Dołączana blokada mechanizmu różnicowego... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-08-31 01:28:59, Race_D pisze:
Coś chłopaki widze ze popłyneliście zdrowo pomijając problem określony wyraźnie już w temacie . Szpera czy blokada bo to chyba jakby dwie różne rzeczy? [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-08-31 01:30:52 ]


oj, Rejsik. nie widzisz potencjału tego tematu.
  
 
Cytat:
2006-08-31 01:28:59, Race_D pisze:
Szpera czy blokada bo to chyba jakby dwie różne rzeczy?


To samo. Szpera z niemiecka, blokada po polskiemu. Ot, cała różnica.
  
 
Szperą nazywa się żargonowo jedynie MR o zwiększonym tarciu wewnętrznym.
Jak ktoś się już "pospinał" (często używana nazwa w zabawach samochodami terenowymi w terenie..) oznacza to że załączył blokady mostów, tudzież i MR międzyosiowego.

Jak jest coś (Twój most w tej chwili Rejs ) zablokowane na 100% to raczej szperą to już nie jest.


  
 
Cytat:
2006-08-31 09:03:05, Marcin1608 pisze:
Szperą nazywa się żargonowo ...


Najwidoczniej używamy różnych żargonów.
  
 
Ha! Widzisz Lełon, nie znasz sie, jesteś z nienacka czy z naprzeciwka?

Cytat:
2006-08-31 09:03:05, Marcin1608 pisze:
Szperą nazywa się żargonowo jedynie MR o zwiększonym tarciu wewnętrznym. Jak ktoś się już "pospinał" (często używana nazwa w zabawach samochodami terenowymi w terenie..) oznacza to że załączył blokady mostów, tudzież i MR międzyosiowego. Jak jest coś (Twój most w tej chwili Rejs ) zablokowane na 100% to raczej szperą to już nie jest.


W rzeczy samej


ps. Lełon, ozywaj sie lepiej o krzynie bo wczoraj komórek nie dał rady, dzis juz podładowany