510 vs 520 pilne!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Czy warto dopłacić i kupić unidena 520 czy w zupełności w praktyce wystarczy 510?
Z tego co wiem 520 różni się :
wyjsciem na dodatkowy głośnik (dla mnie zbędne)
dodatkowe pokrętło zasięgu radia (niewiem czy przydatne w praktyce)
jeżeli są jeszcze inne różnice to czekam na info.

510-280zł 520 360zł
  
 
Rf gain bardzo przydatne jak umiesz sie poslugiwac radyjkiem i niezakupil bym osobiscie bez tego pokretła.
  
 
Czyli Twoim zdaniem jednak warto zainwestować w 520.

A antena do tego dobra na magnesie?
Wilson 1m dł bedzie dobrym wyborem?
  
 
Dokonałem świadomej zmiany radia z U520 na U510.
Jeśli używasz radia głównie w trasie to RFGain (redukcja czułości odbiornika) jest moim zdaniem zbędny.
Jeśli przeważa użytkowanie w aglomeracjach miejskich to RFGain może się przydać, ale nie jest konieczny.
  
 
jeżeli jeździsz w mieście to RFgain bardzo się przyda, ja bez niego łapie rozmowy z autostrady(jakieś4-5 km dalej) a jak przykręce to słyszę tylko "miejskie".
  
 
Uniden,to dobra i sprawdzona firma.Jeżeli chodzi o 510 nie posiada ona tylko RF-Gajna , przełacznika na papugę i wyjścia na dodatkowy głosnik. RF bardzo przydaje się w mieście i przy dużej propagacji fali ( Możesz sobie wyciąć niepotrzebne śmieci z eteru i tym samym polepszyć konfort pracy) Papuga jak sama nazwa mówi to dodatkowa zewnetrzna tuba do (wydzierania się na innych w realu,a nie poprzez antenę). Możesz RF zastąpić SQ-czem,jak to ma miejsce w 510,ale wtedy czym bardziej się skręcisz tym bardziej skrócisz sobie tor odbioru dalszych stacji. Ja osobiście wybrałbym 520 bez dwóch zdań.Jężdziłem znim 3 miesiące i sprawiał sie dobrze,teraz jeżdżę z herbertem i napewno to radio zostanie u mnie na długo.