Możliwe że 120 tys przebiegu??!! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-10-02 10:12:21, ToFastMKIV pisze:
z tego co wiem to filtry, klocki, olej itd........ to sa materialy eksploatacyjne, i np takie filtry, paski i olej trzeba wymienic w kazdym aucie ktore sie kupuje (przynajmniej ja tak robie) i to ze kupisz auto w lepszym stanie nie zwalnia cie z obowiazku wymiany tych rzeczy



Dokładnie - masz racje - źle mnie zrozumiałeś - chodziło mi o to, że może facet który posiada to auto i nie dbał o nie, nie zmieniał filtrów, klocków hamulcowych i innych rzeczy eksploatacyjnych to w jakim stanie może być silnik i jego podzespoly? :| Najbardziej mówi wnętrze i blacharka auta - pokazuje jak właściciel dbał o auto.
  
 
a jak powiem że auto z częściami do naprawy bbędzie wynosić 4tys zł+farby i polakierowanie(w własnym zakresie zrobie) No i przegląd aż 200zł ale za zwykły bym dął nieco mniej
  
 
Cytat:
2006-10-02 09:53:40, Kazuya49 pisze:
zawsze serwisowany w fordzie, a ten wygląda jak wrak i napewno jak był w naprawie to u jakiegoś prywaciaża, stacji napraw albo sam naprawiał sobie w domu i może nie miał zielonego pojęcia albo jeszcze przy nim kombinował. Odradzam Ci. Pozdrawiam!



wow skad w Tobie tyle pesymizmu? akurat to,ze byl serwisowany w fordzie to nie zawsze jest pozytyw:] heh. bo ja potrafie sobie sam w domu pewne rzeczy zrobic duuuuuuuzo lepiej niz ASO Fordowskie o czym sie juz kilkukrotnie przekonalem..
  
 
Nawet się ciesze że się moi bliscy dali mi do zrozumienia że nie warto się w ten samochód ładować. Sprzedam essine i nazbieram 7 tys i kupie honde accort coupe
jesli ktoś chce tego escorta ze zdjęć kupić za mniej więcej 3-3,5tys to dam link