Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gumis Miłośnik FSO Vectra 2000 Bełchatów | 2002-10-13 23:01:19 Otóż założyłem już trzeci pasek klinowy w ciągu 3 miesięcy który mi się wyciągnął jak kondon i nie wiem czy to wina pasków (badziewnch) czy coś innego, mam Caro Plus może jakieś sugestie mają koledzy klubowicze? Pozdrówka |
Skora Miłośnik FSO Atus Pierdus Plusus ... Gdańsk | 2002-10-13 23:03:01 Pewnie paski do d... . |
gumis Miłośnik FSO Vectra 2000 Bełchatów | 2002-10-13 23:05:19 Ale 3 z rzędu? Pierwszy byłrzemisło więc wybaczam poldkowi ale 2 następne markowe |
Góral (M) Opel Meriva A Helmond | 2002-10-13 23:35:09 może za bardzo naciągasz... |
Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-10-13 23:40:31 To może być tylko albo złe naciągnięcie albo wadliwy pasek.
No chyba że masz tak rozwalone łożyska że ten pasek aż chodzi na boki ale to chyba nie jest możliwe |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2002-10-14 01:29:15 Mnie tez przychodzi do glowy ze moze nie pracuja w jednej plaszczyznie (osi) i dlatego [ wiadomość edytowana przez: rdt dnia 2002-10-14 01:30:34 ] |
gumis Miłośnik FSO Vectra 2000 Bełchatów | 2002-10-15 10:48:56 Zużycie niewielkie, prawie żadne one po prostu się najzwyczajniej wyciągają. Co do naciągu to stosuję coś takiego że po naciągnięciu ugniata się na jakieś 3 mm |
BENY Miłośnik FSO Ciechanów | 2002-10-15 10:54:00 nie szkoda Ci łożysk? powinien się uginać na 10mm. może tu jest przyczyna? za duże naprężenie |
Wyrwizab (M) x | 2002-10-15 11:01:48 Coz, sprobuj jednak lekko mniej napinac i zobaczysz co sie bedzie dzialo. Nie powinien jednak piszczec - wtedy na pewno bedzie za lekko. |
gumis Miłośnik FSO Vectra 2000 Bełchatów | 2002-10-23 21:33:45 Powoli dostaje kuricy ale po kolei:
1) zmieniłem naciąg w/g sugestii na ok 10mm 2) żadne koło nie jest bardziej gorące od drugiego 3) wymieniłem 3 paski do dzisiaj rana i były to kolejno ( rzemiosło, gaetsa((chyba tak się pisze)), boscha 4) ten ostatni poluźniłem na maxa - sprey kontakt na 2 dni spokój później piszczy i świeci się lampka ładowania czyli luźny jak kondom 5) sprawdzałem kółka w jednej osi na bank 6) rano jadąc do pracy kondom pękł zero ładowania w chłodnicy 100 stopni 7) woziłem czwarty pasek w bagażniku (Gaetsa) niby orginał 20 zeta i co za krótki ale jakoś załadowałem zaglądam wieczorem a tu luz przy bardzo naciągniętym żarzy się ładowanie może to coś zasugeruje przy Waszej diagnozie, może to alternator? Pomóżcie |
Wyrwizab (M) x | 2002-10-23 21:54:56 Ok, chyba wymieklem, przez net wiecej nie zrobie. Moge jedynie zasugerowac cos z tym alternatorem....Jak uda ci sie ustalic - daj znac |
zoki polonez caro Żagań | 2002-10-24 00:01:09 ........ tym bardziej, że po tych kilku paskach i próbach z różnym (mocniejszym) naciągiem łożyska na pewno ucierpiały
zoki |
gumis Miłośnik FSO Vectra 2000 Bełchatów | 2002-11-11 23:11:30 Gwoli zakończenia sprawy paska:
Otóż na tym ostatnim pasku jeżdżę do dzisiaj i myślę że to była wina paska bo wszystko jest ok.( ładowanie, niegrzanie się kół, niepiszczenie, dobry naciąg) Wniosek pasek paskowi nierówny. Dzięki za porady - na bank przydatne |
Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-12-11 13:50:25 Naprężyć.Naprężasz pasek poprzez alternator.Jest tam taka śruba którą luzujesz, naprężasz zapierając się czymś pomiędzy blok silnika i alternator.Dokręcasz śrubę i jest OK.
Tylko nie przedobrzyj Sprawdź najpierw naciąg paska.Jeśli wyda ci się OK to możesz polać pasek specjalnym płynem regenerującym.Po nim również pasek przestanie piszczeć. |
will Miłośnik FSO ford scorpio krakow | 2003-02-01 19:26:14 mam takie pytanie jak autko chodzi na biegu jałowym słychac taki jakby świst w okolicach paska klinowego ładowanie mam bo sprawdzalem czy to moze byc łożysko?jutro wybieram sie w podroz i prosilbym o rade czy cos sie moze stac czy moge spokojnie jechac pasek jest nowy.z gory dziekuje. |