Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jurek_j Miłośnik FSO PF 125p/PN Caro Nowiny Wielkie | 2006-09-30 18:02:30 Może będzie miał Tom_stm. Może i kosa. |
Janisz1990 Miłośnik FSO W-wa | 2006-09-30 18:03:17 A wał od 131 OHV, różni się dużo? Bo mam taki na zbyciu... |
-SerU- Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2006-09-30 20:09:14 Od 131 nie podejdzie-jest za krótki.
Co do dylematu z wałem, to nie wiem jak tam u Ciebie ale we Wrocku zawsze przy okazji swapów dawałem oryginalny wał poloneza/kanta do skrócenia i wyważenia-w sumie kosztowało to około 50-70 zeta. |
Janisz1990 Miłośnik FSO W-wa | 2006-09-30 20:34:21
Aha. Dzięki. |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2006-09-30 21:09:43 skrócić!!!
uginają się pode mną kolana na takie stwierdzenia jak "potężny silnik 2.0"... |
Bialy (A) Miłośnik FSO wawa | 2006-09-30 21:12:30 skrócić!!!
----------------- --- Biały --- ten zły admin |
wojciech_132 fiat 125p uhowo | 2006-10-04 17:49:37 no oczywiscie mozna skrocic ale chce miec orginalny od fiata 132!!!!! |
-SerU- Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2006-10-04 17:57:42 Cały od 132 Ci nie podejdzie-jest za długi. Musisz do polonezowskiego wału doczepić krótszą część z wału od 132-wtedy dopiero będziesz to mógł założyć do siebie. A jak to będzie wyglądać to zobaczysz jak poskładasz: wał od 132 jest połowę grubszy niż od poloneza i dopiero będzie to śmiesznie wyglądało |
Blady FIAT | 2006-10-04 20:38:52 ja za skrócenie u tokarza płaciłem 30 zeta |
automatic | 2006-10-05 08:09:10 . [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 16:36:23 ] |
automatic | 2006-10-05 10:50:47 . [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 16:35:21 ] |
vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2006-10-05 10:50:59 Ja przeprowadzałem taką operację kilka tygodni wstecz. |
automatic | 2006-10-05 10:52:26 . [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 16:34:56 ] |
kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2006-10-05 10:59:45
a czy 35 przeczy 70? ja mam przednia czesc walu orginalna ze 131, a tylna od 125 klasyka (klasyk mial wal tylny skrecany z przednim za podpora) bo tylko taka kombinacja pasowala na dlugosc do 131 z mostem argenty. I wszytko chodzi az milo. A co do walow do 125 z 2.0 ja robilem tow ten sposob ze przednia czesc walu zakladalem ze 132 a tylna ze 125p i bylo ok. Pozatym z tego ci sie orientowalem waly wywazane byly jako polowki wiec jest szansa ze bedzie dobrze (w moim aucie wal nie bije |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-10-05 11:00:20
o masz , no żeczywiście kłopot. tak wielki że o nim zapomniałem. jeżeli ludzie mają non stop że coś im prawie pasuje i nie wiedzą co z tym robić to juz nie mam więcej pytań ...... |
Cyneq Miłośnik FSO Wrocław | 2006-10-06 15:09:58
Koledzy sympatyczni. Zanim kogoś zjebiecie to się najpeirw zapoznajdcie z tematem i dokładniej przeczytajcie posta. Napisałem dokładnie "wał gruby". Zresztą sprawę kiedyś tu przedstawiałem: http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=117315&c=61&hq=&f=12 i jakoś nie byliście wtedy tacy zabawni w tym temacie. Rozwiązanie zagadki podobno jest takie że Argena w wersji z Volumexem lub też jakiejś innej "dzikiej" miała wał na podporę właśnie ok.35 mm (jak Lublin), zamaist 24 jak Poldek. Podpowiem że podpora od Lublina jest zupełnie inaczej mocowana, i razem z mocowaniem stanowczo zbyt kosztowna. |