[mss] Umarł Król - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-11-06 12:22:52, polityk pisze:
albo na wersję 3.0 tylko 200 kucy Mój brat w wawie akurat taka jeździ, jest poprostu boska



Jak to mawiają: "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia." Ja jeździłem prawie 200 konna Camry 3.0 i zrobiła na mnie spore wrażenie. Ale, od kiedy ojciec ma mercedesa 4.2, to takie 200 konne 3.0 stały się tylko zawalidrogami A wiadomo, że po naszych drogach jeździ wiele jeszcze mocniejszych samochodów. W porównaniu z nimi uwielbione przez nas forumowiczy 150 konne RS'y to tylko skromne wozidełka

[ wiadomość edytowana przez: ukasso dnia 2006-11-06 13:01:46 ]
  
 
Cytat:
2006-11-06 12:58:28, ukasso pisze:
W porównaniu z nimi uwielbione przez nas forumowiczy 150 konne RS'y to tylko skromne wozidełka [ wiadomość edytowana przez: ukasso dnia 2006-11-06 13:01:46 ]



woziłdełka... hmmm... a taki mesio 4,2 to waży pewnie trochę więcej niż zwykły Rs-ik

p.s. ile może mieć taki mecio do 100 ??


ps. 2 znalazłem w necie 4,2 V8 286KM 7,6 do 100 hmm... RS ma katalogowo z tego co pamiętam 8,2 także czy jest aż taka duża różnica żeby pisac że RSy to zwykłe wozidełka

oczywiście gdyby było minie stac na takiego mesia to byłoby fajnie

[ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2006-11-07 17:30:58 ]
  
 
taki mesio musi byc strasznie ciezki, mysle ze ok 1.6T moze miec
  
 
Cytat:
2006-11-04 21:37:51, VinCe pisze:
buahaha..mój tata też nie chciał uwierzyc ze mój "1.8 105KM" zbierze się lepiej niż jego mondeo 1.8 125 KM widok zdziwoinego tatusia - bezcenny ;D


Gromiasty nie zbiera sie lepiej od Kombiastego
  
 
Cytat:
2006-11-07 17:27:17, mss pisze:
woziłdełka... hmmm... a taki mesio 4,2 to waży pewnie trochę więcej niż zwykły Rs-ik p.s. ile może mieć taki mecio do 100 ?? ps. 2 znalazłem w necie 4,2 V8 286KM 7,6 do 100 hmm... RS ma katalogowo z tego co pamiętam 8,2 także czy jest aż taka duża różnica żeby pisac że RSy to zwykłe wozidełka oczywiście gdyby było minie stac na takiego mesia to byłoby fajnie [ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2006-11-07 17:30:58 ]



Dopuszczalna masa całkowita tego mesia to około 2200kg Jest to klasa E. Ja robiąc pomiary zwykłym stoperem, uzyskiwałem przyspieszenia do setki z drugą osobą na pokładzie zawsze w przedziale od 6,5 do 7 sekund. I śmiało mogę stwierdzić, że RS w porównaniu z tym samochodem to "wozidełko". Nie chodzi tu bowiem tylko o samo przyspieszenie, ale o elastyczność w całym zakresie prędkości, komfort jazdy i pewność prowadzenia. Przyspieszanie od 80 do 120 km/h trwa tu poniżej 4 sekund i bez problemu ciągnie się do ogranicznika przy 250km/h Do tego miałem dziś okazję poprowadzić S-klasę z silnikiem 5.0 326KM i 480Nm. REWELACJA! Tutaj żaden RS nie pomoże. Równać się może tylko Cosworth! (Chciałbym usiąść chociaż raz za jego kierownicą).
Przy takich samochodach doznania potęguje fakt, że odczuwa się jak samochód o sporej masie, bez żadnego wysiłku wyrywa do przodu. Niezależnie od tego przy jakiej prędkości wciskamy gaz! A przy dużych prędkościach nie czuje się żadnego dyskomfortu. Samochód majestatycznie mknie, a w środku panuje błogi spokój.
Inna sprawa to koszty, w tej kwestii zdecydowanie góruje poczciwy Escorcik.

[ wiadomość edytowana przez: ukasso dnia 2006-11-08 01:23:19 ]
  
 
Cytat:
2006-11-08 01:20:00, ukasso pisze:
Dopuszczalna masa całkowita tego mesia to około 2200kg Jest to klasa E. Ja robiąc pomiary zwykłym stoperem, uzyskiwałem przyspieszenia do setki z drugą osobą na pokładzie zawsze w przedziale od 6,5 do 7 sekund. I śmiało mogę stwierdzić, że RS w porównaniu z tym samochodem to "wozidełko". Nie chodzi tu bowiem tylko o samo przyspieszenie, ale o elastyczność w całym zakresie prędkości, komfort jazdy i pewność prowadzenia. Przyspieszanie od 80 do 120 km/h trwa tu poniżej 4 sekund i bez problemu ciągnie się do ogranicznika przy 250km/h Do tego miałem dziś okazję poprowadzić S-klasę z silnikiem 5.0 326KM i 480Nm. REWELACJA! Tutaj żaden RS nie pomoże. Równać się może tylko Cosworth! (Chciałbym usiąść chociaż raz za jego kierownicą). Przy takich samochodach doznania potęguje fakt, że odczuwa się jak samochód o sporej masie, bez żadnego wysiłku wyrywa do przodu. Niezależnie od tego przy jakiej prędkości wciskamy gaz! A przy dużych prędkościach nie czuje się żadnego dyskomfortu. Samochód majestatycznie mknie, a w środku panuje błogi spokój. Inna sprawa to koszty, w tej kwestii zdecydowanie góruje poczciwy Escorcik. [ wiadomość edytowana przez: ukasso dnia 2006-11-08 01:23:19 ]



no pojemność robi swoje...
  
 
dzisiaj pożyczyłem od kumpla autko bo moje stoi u blacharza , oczywiście Escorta 1,6 Zetecka i tak jakoś dziwnie wolno się jechało ... , no ale za to biegi fajnie wchodziły

człowiek już się odzwyczaił od poczciwego Zetecka
  
 
Cytat:
2006-11-06 10:12:01, slawas1 pisze:
eee, tam Kiełku - zależy jakie to "t" - np 1,8 td??


ja miałem na myśli te "T", które siedzi u mnie
Myślę, że ze startu "t" byłoby równe, ale jak weszłoby na swoje 2500RPM, hmm....

P.S>
Ale to już abstrakcja, bo porównywanie różnych samochodzików. Mój teoretycznie kataogowo ma 8,3. A co do porówniana z RSem - trzeba pytać JankaRS, bo on Saabiną pomykał, a ja RSem nie.
  
 
Cytat:
2006-11-08 01:20:00, ukasso pisze:
Dopuszczalna masa całkowita tego mesia to około 2200kg Jest to klasa E. Ja robiąc pomiary zwykłym stoperem, uzyskiwałem przyspieszenia do setki z drugą osobą na pokładzie zawsze w przedziale od 6,5 do 7 sekund. I śmiało mogę stwierdzić, że RS w porównaniu z tym samochodem to "wozidełko". Nie chodzi tu bowiem tylko o samo przyspieszenie, ale o elastyczność w całym zakresie prędkości, komfort jazdy i pewność prowadzenia. Przyspieszanie od 80 do 120 km/h trwa tu poniżej 4 sekund i bez problemu ciągnie się do ogranicznika przy 250km/h Do tego miałem dziś okazję poprowadzić S-klasę z silnikiem 5.0 326KM i 480Nm. REWELACJA! Tutaj żaden RS nie pomoże. Równać się może tylko Cosworth! (Chciałbym usiąść chociaż raz za jego kierownicą). Przy takich samochodach doznania potęguje fakt, że odczuwa się jak samochód o sporej masie, bez żadnego wysiłku wyrywa do przodu. Niezależnie od tego przy jakiej prędkości wciskamy gaz! A przy dużych prędkościach nie czuje się żadnego dyskomfortu. Samochód majestatycznie mknie, a w środku panuje błogi spokój. Inna sprawa to koszty, w tej kwestii zdecydowanie góruje poczciwy Escorcik. [ wiadomość edytowana przez: ukasso dnia 2006-11-08 01:23:19 ]



nie chciałbym płacić za tego mesia autocasco
zresztą tankować też bym go nie chciał
  
 
Cytat:
A co do porówniana z RSem - trzeba pytać JankaRS, bo on Saabiną pomykał, a ja RSem nie.



Zgadza sie....miałem okazję przejechać sie Sabiną i wrażenie było jak najbardziej pozytywne
Kompletnie nie czuć prędkości w przeciwięstwi do RSa
A przyspieszenie między jednym a drugim trzeba by sprawdzić na jakiś swiatełkach w Wawie... w tedy będziemy wiedzieli kto jest lebszy
  
 
Cytat:
2006-11-12 11:23:07, Janek-RS pisze:
Zgadza sie....miałem okazję przejechać sie Sabiną i wrażenie było jak najbardziej pozytywne Kompletnie nie czuć prędkości w przeciwięstwi do RSa A przyspieszenie między jednym a drugim trzeba by sprawdzić na jakiś swiatełkach w Wawie... w tedy będziemy wiedzieli kto jest lebszy



mam takie same wrazenie jak jade teraz escortem (180km/h) i samopoczucie jakbym okrakiem na pocisku siedział
a przykładowo w bmw 5 czy A6 - 170/180 - obraz przemieszcza sięale ogólnie to cicho i spokój z prowadzeniem - wiatr tak nie strąca auta
  
 
Cytat:
2006-11-12 11:33:12, skidmarks pisze:
mam takie same wrazenie jak jade teraz escortem (180km/h) i samopoczucie jakbym okrakiem na pocisku siedział a przykładowo w bmw 5 czy A6 - 170/180 - obraz przemieszcza sięale ogólnie to cicho i spokój z prowadzeniem - wiatr tak nie strąca auta



Dokładnie takie samo wrażenie miałem prowadząc wspomniane wcześniej Mercedesy. Ciągną pięknie, osiągają niebotyczne prędkości, ale dają zupełnie inne doznania niż jazda małymi, lekkimi samochodami z dużą mocą. Klasami wyższymi podróżuje się w spokoju i w ciszy. A takimi wariatami jak na przykład Escorty 150KM jazda wygląda zupełnie inaczej. I jedno i drugie ma swoje uroki
  
 
na razie zrobiłem brzydki VT ale coś takiego już nie długo bedzie... progi w przyszłym tygodniu będa już pod kolorek czarny

  
 
A co się zmienia? Nie to, że nie widać, ale nie za bardzo wiem co do tej pory miałeś w wyglądzie autka zmienione. Rozumiem, że: słupki na czarno, boczne kierunki dymione i czarny próg. Jeśli to są zmiany, to mi się progi czarne nie podobają (wygląda jak konserwacja ). Słupek C też mi się na czarno nie popdoba, ale powiedzmy, że może być. No, ale oczywiście Twoje autko i Twój gust Rozumiem, że te kolorowe pasy, to Twój wyróżnik i tego się nie pozbedziesz?
Pozdrawiam

PS. Profil sobie uaktualnij!!!


[ wiadomość edytowana przez: Pawel_AMG dnia 2006-11-14 11:16:36 ]
  
 
Cytat:
2006-11-14 11:15:31, Pawel_AMG pisze:
A co się zmienia? Nie to, że nie widać, ale nie za bardzo wiem co do tej pory miałeś w wyglądzie autka zmienione. Rozumiem, że: słupki na czarno, boczne kierunki dymione i czarny próg. Jeśli to są zmiany, to mi się progi czarne nie podobają (wygląda jak konserwacja ). Słupek C też mi się na czarno nie popdoba, ale powiedzmy, że może być. No, ale oczywiście Twoje autko i Twój gust Rozumiem, że te kolorowe pasy, to Twój wyróżnik i tego się nie pozbedziesz? Pozdrawiam PS. Profil sobie uaktualnij!!! [ wiadomość edytowana przez: Pawel_AMG dnia 2006-11-14 11:16:36 ]



strzał w dziesiątkę , mam zamiar zmienić kierukni słupki i prg na czarno
Progi na czarno widziałem u DarasaBB i bardzo mi się to spodobało , słupki się obklei folią a kierunki się kupi

co do moich superanckich pasów to autko jeździło kiedyś w firmie tytoniowej która produkuje papierosy Golden Amercican (zresztą tam pracuję ) i autko jest tak pomalowane , a że te fajki mi smakują i wogóle autko zwraca na siebie uwagę to ich nie zamaluję
  
 
a chrum chrumki
  
 
Cytat:
2006-11-14 12:00:16, Sinuspi pisze:
a chrum chrumki



specjalnie dla Ciebie Sławku... bedzie coś takiego



  
 
aleś mmnie MSS wystraszył, wygląda to na pierwszy rzut oka jak bzzzzzzzz bzzzzzzzz głowica wibratorka

żartowałem - fajne
  
 
Cytat:
2006-11-14 12:18:11, Sinuspi pisze:
aleś mmnie MSS wystraszył, wygląda to na pierwszy rzut oka jak bzzzzzzzz bzzzzzzzz głowica wibratorka





dobre
  
 
Cytat:
2006-11-14 12:54:18, mss pisze:
dobre



widać Twoje MSS odbicie