Magnes 13cm czy magnes 15cm srednicy?zeby nie spadl.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam dylemat.moj wybor to prawdopodobnie magnes,chyba sirio ml145 maks okolo 150 do 155cm. czy kupujac ta antene warto doplacic i zamiast orginalnie13cm sr magnes 0,8kg,wziasc do niej magnes sr 15cm 1.4kg chyba wazy to malenstwo.tu link do tego magnesu. http://www.allegro.pl/item153538973_podstawa_magnetyczna_magnes_do_anteny_cb.html ze wzgledow bezpieczenstwa na wyrost,zeby pszypadkiem antenka z mag13cm nie spadla z dachu i nie narobila galamatiasu z lakierem itd itp w zderzeniu np z jakims ptaszkiem pszelatujacym, czy pszy gwaltownym hamowaniu lub pszy duzych predkosciach i duzym wietrze na dodatek,itd. ktory magnes lepiej utrzyma antene?ktory bespieczniej bedzie wozic na dachu?ktory da lepsza mase dla anteny to tez wazne chyba?ewentualnie w razie pomyslu za jakis czas na dluzsza antene np2m czego tez dzis nie wiem bo jestem laikiem w tych sprawach cb.a moze wogule kupic poprostu sam magnes 15cm a do niego dobrac jakis dobry bat?na tym forum sie duzo dowiedzialem,ale jeszcze malo wiem.mysle ze odpowiedzi na te pytania nie tylko mi pomoga.73!
  
 
Jeżdże z hustlerem na dachu i nic sie nie dzieje, max, jechałem 155 i trzyma spoko. Śrenica magnesu tej antenki to 9 cm.

Pozdr - Przem
  
 
Ale Hustler to nie ML-145. Warto dolozyc do wiekszego , choc 13cm wytrzyma
  
 
sam jeżdżę z hustlerem, ale zgadzam się z przedmówcą: zawsze lepiej mieć większą podstawę. Na wszelki wypadek.
  
 
ja za to mam wilsona i smigalem 170km/h i jakos niespadla

pzdr
  
 
wiec warto dac wiekszy magnes.ok.do tej antenki,tylko czy jakosc dzialania anteny pozostanie na tym samym poziomie?czy bedzie lepszy?czy moze gorszy?ja mysle ze lepsza bedzie masa, wiec dzialanie powinno byc lepsze,czy tak?
  
 
Teoretycznie tak !, a w praktyce niewyczuwalna roznica ciezka do zbadania , gdyz jak wiadomo wszystko zalezy od roznych warunkow
  
 
magnesik 12 wytrzymał spoko 180/H z ML145 bez obaw.Ale warto mieć zapas