Nie chce jeździć na benzynie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jezdze corsa 1,012v z 99roku od trzech lat mam zalozony gaz,od dluzszego czasu coraz gorzej chodzila na benzynie az w koncu przeszedlem tylko na odpalanie a i z tym bylo coraz gorzej ostatnio zeby przegazowac do zalaczenia gazu to trzeba bylo ja zapalac trzy razy,pierwsze dwa silnik sie trzesie i gasnie,przy dodaniu gazu gasnie jeszcze szybciej.Ktos podsunol mi pomysl ze moze byc za male cisnienie paliwa na wtryskach a ze nigdy paliwa mi nie braklo wiec wykluczylem awarie pompy ,wyjolem wszystko ze zbiornika i wyczyscilem smok bo byl strasznie zapchany wymienilem filtr paliwa i z zapalaniem moze jest troche lepiej ale jezdzic i tak sie nie daje na benzynie na gazie jest ok.Na benzynie ledwo daje sie ruszyc i to przy cieplym silniku-tak samo zapala nie przy cieplym silniku na benzynie jest od kopaale przegazowanie juz przychodzi z trudem-zaczyna kichac w przepustnice i sie dusic...gdy jade na gazie ok 60km/h i przelącze na benzyne przy delikatnym gazie jedzie chwile po czym zapala sie katrolka wtrysku przy dodaniu gazu auto zwalnia i dusi sie.Ja sam mysle ze to moze z winy przeplywomierza powietrza ale nie wiem jakie sa tego objawy bo przy jezdzie na gazie kontrolka wtrysku sie nie pali,auto ma przejechane wedlug licznika 114tys. i przeplywomierz nie byl napewno wymieniany czy czyszczony bo podobno tak tez mozna jezeli ktos wie jak to prosze o pomoc i czy to napewno to czy moze wyglada to na awarie czegos innego POMOCY!!!
  
 
Witam
Ciekawy masz problem kolego .Przypadkowo trafiłem na forum, a to dlatego ,że identyczną mam sytuację z OPELKIEM 1.0 12V 1999r
kupiony w salonie. Podjęta decyzja o założeniu instalacji zwykłej BRC do tego typu auta była błędem w moim życiu . Nie dość że mało palił na benzie to jeszcze sie chciało taniej . Tak jak wspominał gaziarz przy montażu ,że mogą być problemy . Prawdę mówiąc tyle ich było i są ,że nie wiem co dalej robić.
Mam znajomego który naprawia różne przypadki między innymi sprawdzał mego na różne sposoby .
Otóż żadnych błędów awari komputer auta nie wskazuje ,wszystkie użądzenia są sprawne jak przepływomierz ,sonda, pompka itp.
Prawdopodobnie zapieczone są wtryski ,a to dlatego że dużo jeżdżono na benzie .Poradził środek STP i poganiać na benzie .lub czyszczenie wtrysków . Powiedz mi gdzie masz umieszczony mikser ? i jaką maszinstalację sekwencja czy zwykła . Dopowiem zrobiłem na gazie ok 30tys i dopiero teraz przerabiam identycznie ten sam problem . jak coś nowego bede wiedział dam znać i wice wersa
  
 
Jesli jeszcze nie masz rozwiazanego problem to radzę wymień przepływkę a wtedy bedziesz miał 0 problemu
  
 
Przeplywomierz wymienilem i nic to nie dalo,komputer tylko pokazywal zauboga mieszanke paliwo-powietrze,wtryski czyszczone nic nie dalo,teraz bede jeszcze raz sprawdzal cisnienie moze sie sypnol zawor przelewowy na listwie.Mam najzwyklejsza instalacje LPG z mikserem na pudelku przed przepustnica powietrza na gazie zrobilem 43tys. a auto ma 116tys.
  
 
Powiedz mi gdzie kupiłeś przepływkę bo to jest ważne ?Oryginał BOSCH mniej wiecej kosztuje ok 600 zl jeśli kupiłeś nową to OK . Po drugie przy jeżdzie na gazie przepływka nie działa i dlatego jazda jest bez zarzutu . Na bank masz chierową przepływkę Jeszcze : czy masz klapkę zabezpieczającą przepływomierz ,a wogóle jakie masz zabezpieczenia by uchronić pewne elementy przed zniszczeniem? Pisałeś cyt: z mikserem na pudełku przed przepustnicą ,gdzie to jest ?
  
 
Przepływka jest jakas włoska za 170zł , ale jest ok bo gdy bylem w serwisie mechanik zapinal oryginal bosza i podawala takie same wartosci-serwis po 2 godzinach rozlarzyl rece i stwierdzili ze nie wiedza co to jest.Mikser jest za pomiedzy gumowa rurka idaca od filtra powietrza a czrnym podelkiem z trzema srubkami z wieszku znajdujacym nad przepustnica powietrza.Zabezpieczenie mam tylko jedno na tym podelku nad przepustnica klapke blaszana za mamontowana na sprezynkach-przejechalem na gazie 43tys. i przez ten czas mialem tylko jeden wystrzl i to z mijej winy ale wtedy przeplywka nie ulegla uszkodzeniu b7ylo to ze dwa lata temu.
  
 
Jeśli była podpięta oryginalna i parametry byłyOK to już nie wiem .Opieram się na własnym doświadczeniu po wymiane problemy ustały,a były idealnie pasujące do twoich.Jak się uporasz z problemem daj koniecznie znać .