Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-01-27 19:37:25 Cena jest mocno atrakcyjna. W 3miescie do gaznika w miejsce kola ceny zaczynaja sie od 1500. Ale ja bym byl ostrozny z takimi okaziami |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-27 19:40:08 |
BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2003-01-27 19:42:28 Za 1200 to napewno jest instalka bez kompa czyli na srube.Ja u siebie w Kombiaku zaplacilem 1900 za instalke.Jest z kompem, sama sie przelacza, wygodna w obsludze.Ale nic przy niej nie moge samemu wyregulowac tylko musze za kazdym razem jechac do gazownika.A jak masz srube i troche pojecia to sam mozesz sobie regulowac doplyw gazu.Ponoc do jednopunktu mozna zalozyc instalke bez kompa do wielopunktu jest gorzej, chociaz voyteck ma u siebie w Gsi instalke na srubeJa mam usiebie butle po boku i nawet jestem zadowolonytylko troche jest mala wchodzi 32 litry ale teraz jest stacji bardzo duzo wiec to zaden problem.Cala instalacja Lovato polecam.Wybor nalezy do Ciebie. |
Vper PN Caro 1.6 GSI Sokoły | 2003-01-27 22:04:42 Jestem nowy na forum, dlatego na początek witam wszystkich użytkowników tej witryny.
Od dokładnie roku jeżdżę Caro 1.6GSI na gazie. Instalacja LOVATO - bez komputera, zbiornik toroidalny (w kole). Rok temu zapłaciłem za tę przyjemność 1450 zł. w Siedlcach. W tym czasie przejechałem ok. 30.000 km na gazie nie zaglądając instalacji. Jedyny problem to zacięty zawór, który nie wyłączał dustrybutora w czasie tankowania. Jako użytkownik nie polecam komputera. Moim zdaniemw Polonezie to zbędny wydatek. Co do ceny, to 1200 zł. dzisiaj, to cena "normalna" (przynajmniej w podlaskiem), przy założeniu że instalacja jest oczywiście bez komputera i ze zwykłym zbiornikiem. Pozdrawiam Vper |
nitro Essie Mk V Wodzisław Śląski | 2003-01-27 22:46:52 Kup to na co cie stac.Mysle ze warto montowac instaacje firmy LOVATO.Komputer tez sie przydaje.Jak masz kase to wybierz zbiornik zamiast kola zapasowego. |
Japa Ostrowiec Sw. | 2003-01-28 10:30:19 wielkie dzieki za wskazowki
czy zbiornik toroidalny jest tak wygodny skoro i tak kolo musi lezec luzem w bagazniku ? |
NoBo SC Sporting 1.1 SEICENTOMANIA! | 2003-01-28 13:56:10 ja mam też instalkę LOVATO bez kompa.mam 1,6GLI. W jedno punktowym poldku nie jest konieczna instalka z kompem.wszystko zależy od kasy. ja założyłem LPG w grudniu 2001 i przejechałem 22000 km i nie miałem żadnych problemów!!zapłaciłem 1400zł.
a cena 1200 jest całkiem realna bo wszystko zależy od regionu i człowieka u którego się zakłada. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-01-28 14:20:28 Ja mam 1.6 na jedno punkcie i założyłem gaz bez kompa.Nic się nie dzieje,instalacja Lovato z butlą w kole(polecam to rozwiązanie) kosztowała mnie 1800 zeta z tym że na prowincji w Gdańsku chcieli pare stówek więcej Cena 1200 wydaje się mocno podejrzana |
lipek Polonez kraków | 2003-01-28 15:49:13 ja zalozylem w maju 2002 instalke lovato bez kompa z butla w kole za 1500zł, 1.6GLI 1995rok. Przyspieszenie na gazie mam takie jak na benie przy czym jest to okupione spalaniem 13l/100km+benzyna.
Instalacja z kompem nie pozwoli prawdopodobnie na wczesniejsze przelaczenie na gaz. Ja obecnie przelaczam juz przy temperaturze parownika rzedu 5-10 stopni (mam termometr) ale byc moze twoj bolid lepiej sie nagrzewa niz moj. Jedna z wad instalacji bez kompa (ale byc moze wystarczy tu tzw. emulator) jest okresowe zapalanie sie Check Engine. Nie wiadomo przy tym czy usterka wynika z jazdy na gazie czy tez jest to inna usterka silnika ktora wystapilaby tez przy jezdzie na benzynie. Polecam 3 pozycyjny przelacznik: automat, gaz, benzyna. Butla w kole jest OK przy czym kolo w bagazniku jednak przeszkadza. Rozwiazaniem jest byc moze spray do naprawiania defektów (patrz ostatni AŚ) lub mniejsze kolo zapasowe ustawione pionowo. Slyszalem tez ze przy butlach w kole jest problem z odbijaniem zaworu przy tankowaniu - ja tez to mam, ale byc moze to kwestia regulacji - ja zawsze tankuje 40l. W ostatnim AŚ jest napisane ze obecnie mozna przekladac instalacje z auta do auta !!! tylko musi ona spelniac obowiazujace przepisy. Moze da sie dogadac z warsztatem i zalozyc jakas instalke ze szrotu za pare stowek. Pozdrawiam, lipek |
Japa Ostrowiec Sw. | 2003-01-28 16:07:32 no wiec chyba jest cos w tym co pisze NoBO, nt roznych cen w roznych regionach, bo znalazlem warsztat blizej siebie z ta sama cena, instalacja polecana przez Was czyli firmy Lovato,
jutro jade z kumplem, ktory okazal sie znajomym wlasciciela warsztatu wypytac szczegoly, sprobowac cos wytargowac, bo narazie tylko telefonicznie gadalem pozdrawiam |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-28 17:59:22 Co do rodzaju zbiornika to polecam w kole. Niby zapasówka leży, można włożyć za siedzenie kierowcy, mozna zapiąc pasem gumowym, ale zawsze coz można z nią zrobić. Jak masz butlę na stałe to jak masz coś do przewiezienia to już kicha. A tak podłoga bagażnika płaska, a koło zawsze możesz wstawić bokiem, na pion, na górę bagażu za oparcie. Ja mam walec na oparciu kanapy i przerąbane, teraz śa jeszcze małe zbiorniczki (32l) i pasują na prawy bok błotnika |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-01-28 20:44:53 Mam zwykłą instalacje, PF125p gaźnikowy, bez kompa firmy Landi Renzo. I po pół roku użytkowania gazu dwie rzeczy uważam za najwazniejsze. Ot takie pierdułki:
1. Zeby od instalatora dostać całą homologację na instalacje gazu i butlę (obie oddzielnie). Ta pierwsza musi mieć hologram. Bez tego nie chcieli mi wstęplować gazu w dowód rej. 2. Zeby był jakiś sensowny wskaźnik albo poziomu gazu w butli albo chociaż rezerwy. Ja mam samą rezerwę i tak świeci przy full i za nic nie moge wyregulować. A fajnie tak jechać i wJeżdżę na licznik... |
Japa Ostrowiec Sw. | 2003-01-29 15:33:30 juz wszystko wiem
dzieki koledze udalo sie cene ustalic na 1150 przy butli 40l montowanej z boku bagaznika alternatywa polecana przez Was jest doplata do butli 100 zl zamiast kola, ale ostrzezono mnie, ze w takim przypadku zachodzi potrzeba wyciecia "garbu" ktory znajduje sie pod kolem zapasowym i ponoc mimo konserwacji robi sie dosyc pozywne miejsce dla rdzy, komputer - 300 zl, ale jak pisalem raczej nie jestem zainteresowany instalacja firmy Lovato tak wiec m in dzieki Wam zdecydowalem sie i po niedzieli jade zalozyc |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-29 16:36:51 Pierwsze słyszę o wycinaniu blachy podłogowej pod koło zapasaowe żeby zainstalować zbiornik. To chyba jakiś kowal a nie gazownik. Może jeszcze trzeba wyklepać błotnik i nadkole żeby wsadzić reduktor??? Bez jaj!!! To instalacja gazowa a nie remont samochodu. Ciekawe co by zrobił jakby przyjechał gość nowym autkiem takim za 80 tys zł? "...Panie bardzo chętnie założe instalkę, ale zrobię małą demolkę bagażnika, to nic ze gwarancja panu ucieknie, ale za to będzie pan jeździł na gaz" Ja dla takich fachowców mówię NIE |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-01-29 16:37:13
Mam butlę w kole i nic nie trzeba było wycinać. Zależy kto zakłada i czy mu się chce. |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-01-30 00:17:48 Chyba chodzi o ten wspornik do którego przykręca się śrubą koło zapasowe aby nie przemieszczało się podczas jazdy. |