Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robaczek Polonez 1.6 GLI (LPG) WARSZAWA / WŁOCHY | 2002-09-16 09:33:40 Mam pytanie czy domowymi metodami można wymienić uszczelniacz w pompie wodnej w poldku ??
wycieka mi woda tymi otworkami narazie zabiłem je kołkami bo jezdzić trzeba ale co dalej ( prasy nie mam żeby wycisnąć wirnik ) macie jakieś inne sposoby ??? Pozdrawiam Robaczek |
ziga PEUGEOT 406 2,0 HDI Gliwice | 2002-09-17 08:12:05 tak nic na siłe ,pomalutku ,pomalutku a sama wyjdzie. u mnie jak narazie jest ok ale u kumpla juz robilismy .No jeśli my daliśmy sobie z tym rade to ty napewno też. |
Robaczek Polonez 1.6 GLI (LPG) WARSZAWA / WŁOCHY | 2002-09-18 08:40:38 Dzięki panowie biorę się do roboty poinformuje was o postępach
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam |
Robaczek Polonez 1.6 GLI (LPG) WARSZAWA / WŁOCHY | 2002-09-19 10:43:32 właśnie dowiedziałem się w pierwszym napotkanym sklepie że pompa kosztuje 140 - 150 zeta i doszedłem do wniosku że nie opłaca się naprawiać tylko kupić nową
Pozdrawiam wszystkich i serdeczne dzięki za pomoc Pozdrawiam Robaczek |
wit atu plus gdynia | 2002-09-19 13:20:24 najlepiej zrobisz jak kupisz nową . z własnego doświadczenia wiem że te naprawiane nie sa zbyt pewne . |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2002-09-23 20:14:47 Prawdopodobnie masz zawalone przewody kamieniem albo szlamem,przydało by się płukanie pod ciśnieniem.Pompa jest OK,sprawdż tak błachą rzecz jak naciąg paska.U mnie ta kombinacja się sprawdziła. |
Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-09-23 23:49:33 Położenie jest dokładnie takie jak i moim wozie a u mnie działa wszystko dobrze.Efekt taki jak opisujesz miałem tylko wtedy gdy wymieniłem obudowę termostatu i nie wywierciłem dziury w miejscu gdzie wychodzi rurka do parownika.Przepływ płynu nie był wystarczający i mroziło mi parownik.Jeśli masz starą obudowę termostatu to zobacz czy masz w nim przewiercony ten przelot.
Pozdrowienia |
Wyrwizab (M) x | 2002-09-23 23:56:14 Ha! I to mogloby byc to, objawy nawet pasuja |
Gucio Miłośnik FSO Polonez Caro Łódź | 2002-09-24 11:40:43 Witam,
Morał z tego co piszesz jest taki że parownik dostaje za mało ciepłej wody i tu zgadzam się z przedmówcami. Ten króciec od termostatu rozwierca się na średnicę około 8/10mm. gazownicy zakładają na to potem tulejkę aby średnica przewodu pasowała do tulejki i w ten sposób puszczają wodę do parownika. Powrót musi być doprowadzony do kolektora ssącego. Moim zdaniem rozwiązanie takie nie jest najlepszym pomysłem, ja osobiście mam gaz i ogrzewanie paronika jeat podłączone na trójnikach przed nagrzewnicą a powrót bezpośrednio bo bloku. Jeśli nie chcesz nic wiercić w termostacie to jest to lepsze rozwiązanie. Wygląda to mniej więcej tak: zasilanie Parownik-------Nagrzewnica l Blok powrót Parownik---------Nagrzewnica l Powrót do bloku (ta metalowa rurka) Tak jest to podłączone u mnie działa już dość długo i nie narzekam Mam nadzieję że moje wypociny w czymś Ci pomogą. Pozdrawiam Gucio Polonez 1,5 SLE + LPG 90` [ wiadomość edytowana przez: Gucio dnia 2002-09-24 11:42:49 ] [ wiadomość edytowana przez: Gucio dnia 2002-09-24 11:43:48 ] |