Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Maras Miłośnik FSO OMEGA&FROTA&MARAUDER ... ASO_Leźno/Gdańsk | 2006-08-31 00:12:05 Niestety na chwile obecna nie moge sie wpisac na liste bo moj PILOT pracuje akurat w ta sobote Czy bedzie mozliwosc dopisania sie pozniej jak by sie cos zmienilo w grafiku o co bedziemy zabiegc? |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2006-08-31 08:24:16
Witam na naszym forum można zapisać do listy TOP15 - 3 sztuki od nas, ilu jeszcze brakuje aby rajd się odbył ? |
Zoppoter Simca Aronde P60 (ni ... Zoppot / Sopot | 2006-08-31 08:45:41
To juz pytanie do KajTana - na jego konto przyjmujemy wpłaty i on ma wgląd w konto. |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2006-08-31 08:50:35 Ok - to mam kolejnego pewniaka od nas
Czyli 4 załogi od nas zjawiają się na rajdzie |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2006-08-31 11:20:31 Podobno bedzie podzial na klasyfikacje zabytkow i plastikow.
Czy Polonez Caro jest zabytkiem czy plastikiem? Czy Polonez Coupe jest zabytkiem czy plastikiem? Czy VW z 1987 to plastik, czy zabytek? Pozdrawiam Adamus |
KajTan Miłośnik FSO Polski Fiat 125p 3ciTy | 2006-08-31 12:24:16
Podzial na nowoczesne i zabytkowe. podzial bedzie na probach sportowych, ktore nei lciza sie do generalnej klasyfikacji. VW 1987 to jest nowoczesne auto. Odpowiem na razie w skrócie, jak to jest przewidziane. 1. Klasyfikacja generalna - dla wszystkich jednakowa, liczona na podstawie zadań zawartych w itinererze i pytań z wiedzy o historii. Jedna dla wszystkich, bo te wyniki nie zależą od typu pojazdu. Klasyfikacja generalna nie będzie obejmować wyników na próbie sprawnościowej. 2. Wyniki za próbe sprawnościową podzielimy na dwie grupy zabytki i współczesne. 2.1. Zabytek to każdy samochód starszy niż 25 lat w stanie oryginalnym, czyli rok produkcji do 1981 włącznie. 2.2. Jako zabytek potraktujemy też samochody młodsze, produkowane bez zmian konstrukcyjnych od czasów przed 1981. Czyli w przypadku Poloneza, beda to auta do 1993 roku (kryterium jest wprowadzenie modyfikacji w tylnym zawieszeniu) 2.3. Pozostałe samochody bedą traktowane jako współczesne. 3. Jeżeli okaże się, że według powyzszych zasad któreś załogi bedą miały identyczny wynik - dodatkowo uwzględnimy rok produkcji auta, przyznając o.5 punktu karny za każdy rok powyżej 1900 (dokładnie tak jak w regulaminie MPPZ autorstwa PZMot). - Polonezy OHV seryjne, bez wspomagania, bez przerobek to zabytki - tuningowane, Rovery, wspomagane - to nowoczesne. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-08-31 14:44:32
O jakiej modyfikacji w tylnym zawieszeniu mówisz? W 1993 to było tylko poszerzenie. Ale przód też sie poszerzył. Kolejna modyfikacja była ok 1997 - skośne amorki. Traktujemy to jako poszerzenie ogólne (ale fabryczne) O&V myślą nad udziałem. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Lazik Miłośnik FSO CARO / TRUCK / KOMBI Kiełpino | 2006-08-31 16:58:45 A "wspomagany" rover z '92 jak bedzie zklasyfikowany |
KajTan Miłośnik FSO Polski Fiat 125p 3ciTy | 2006-08-31 17:34:08
Zeby bylo jasno: Odpowiednik Poloneza z 1981 roku w mlodszym wydaniu - jak masz wspomaganie, nowy most (szeroki), silnik rovera, inne zmiany - szpera, turbinke kowalskiego ) hihihi to bawisz sie jako nowoczesny. Nadto - do generalki licza sie wyniki z trasy (zadania, pytania) testy i sprawnosciowki BEZ auta. Nie ejst wazne, jakim autem trase pokonujesz, bo masz na to dokladnie tyle samo czasu, co inni. Roznica jest w sprawnosciowkach - podzial na zabytki i nowoczesne. Majac Poloneza z 1992 roku masz wybor - bawic sie jako nowoczesne auto i utrzec nosa plastikom, czy bawic sie z zabytkami i utrzec nosa staruskzom, ktore maja po 20KM, 4 bebnowe hamulce i zawieszenie miekkie jak ponton. Wybor nalezy do Ciebie Zas proby sportowe tak ustawimy, aby nie mialo duzo wplywu ani moc silnika, ani gabaryty auta. Juz ja mam sposob. Pilot jest niezbedny - jesli nie, dostaniecie na probach pilota z urzedu. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-08-31 21:17:22 no Olo, licze na was.
Ze mna pewnie Aśka pojedzie, [ wiadomość edytowana przez: Jojo dnia 2006-08-31 21:18:30 ] |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-08-31 22:59:33
ja wiem-zawiązane oczy Łaziki si zrehabilitują |
GosiaK Miłośnik FSO Warszawa | 2006-09-01 09:28:20 Jesli chodzi o nas to bardzo byśmy chcieli pojechać, jednak nie możemy na 100% tego w tym momencie powiedzieć.
Do połowy września powinniśmy już coś więcej wiedzieć. Mamy nadzieję, że pojedziemy. |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2006-09-01 09:39:50 Proponuje decydować się jak najszybciej bo przed samym rajdem lista zgłoszeń będzie zamknięta.
Przedstawie jeszcze bazę noclegową Rajdu - Camping PRZYWIDZ W poniedziałek ostateczne info na temat rajdu. |
KajTan Miłośnik FSO Polski Fiat 125p 3ciTy | 2006-09-01 17:13:10 VIII Jesienny Raid planowany jest na sobote 3o wrzesnia 2oo6 w Gdansku, organizowany pod patronatem Automobilklubu MORSKIego Sekcji Pojazdow Zabytkowych.
Impreze organizujemy w gronie ludzi znanych, nowozaprzyjaznionych oraz wszystkich chetnych do udzialu. Jezeli oczekujecie poscigow, szybkich przejazdow, kaskaderskich wyczynow - to nie ten raid. Zabawa polega na zupelnie turystycznej przejazdzce z wykonaniem zadan na trasie. Jak to wyglada, czytaj ponizej. Raid jest jedniodniowy, start w sobote rano 30 wrzesnia - trasa nie bedzie dluzsza niz 180 km. Nocelgi w Przywidzu (35 km od Gdanska)- dla chetnych w piatek przed rajdem - szczegolnie dla uczestnikow spoza 3ciTy, oraz w sobote po imprezie. Koszt noclegu za osobe okolo 20 zl. Domki sa 4 i 6-cio osobowe. Wymagane przebranie zalogi zgodnie z epoka pojazdu - kategorie sa dwie: auta zabytkowe (wyprodukowane przed 1981) i nowoczesne. Wyjatkiem sa auta mlodsze, lecz konstrukcyjne tozsame ze swoimi starszymi odpowiednikami, np. Wartburg 353 z 1987 roku traktowany bedzie w kategorii zabytek. Wszelkie pytania prosze kierowac na e-mail KajTan@gazeta.pl Deklaracje o checi uczestnictwa w raidzie i wplaty wpisowego w wysokosci 50.oo zl od dwuosobowej zalogi (kierowca + pilot) mozna skladac w watku na temat rajdu TUTAJ lub mailem. Konto do wplaty wpisowego zostanie podane przy zgloszeniu checi udzialu (czy mailem czy na forum). Osoby nie zgloszone wczesniej musza liczyc sie z niemoznoscia startu z braku miejsc. Zostanie ich przygotowanych tyle, ile zgloszen. Na czym polega idea zabawy? Zaloga otrzymuje na starcie itinerer, wedlug ktorego musi odnalezc zadania po drodze oraz dotrzec do mety w scisle okreslonym czasie. Przybycie zbyt wczesne jak i zbyt pozne skutkuje punktami karnymi. Srednia przejazdu to 30-40 kph - wiec czasu jest dosc i na zwiedzanie i na rozwiazanie zadan. Jak bylo kiedys KLIK i KLIK? Przewidujemy proby sportowe o raz zadania z historii motoryzacji. Do klasyfikacji generalnej liczeni sa wszyscy uczestnicy - podzial nastepuje przy probach sportowych - a te nie sa wliczane do klasyfikacji generalnej. Szczegolowy regulamin postaramy sie umiescic jak najszybciej. Zapraszamy serdecznie - piekne tereny Prus Zachodnich oraz tereny Wisly czekaja na ponowne odkrycie. EDIT: dlugosc trasy. [ wiadomość edytowana przez: KajTan dnia 2006-09-01 19:57:01 ] |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-09-03 18:15:10 z tego co czytałem na AKM-ie to wpłaciło chyba 13 załóg a 3 jeszcze się zadeklarowały, więc rajd pewnie się odbędzie |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2006-09-04 15:53:52
Jak najbardziej podaje najnowsze wieści od organizatorów: Trasa Rajdu została wczoraj objechana. Start w Gdańsku przy twierdzy Wisłoujście. Meta w Tczewie. Dystans 188 km. Po drodze kilkanascie interesujących miejsc do zobaczenia: obiekty kolejowe, zamki krzyżackie, obiekty sakralne, śluza na kanale i prom przez Wisłę. Kilka kilometrów po oryginalnym pruskim bruku, prawie cala trasa poza głównymi szlakami drogowymi. Itinerer jest w przygotowaniu. W momencie jego wydruku zamyka sie lista zgloszen dodatkowych. Nie bedzie dodrukow, dodatkowych skladan, dziurkowan i bindowan. Przewidywany czas wykonania materialow - gora dwa tygodnie, bardziej realnie tydzien. A trasa zaskoczyla nawet mnie... Jest turystyczna i piekna, w zapomnianych przez autostrady okolicach. Także jak widać z powyższego przygotowania do rajdu ruszyły pełną parą - pozostał jeszcze tydzień aby się zdecydować i wpłacić wpisowe na rajd ! |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2006-09-07 09:17:13 napisałem temat INFO o rajdzie, wiadomo już wszystko na jego temat takze teraz pozostaje jedynie sie decydować
Panie i Panowie - jeżeli chcecie wziąć udział w tym Raidzie to macie czas do dnia: 17 września 2006 na przesłanie zgłoszenia i wpłacenie wpisowego ! Na dzień dzisiejszy z naszego klubu jedzie 5 załóg na 24 zgłoszone GDA + Monika - Polski Fiat 125p Łazik + Ewelina - Polonez 1.4 MPI "prawie kombi" Misiek + Ewa - Polonez Caro 1.6 GLI Rawuk + Ela - Polonez Caro 1.6 GLI Jojo + Siostra - Polonez Caro 1.6 GLI Zapraszamy kolejnych chętnych NAPRAWDĘ WARTO |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-09-07 23:11:49 Panowie i panie, wydaje się że warto, towarzystwo, równiez motoryzacyjne, będzie zacne, oto wstępna jeszcze lista
1) GDA + Monika - Polski Fiat 125p 1974 2) Misiek + Ewa - Polonez Caro 1,6 GLI 3) Lazik + Ewelina - polonez Caro 1,4 MPI 4) Rawuk + Ela - Polonez Caro 1,6 GLI (5) Waldek Lewandowski - Warszawa 223 1972 (6) Mariusz Kram - Polski Fiat 125p - 1970 (7) Groszek - Skoda 1000MB 1966 (8 ) Celina - Subaru (9) Marcin Osinski - Citroen C3 10) Janusz Kobiela - VW 411 11) Jojo - Polonez Caro 1,6 GLI 12) Mateusz - Volvo PV444 1957 (13) Michal - ZAZ 968A 1976 (14) Cezary Walkowiak + Monika - Tarpan 1987 (15) Marek i Michalina Rutka - Peugeot Ambulance 505 1983 (16) Maciej Grottel - Opel Olympia 1960 (17) Piotr - Wartburg 311 faltadach 1963 18 ) Piotr Jocek - VW1 1966 19) Artur Werra - VW1 1960 20) Mariusz Radzyniak - VW Garbus (21) Adrian Kawalec - Fiat Mirafiori 1976 22) Jaroslaw Korczynski., Lucyna - Polski Fiat 125p 1973 (23) Bartek Czachowicz - MB 250SE 1966 (24) Harry - Polski Fiat 125p pick-up 1978 25) Jarek Wojtan, Ewa Lewandowska - Citroen C1 26) Tomek Karchut - Polski Fiat 132p 1976 27) Grzegorz Rutka - Opel Astra Combi 2001 |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2006-09-14 20:06:34 Panie i Panowie do rajdu pozostało niecałe 2,5 tygodnia, radzę się szybko decydować bo w niedzielę zostaje zamknięta lista strartujących
teraz mam przyjemność zaprezentować projekt okładki itinerera a jednoczesnie plakat raidu którego autorem jest Jarek - znany szerszej publiczności jako Syn Korka |