Czy warto kupić takie małe CB ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jak w temacie. Warto takie coś kupić bo jestem laikiem.
KLIK

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
intek ogolnie sie cieszy podzielonymi opiniami
brakuje tutaj filtra ANL - w aucie bywa przydatny w celu usuniecia zaklocen od instalacji elektrycznej
moze lepszy wybor to uniden 510 lub 520 - bebeszki presidenta
  
 
Widziałem go tyle że on już jest droższy. Powoli sie zastanawiam nad zwykłym nie przenośnym CB ale o zwykłych to sobie poczytam bo już było pisane.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
z wojem zamowilismy 520 za 306,49 zl z przesylka za pobraniem
wiec oszczedzasz sporo w porownaniu z tym intekiem
510 kupisz juz za 260 zl

jka sie zdecydujesz to poczytaj pare watkow o CB ktore sa u nas i odwiedz fora o tematyce cb
wszedzie sa opinie podzielone ale najlepsz stosunek jakosci do ceny jest na plus dla unidena
  
 
Co do tego inteka to sobie odpuść, brak dobrych filtrów potrafi naprawdę irytować podczas jazdy autem. Druga sprawa, że w aucie będzie więcej zajmować miejsca niż normalne montażowe, a i kable też będą się plątać.


Cytat:
2007-03-09 07:28:20, lukas_s pisze:
moze lepszy wybor to uniden 510 lub 520 - bebeszki presidenta


nie, bebeszki są właśnie unidena, tak samo jak w presidentach jimmy, johny, harry.
  
 
Cytat:
2007-03-09 07:59:59, YaNkEs_69 pisze:
nie, bebeszki są właśnie unidena, tak samo jak w presidentach jimmy, johny, harry.



noi na jedno wychodzi choc w druga strone
  
 
Cytat: