lat w stanie oryginalnym, czyli rok produkcji do 1981 włącznie. 2.2. Jako zabytek potraktujemy też samochody młodsze, produkowane bez zmian konstrukcyjnych od czasów przed 1981. Czyli w przypadku Poloneza, beda to auta do 1993 roku (kryterium jest wprowadzenie modyfikacji w tylnym zawieszeniu) 2.3. Pozostałe samochody bedą traktowane jako współczesne.


O jakiej modyfikacji w tylnym zawieszeniu mówisz? W 1993 to było tylko poszerzenie. Ale przód też sie poszerzył. Kolejna modyfikacja była ok 1997 - skośne amorki.
Traktujemy to jako poszerzenie ogólne (ale fabryczne)
O&V myślą nad udziałem.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
A "wspomagany" rover z '92 jak bedzie zklasyfikowany
  
 
Cytat:
2006-08-31 16:58:45, Lazik pisze:
A "wspomagany" rover z '92 jak bedzie zklasyfikowany


Zeby bylo jasno: Odpowiednik Poloneza z 1981 roku w mlodszym wydaniu - jak masz wspomaganie, nowy most (szeroki), silnik rovera, inne zmiany - szpera, turbinke kowalskiego ) hihihi to bawisz sie jako nowoczesny.

Nadto - do generalki licza sie wyniki z trasy (zadania, pytania) testy i sprawnosciowki BEZ auta. Nie ejst wazne, jakim autem trase pokonujesz, bo masz na to dokladnie tyle samo czasu, co inni.

Roznica jest w sprawnosciowkach - podzial na zabytki i nowoczesne. Majac Poloneza z 1992 roku masz wybor - bawic sie jako nowoczesne auto i utrzec nosa plastikom, czy bawic sie z zabytkami i utrzec nosa staruskzom, ktore maja po 20KM, 4 bebnowe hamulce i zawieszenie miekkie jak ponton. Wybor nalezy do Ciebie

Zas proby sportowe tak ustawimy, aby nie mialo duzo wplywu ani moc silnika, ani gabaryty auta. Juz ja mam sposob. Pilot jest niezbedny - jesli nie, dostaniecie na probach pilota z urzedu.
  
 
no Olo, licze na was.
Ze mna pewnie Aśka pojedzie,


[ wiadomość edytowana przez: Jojo dnia 2006-08-31 21:18:30 ]
  
 
Cytat:
2006-08-31 17:34:08, KajTan pisze:
Zas proby sportowe tak ustawimy, aby nie mialo duzo wplywu ani moc silnika, ani gabaryty auta. Juz ja mam sposob. Pilot jest niezbedny - jesli nie, dostaniecie na probach pilota z urzedu.



ja wiem-zawiązane oczy
Łaziki si zrehabilitują
  
 
Jesli chodzi o nas to bardzo byśmy chcieli pojechać, jednak nie możemy na 100% tego w tym momencie powiedzieć.
Do połowy września powinniśmy już coś więcej wiedzieć. Mamy nadzieję, że pojedziemy.
  
 
Proponuje decydować się jak najszybciej bo przed samym rajdem lista zgłoszeń będzie zamknięta.

Przedstawie jeszcze bazę noclegową Rajdu - Camping PRZYWIDZ

W poniedziałek ostateczne info na temat rajdu.
  
 
VIII Jesienny Raid planowany jest na sobote 3o wrzesnia 2oo6 w Gdansku, organizowany pod patronatem Automobilklubu MORSKIego Sekcji Pojazdow Zabytkowych.

Impreze organizujemy w gronie ludzi znanych, nowozaprzyjaznionych oraz wszystkich chetnych do udzialu. Jezeli oczekujecie poscigow, szybkich przejazdow, kaskaderskich wyczynow - to nie ten raid. Zabawa polega na zupelnie turystycznej przejazdzce z wykonaniem zadan na trasie. Jak to wyglada, czytaj ponizej.

Raid jest jedniodniowy, start w sobote rano 30 wrzesnia - trasa nie bedzie dluzsza niz 180 km. Nocelgi w Przywidzu (35 km od Gdanska)- dla chetnych w piatek przed rajdem - szczegolnie dla uczestnikow spoza 3ciTy, oraz w sobote po imprezie. Koszt noclegu za osobe okolo 20 zl. Domki sa 4 i 6-cio osobowe.

Wymagane przebranie zalogi zgodnie z epoka pojazdu - kategorie sa dwie: auta zabytkowe (wyprodukowane przed 1981) i nowoczesne. Wyjatkiem sa auta mlodsze, lecz konstrukcyjne tozsame ze swoimi starszymi odpowiednikami, np. Wartburg 353 z 1987 roku traktowany bedzie w kategorii zabytek.

Wszelkie pytania prosze kierowac na e-mail KajTan@gazeta.pl

Deklaracje o checi uczestnictwa w raidzie i wplaty wpisowego w wysokosci 50.oo zl od dwuosobowej zalogi (kierowca + pilot) mozna skladac w watku na temat rajdu TUTAJ lub mailem. Konto do wplaty wpisowego zostanie podane przy zgloszeniu checi udzialu (czy mailem czy na forum).

Osoby nie zgloszone wczesniej musza liczyc sie z niemoznoscia startu z braku miejsc. Zostanie ich przygotowanych tyle, ile zgloszen.

Na czym polega idea zabawy?

Zaloga otrzymuje na starcie itinerer, wedlug ktorego musi odnalezc zadania po drodze oraz dotrzec do mety w scisle okreslonym czasie. Przybycie zbyt wczesne jak i zbyt pozne skutkuje punktami karnymi. Srednia przejazdu to 30-40 kph - wiec czasu jest dosc i na zwiedzanie i na rozwiazanie zadan. Jak bylo kiedys KLIK i KLIK?

Przewidujemy proby sportowe o raz zadania z historii motoryzacji. Do klasyfikacji generalnej liczeni sa wszyscy uczestnicy - podzial nastepuje przy probach sportowych - a te nie sa wliczane do klasyfikacji generalnej. Szczegolowy regulamin postaramy sie umiescic jak najszybciej.

Zapraszamy serdecznie - piekne tereny Prus Zachodnich oraz tereny Wisly czekaja na ponowne odkrycie.

EDIT:
dlugosc trasy.

[ wiadomość edytowana przez: KajTan dnia 2006-09-01 19:57:01 ]
  
 
z tego co czytałem na AKM-ie to wpłaciło chyba 13 załóg a 3 jeszcze się zadeklarowały, więc rajd pewnie się odbędzie
  
 
Cytat:
2006-09-03 18:15:10, Jojo pisze:
więc rajd pewnie się odbędzie


Jak najbardziej

podaje najnowsze wieści od organizatorów:

Trasa Rajdu została wczoraj objechana. Start w Gdańsku przy twierdzy Wisłoujście. Meta w Tczewie. Dystans 188 km. Po drodze kilkanascie interesujących miejsc do zobaczenia: obiekty kolejowe, zamki krzyżackie, obiekty sakralne, śluza na kanale i prom przez Wisłę. Kilka kilometrów po oryginalnym pruskim bruku, prawie cala trasa poza głównymi szlakami drogowymi.

Itinerer jest w przygotowaniu. W momencie jego wydruku zamyka sie lista zgloszen dodatkowych. Nie bedzie dodrukow, dodatkowych skladan, dziurkowan i bindowan. Przewidywany czas wykonania materialow - gora dwa tygodnie, bardziej realnie tydzien.

A trasa zaskoczyla nawet mnie... Jest turystyczna i piekna, w zapomnianych przez autostrady okolicach.


Także jak widać z powyższego przygotowania do rajdu ruszyły pełną parą - pozostał jeszcze tydzień aby się zdecydować i wpłacić wpisowe na rajd !

  
 
napisałem temat INFO o rajdzie, wiadomo już wszystko na jego temat takze teraz pozostaje jedynie sie decydować

Panie i Panowie - jeżeli chcecie wziąć udział w tym Raidzie to macie czas do dnia: 17 września 2006 na przesłanie zgłoszenia i wpłacenie wpisowego !

Na dzień dzisiejszy z naszego klubu jedzie 5 załóg na 24 zgłoszone

GDA + Monika - Polski Fiat 125p
Łazik + Ewelina - Polonez 1.4 MPI "prawie kombi"
Misiek + Ewa - Polonez Caro 1.6 GLI
Rawuk + Ela - Polonez Caro 1.6 GLI
Jojo + Siostra - Polonez Caro 1.6 GLI

Zapraszamy kolejnych chętnych NAPRAWDĘ WARTO

  
 
Panowie i panie, wydaje się że warto, towarzystwo, równiez motoryzacyjne, będzie zacne, oto wstępna jeszcze lista

1) GDA + Monika - Polski Fiat 125p 1974
2) Misiek + Ewa - Polonez Caro 1,6 GLI
3) Lazik + Ewelina - polonez Caro 1,4 MPI
4) Rawuk + Ela - Polonez Caro 1,6 GLI
(5) Waldek Lewandowski - Warszawa 223 1972
(6) Mariusz Kram - Polski Fiat 125p - 1970
(7) Groszek - Skoda 1000MB 1966
(8 ) Celina - Subaru
(9) Marcin Osinski - Citroen C3
10) Janusz Kobiela - VW 411
11) Jojo - Polonez Caro 1,6 GLI
12) Mateusz - Volvo PV444 1957
(13) Michal - ZAZ 968A 1976
(14) Cezary Walkowiak + Monika - Tarpan 1987
(15) Marek i Michalina Rutka - Peugeot Ambulance 505 1983
(16) Maciej Grottel - Opel Olympia 1960
(17) Piotr - Wartburg 311 faltadach 1963
18 ) Piotr Jocek - VW1 1966
19) Artur Werra - VW1 1960
20) Mariusz Radzyniak - VW Garbus
(21) Adrian Kawalec - Fiat Mirafiori 1976
22) Jaroslaw Korczynski., Lucyna - Polski Fiat 125p 1973
(23) Bartek Czachowicz - MB 250SE 1966
(24) Harry - Polski Fiat 125p pick-up 1978
25) Jarek Wojtan, Ewa Lewandowska - Citroen C1
26) Tomek Karchut - Polski Fiat 132p 1976
27) Grzegorz Rutka - Opel Astra Combi 2001

  
 
Panie i Panowie do rajdu pozostało niecałe 2,5 tygodnia, radzę się szybko decydować bo w niedzielę zostaje zamknięta lista strartujących

teraz mam przyjemność zaprezentować projekt okładki itinerera a jednoczesnie plakat raidu którego autorem jest Jarek - znany szerszej publiczności jako Syn Korka