PILNE!!! Przejściówka wtyczki silniczka krokowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć wszystkim, których to zaintersowało

Kupiłem nowy, oryginalny silnik krokowy...ale nie zwróciłem uwagi, że ma inną wytczkę. Wtyczka w starym silniku krokowym jest prostokątna, nowa - trójkątna, ale też czteropinowa.

Silniczek jest identyczny, kolory przewodów też ma takie same, jak mój stary oryginał. Podłączyłem to na krótko przewodami ...i działa. Musze jednak znaleźć jakąś przejściówkę - pytanie:

Czy Ford produkuje przejściówki, albo czy ktoś spotkał się z tym problemem i jak sobie poradził???

Sprawa jest o tyle PILNA, że za moment muszę opuścić garaż w którym jestem grzecznościowo i nie wiem jaką podjąć decyzję - zamieniać abarot na stary, czy wyjechać na prowizorce licząc na przejściówkę??? Co radzicie????

EDIS4
  
 
Cytat:
2006-10-28 17:54:36, Bratq pisze:
Cześć wszystkim, których to zaintersowało Kupiłem nowy, oryginalny silnik krokowy...ale nie zwróciłem uwagi, że ma inną wytczkę. Wtyczka w starym silniku krokowym jest prostokątna, nowa - trójkątna, ale też czteropinowa. Silniczek jest identyczny, kolory przewodów też ma takie same, jak mój stary oryginał. Podłączyłem to na krótko przewodami ...i działa. Musze jednak znaleźć jakąś przejściówkę - pytanie: Czy Ford produkuje przejściówki, albo czy ktoś spotkał się z tym problemem i jak sobie poradził??? Sprawa jest o tyle PILNA, że za moment muszę opuścić garaż w którym jestem grzecznościowo i nie wiem jaką podjąć decyzję - zamieniać abarot na stary, czy wyjechać na prowizorce licząc na przejściówkę??? Co radzicie???? EDIS4



Zalogowałem się przez pomyłkę na konto brata ;P Moj Escort to 1,4 MKV CVH
  
 
Hmmm, jak nie idzie rozebrać starej wtyczki, to na szybko ja bym odciał ją ze starego silniczka, i nową odciął : Potem lutownica, taśma izolacyjna, tylko,ze jek masz na niego gwarancje to niezabardzo tak idzie :/
  
 
Ile dales za krokowca kolego?,obawiam sie ze mnie tez to czeka.
  
 
Cytat:
2006-10-28 18:57:50, macko1977 pisze:
Ile dales za krokowca kolego?,obawiam sie ze mnie tez to czeka.



150PLN + 12,50PLN przesyłka....miałem farta, bo to oryginał, choć inna wtyczka - facet wysprzedawał części i miał 3 takie...wszystkie sprzedał. Oryginał w OMC ponad 800PLN ( cena w W-wie
  
 
Cytat:
2006-10-28 18:00:01, ROW_Misiek pisze:
Hmmm, jak nie idzie rozebrać starej wtyczki, to na szybko ja bym odciał ją ze starego silniczka, i nową odciął : Potem lutownica, taśma izolacyjna, tylko,ze jek masz na niego gwarancje to niezabardzo tak idzie :/



Unikam takich kombinacji...ale w tym wypadku to dobry pomysł, jeśli nie ma przejściówek...Dzięki
  
 
Gniazda w krokowcach są po to inne, żeby nie zamieniać łatwo ich między sobą. Jeżeli wtyczka jest inna, to znaczy, że TEN KROKOWIEC NIE PASUJE DO TWOJEGO SILNIKA.
Dlaczego cena jst taka super - bo krokowce do Fiest są anacznie tańsze od tych do Escortów, ale mają inne parametry. Jakby miały takie same, to każdy z nas kupowałby taniego krokowca do Fiesty, robił przejściówkę i tym samym osczędzał 150PLN.
  
 
Cytat:
2006-10-28 21:34:48, Kielek pisze:
Gniazda w krokowcach są po to inne, żeby nie zamieniać łatwo ich między sobą. Jeżeli wtyczka jest inna, to znaczy, że TEN KROKOWIEC NIE PASUJE DO TWOJEGO SILNIKA. Dlaczego cena jst taka super - bo krokowce do Fiest są anacznie tańsze od tych do Escortów, ale mają inne parametry. Jakby miały takie same, to każdy z nas kupowałby taniego krokowca do Fiesty, robił przejściówkę i tym samym osczędzał 150PLN.



Masz rację Kiełek! też tak pomyślałem...po coś zrobili inne gniazdo . Nie mniej jednak stało się kupiłem, a skoro kupiłem i zamontowałem...założyłem, podłączyłem i nie widzę nic co wskazywałoby, że to nie ten model. Obroty zrzuca równiutko do 900RPM...tylko to podłączenie...Na razie jest prowizorka...