[MKVII] "ssanie" w dieslu 1,8D - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
to jest sterownik centralnego zamka czy jakoś tak. Po przeciwnej stronie powinieneś mieć taką puszke do której idzie kilka kabelków. Nie pamiętam właśnie z której strony ona jest dlatego chciałem żebyś zobaczył z obu stron. U mnie jest głęboko schowana.
  
 
Cytat:
2006-09-14 21:43:11, Kleszczak pisze:
to jest sterownik centralnego zamka czy jakoś tak. Po przeciwnej stronie powinieneś mieć taką puszke do której idzie kilka kabelków. Nie pamiętam właśnie z której strony ona jest dlatego chciałem żebyś zobaczył z obu stron. U mnie jest głęboko schowana.


a Ty masz diesla czy PB ? bo w PB jest tam na pewno a dieslu (TD) jest obok pompy na nadkolu u mnie mnie ma nic !
  
 
mam td 90 konnegomk6. W książce pisze że powinien być na nadkolu ale ja ci polecam zajrzeć w to miejsce co ci opisałem. Komp był na nadkolu ale w mk6 a w mk7 już w słupku bocznym w środku.
Dlaczego ja mam w słupku a mam mk6? nie pytaj, wiele razy już sie zdziwiłem co ma innego.
  
 
nie chce sie wtracac, ale zwykly 1.8d nie ma chyba zadnego komputera............TD moze i ma ale D raczej nie
  
 
możliwe że nie ma ale chce sie do końca upewnić.
  
 
niedoładowany nie ma żadnego kompa
  
 
Do pompy idą jakieś kabelki?
  
 
Cytat:
2006-09-14 22:04:39, ToFastMKIV pisze:
nie chce sie wtracac, ale zwykly 1.8d nie ma chyba zadnego komputera............TD moze i ma ale D raczej nie



No jasne ze nie ma ludzie. Gdzie tam w MK4 1,8 D komputer. Jedyny "komputer" to centralny zamek... jak ktos ma, radio jak ktos ma ;D
  
 
Cytat:
2006-09-14 22:43:39, biernus pisze:
No jasne ze nie ma ludzie. Gdzie tam w MK4 1,8 D komputer. Jedyny "komputer" to centralny zamek... jak ktos ma, radio jak ktos ma ;D

Biernus, zakręciłeś sie w tym wątku tak samo jak ja. Chodzi o MK7
  
 
Cytat:
2006-09-14 22:20:19, Kleszczak pisze:
Do pompy idą jakieś kabelki?


jeden na elektrozawór i jeden na przyspieszacz kąta wtrysku.
Nie jestem pewny na sto procent ale one są ze sobą połączone.
  
 
Cytat:
2006-09-14 23:50:45, galowy pisze:
jeden na elektrozawór i jeden na przyspieszacz kąta wtrysku. Nie jestem pewny na sto procent ale one są ze sobą połączone.

a czy w okolicy termostatu jest czujnik temperatury? i ile ich jest w dieslu mk7?
  
 
Cytat:
2006-09-14 23:52:58, Kleszczak pisze:
a czy w okolicy termostatu jest czujnik temperatury? i ile ich jest w dieslu mk7?



jest linka od pompy do silnika (przyspieszacz kata wtrysku), i termowyłącznik wentylatora, oraz czujnik temp podajacy sygnal do deski rozdzielczej

wiecej czujnikow od temp nie pamietam (a mam mk7)
  
 
a gdzie one sie znajdują?
u mnie są trzy, na obudowie termostatu jest ten co podaje sygnał do kompa, dwa inne to wskaźnika i wentylatora.
  
 
Cytat:
2006-09-14 23:57:45, ToFastMKIV pisze:
jest linka od pompy do silnika (przyspieszacz kata wtrysku), i termowyłącznik wentylatora, oraz czujnik temp podajacy sygnal do deski rozdzielczej wiecej czujnikow od temp nie pamietam (a mam mk7)


a bez dzialajacego "przyspieszacza kata wtrysku" da rade w zimie ?
  
 
to jest moj pierwszy diesel i wogule nigdy nie mialem stycznosci z dieselem. chodzily sluchy ze w dieslu nie ma ssania ale widze ze jest i teraz odpalam bez problemu, tylko zagrzeje dwa razy swiece w te zimna i pali prawie na dotyk. znalazlem taka linke ta od pompy jak ja nacisne to mi rosna obroty a tak to jak odpale to obroty sa 900obr/min. czy u mnie to ssanie tez ni dziala?? porsze jesli cos nie tak napisalem to nie zj..cie mnie

[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2007-01-28 20:56:11 ]
  
 
podłaczajac sie pod temat potrzebuje czujnik ktory domyslam sie ze jest od ssania z tym tylko ze na podcisnienie wchodza do niego 2 wezyki od podcisnienia u mnie jest jeden kruciec urwany znajduje sie on w obudowie termostatu potrzebuje jego fachowa nazwe fotka ponizej dodam ze chodzi o silnik 1,8 d 93r

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4e536d69fe86f0e.html

[ wiadomość edytowana przez: swiergas dnia 2010-04-11 21:37:23 ]
  
 
Witam
Mam również problem z "ssaniem" 1.8td mk7. Ewidentnie po odpaleniu silnika zimnego nie wzrastają obroty i czuć ze autko się meczy. Możecie wkleić schemat elektryczny do tego co pisał kolega Kleszczak w tym temacie. Pozdrawiam
  
 
Witam, ja ci nie pomogę, to było dawno temu i nie mam już tych materiałów albo mam tylko gdzie.
Dużo brałem z książki wkił Sam naprawiam Ford Escort.
Na końcu tej książki są rysunki i opisy dotyczące diesli.